Šta fali sa remontom pruge Beograd Bar?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730345#p730345:39iqtnrb je napisao(la):tragac » 22 Apr 2020 03:37 pm[/url]":39iqtnrb]Nije bitno. Bitno je da kad završe budu obećane Vmax i da to potraje, da ne bude slučaj kao na 'obnovljenim' deonicama BB pruge.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730365#p730365:2fli9xfq je napisao(la):spatiotecte » Wed Apr 22, 2020 5:17 pm[/url]":2fli9xfq]Ovde je uloženo mnoooogo više para nego na predhodno remontivanim deonicama, čudilo bi me da voz ne ide 200 jer je to ipak nešto o čemu su toliko trubili da bi izgubili svaki kredibilitet kad ne bi ispalo tako.
https://www.ebay.com/itm/Eisenbahnpioni ... SwLB5eoeDKEisenbahnpioniere Save Belgrad 1941 Lok Lokomotive Dampflok Eisenbahn Bahn
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731062#p731062:r91k60dz je napisao(la):Вожд » Pet Apr 24, 2020 5:48 pm[/url]":r91k60dz]https://www.ebay.com/itm/Eisenbahnpioni ... SwLB5eoeDKEisenbahnpioniere Save Belgