Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

cuveni WorldArt iz Worda hahah bevel i shadov efekat...to im je plafon


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evo uspeh da uploadujem fotku, print screen na telefonu ovog puta. Ovo je proba, samo jedna fotka, fotkaću kako napreduje kad nas puste iz kuće :)
 

Prilozi

  • IMG_20200412_140100.jpg
    IMG_20200412_140100.jpg
    622,9 KB · Pregleda: 3.348
НА ДЕЛУ ПРУГЕ Београд - Ниш између Багрдана и Јагодине, из састава теретног воза превозника "Србија Карго", исклизнуло је седам празних вагона цистерни, повређених нема и ни опасности по људе и животну средину.

Теретни воз је саобраћао из Ниша за Панчево, око 15 сати и у свом саставу имао је 22 вагона, наведено је у саопштењу "Србија Карго".

Саобраћај је тренутно у прекиду, а железничка комисија и стручне службе које су на лицу места, утврдиће узроке овог исклизнућа, као и степен материјалне штете на инфраструктурним капацитетима и на вагонима
https://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1% ... -U-PREKIDU
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727428#p727428:u9wp3h2e je napisao(la):
Вожд » Pon Apr 13, 2020 7:26 pm[/url]":u9wp3h2e]
НА ДЕЛУ ПРУГЕ Београд - Ниш између Багрдана и Јагодине, из састава теретног воза превозника "Србија Карго", исклизнуло је седам празних вагона цистерни, повређених нема и ни опасности по људе и животну средину.

Теретни воз је саобраћао из Ниша за Панчево, око 15 сати и у свом саставу имао је 22 вагона, наведено је у саопштењу "Србија Карго".

Саобраћај је тренутно у прекиду, а железничка комисија и стручне службе које су на лицу места, утврдиће узроке овог исклизнућа, као и степен материјалне штете на инфраструктурним капацитетима и на вагонима
https://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1% ... -U-PREKIDU
Sa lica mesta.
Ispao voz u stanici Bagrdan. otvorena pruga ispred stanice bagrdan od strane jagodine.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727508#p727508:27om5txq je napisao(la):
Pendolino » 13 Apr 2020 10:53 pm[/url]":27om5txq]To je beše lagana ka Nišu a ovamo je, kao dobro?
Vmax 70km/h
 
Zna li se uzrok? Vagon ili infra? Ako je infra, loše se piše - prvi topao dan i ispadanje praznog vagona na pruzi za 70 km/h...Koji li će haos tek da bude na leto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727508#p727508:2r7x9axp je napisao(la):
Pendolino » Pon Apr 13, 2020 10:53 pm[/url]":2r7x9axp]To je beše lagana ka Nišu a ovamo je, kao dobro?

Da, stara lagana voznja radi klizista koje je aktivno i pored velikog potpornog zida.
Istina, iskakanje nije direktno posledica klizista , vec neceg drugog. Vidi se skorasnji nanos svezeg tucanika .
Vidi se prostorni signal u pozadini, a iza je i potporni zid... Mesto je udaljeno preko 1 km od stanice Bagrdan.

https://www.google.com/maps/@44.071...1cMY0V3AXVmRmLR0dDew!2e0!7i13312!8i6656?hl=sr
Kliziste je levo.
 
Evo od juce fotke, nisam uspeo juce da okacim. Situacija gde ovaj voz prolazi dok je polubranik podignut, usporio je i dugo je davao zvucni signal.

Sto se tice pruge, radi se svaki dan. Kod crkve na Horizontima ima veliko brdo tucanika i oni tamo nasipaju prugu, od juce do danas se vidi pomak sigurno 10-15 metara.

Voz i pratnja, na vozu pise Montecargo
DJJBGGC.jpg


KeLesrB.jpg


JcWoBAJ.jpg



Ka Batajnici:
BkMiGZg.jpg


Ka gradu:
70Z5P5D.jpg
 
Стручњаци из Инфраструктуре су изнајмили ову локомотиву из Монтекарга, док су стотине наших 661, 641, 642 и 643 расходоване и већином касиране. Слично као што и Србија карго изнајмљује локомотиве од ЖРС.
 
Дошљак":39nuclzx je napisao(la):
Стручњаци из Инфраструктуре су изнајмили ову локомотиву из Монтекарга, док су стотине наших 661, 641, 642 и 643 расходоване и већином касиране. Слично као што и Србија карго изнајмљује локомотиве од ЖРС.

Nije mi jasno sta je sporno- :roll:
Kad ti ujutro auto ne upali, a zuris na posao, sta radis ?? Nemocno stojis ili sedas u taxi.?
 
Могли су на време да среде наше локомотиве па да нема потребе за изнајмљивањем. Нису ништа млађе ова црногорска и локомотиве из РС што саобраћају код нас у односу на оне које смо исекли.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728349#p728349:1k4ak56e je napisao(la):
Дошљак » 16 Apr 2020 07:58 am[/url]":1k4ak56e]Стручњаци из Инфраструктуре су изнајмили ову локомотиву из Монтекарга, док су стотине наших 661, 641, 642 и 643 расходоване и већином касиране. Слично као што и Србија карго изнајмљује локомотиве од ЖРС.

641, 642 i 643 verovatno neće nikad više saobracati koliko su propale.
Ne isplati se njihov remont
 
Мислим да 642 и 643 и нема више у саобраћају, а да је можда пар 641 у употреби. Опет, касирано је много 661 какве данас изнајмљујемо. Шта више, поред ЖРС и Монтекарга, појавиле су се на нашим пругама бугарске и румунске дизелке.
 
Дошљак":dzd8mp3p je napisao(la):
Мислим да 642 и 643 и нема више у саобраћају, а да је можда пар 641 у употреби. Опет, касирано је много 661 какве данас изнајмљујемо. Шта више, поред ЖРС и Монтекарга, појавиле су се на нашим пругама бугарске и румунске дизелке.

Meni i dalje nije jasno zašto je čudna pojava stranih operatera na žs prugama.
Sledeće bi bilo - otkud strani vagoni..?

Radni, t. j. amortizacioni vek lokomotiva je prosečno 30-tak godina. Nakon toga nisu pouzdane i odrzavanje poskupljuje progresivno sa svakom godinom starosti. Poslednjih decenija ste svedoci otkazivanja polazaka zbog kvarova.
Nema napretka bez nabavke novih lokomotiva nakon 30 godina čemera.
Za ove starudije (hvala im..) nema ni delova, tehnoloski su kameno doba.
Ne shvatam da se i dalje gleda u prošlost.
Železnice će biti većinom tranzitne, jer je samo to ekonomski opravdano.
Valjda se železnica restruktuirala (podelila) da bi bila rentabilna-a ne i dalje gubitaš i vreća bez dna..
Ili bi da se vrati na staro?
 
Kao što @Sam-2 reče, dizel lokomotive serije 661 su svoje odradile. Pitanje je koliko će još voziti našim prugama. To zbog čega iznajmljujemo istu seriju od ŽRS i Montecarga je prosto objašnjivo. Kao prvo, cena rentiranja. Mesečni zakup lokomotiva od neke strane kompanije iz EU koja ih iznajmljuje se kreće od 30K Eura pa sve do 60K,u zavisnosti od serije do serije.
Drugo, potreba za homologacijom i obukom našeg osoblja je nepotrebna za ovu seriju koja se rentira iz nama "bratskih" država.
I kao treće, postavilo se pitanje kako to da druge države i dalje koriste ove lokomotive a mi smo dozvolili da se one kasiraju.
Pa sve te železničke uprave koje ih koriste nemaju ni deseti deo količine prevezenog bruta u odnosu na Srbiju pa stoga ni preke potrebe a ni novca da se nabavljaju nove lokomotive.
Mene jedino čudi da SrbijaCargo nije ušao u priču oko nabavke novih dizel lokomotiva kada i Siemens Vectrona.
A nema ni naznake da će se to desiti skoro.
Lokomotive serije 661 polako imaju sve veći procenat imobilizacije usled nedostatka rezervnih delova. Dosta njih čeka neki vid revizije(remonta) i njihova sudbina je neizvesna.
 
Mene to ne čudi...
Po završetku nove pruge Bg-SU, i remonta sremskog i moravskog pravca, kao i eleltrifikacije Nišavskog, imaćemo potencijalni manjak el. Lokomotiva.
Sa ubacivanjem privatnih operatera, za prvo vreme biće (nadajmo se) dovoljno dizelki na prugama 2.kategorije.
Mi nemamo dovoljno novca za nabavke svega odjednom.. Mene čudi pasiva kod SV-a.. Verovatno se ide na gašenje klasicnih garnitura u unutrašnjem saobraćaju. Taj deo obavljaće motorne i El. mot. garniture. Nema potrebe za lokomotivama.
Čak je i medjunarodni saobraćaj upitan.
Sve je manje putnika. Kako se razvija-imaćemo veliki tranzit u cargu i lokalni putnički saobraćaj sa nešto daljinskog.

A što se tiče 661.
Te lokomotive su zbog starosti izbacili iz saobraćaja Hrvati još krajem 90-ih,a slovenci 2005. Oni su dve poslednje i ispravne odvezli u Muzej železnice.
Još pre 15 - 20 godina.!!!
 
A bjese hrvati svoje viskove modernizovali na nekima dodavali drugu kabinu i prodavali u juznu ameriku ...
Treba svakog tipa lokse uzeti za muzej ostale remontovati ko hr zavaljati u afriku kupiti nove dizelke ...
 
Hrvati su prodali svoje lokomotive koje im stoje besposlene nakon remonta i re-elektrifikacije pruge za Rijeku. Radi se o najsnažnijim dizel mašinama u Jugi. 3000KW. To je serija 663-Karavela..taj tip lokomotiva postojao je samo u Hrvatskoj.
Nudili su oni raznima ali samo su ih afrikaneri hteli.
Na Riječkoj pruzi sada cargo prevlače većinom privatni i inostrani operateri sa svojim elektrolokomotivama..

Druga lok. sa dve kabine koju pominjes su u Zagrebačkom Gredelju, zbudžili od delova rashodovanih 661, za kosovske železnice... Jedan komad.
Kako je ta lok. dominantno budžena na šasiji koja je vlasništvo Srbije, nisu smeli ovuda proći, već su je prevezli brodom do Grčke.
Koliko je dobra i pouzdana-govori da više nisu uzimali takve prelakirane starine.
Shvatili da je to preskupo i kratkog radnog veka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728500#p728500:gldxytzw je napisao(la):
Sam-2 » 16 Apr 2020 04:31 pm[/url]":gldxytzw]
A što se tiče 661.
Te lokomotive su zbog starosti izbacili iz saobraćaja Hrvati još krajem 90-ih,a slovenci 2005. Oni su dve poslednje i ispravne odvezli u Muzej železnice.
Još pre 15 - 20 godina.!!!
U Sloveniji je još uvek u saobraćaju 661-032.
Nju su potpuno ispravnu oterali u železnički muzej, ali su je posle nekog vremena vratili u saobraćaj i eno je i dalje vozi.
Vraćena je u saobraćaj 2014. godine kada je ledena kiša napravila karambol na pruzi ka Kopru. Tada je veći deo kontaktne mreže bio u out-u, i usled nedostatka dizel lokomotiva, 032 je ponovo aktivirana.
 
Хвала на детаљнијим образложењима @Sam-2 и @mvbg1.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728579#p728579:1cqxygqx je napisao(la):
direktor » Čet Apr 16, 2020 7:44 pm[/url]":1cqxygqx]
Mi smo svoje remontere fino upropstili i gosu ,zelvoz,sinvoz ,i min ,
Ma nije moguce ....Kad to ono bejase ? Bese neka satro-privatizavija...tako nesto.. :mrgreen:
Dodaj na spisak upropastenih i Bratstvo-Subotica i dodaj aferu sa nestankom remontovane kompozicije auto-vagona.
Dopisi i fabriku vagona Kraljevo, radionice u Velikoj plani, Krusevcu,zavod Heroj Srba u Smederevu....
Sa navedenim remonterima su nestali i brojni eksponati za muzej, koji su tamo bili cuvani...Otisli u pec Smederevsku
Medju njima i salon-vagon kralja Petra prvog, salon kraljice Marije...
Ne mogu se setiti ko bese na vlasti ?... :mrgreen:

A za kosovare, behu 3 remontovane lokomotive iz Gredelja.- Pomenuta 661 sa dve kabine, jedna obicna 661 i jedna ex HZ 2044.
Sve za firmu Trainkos.

Mvbgd 1 !
Sto se tice 661-032, ona je i dalje u vlasnistvu muzeja SZ... Vuce i muzejske vozove .
Sacuvali su Janezi jos jednu neispravnu 661, za delove -zlu ne trebalo.. :D
 
Vrh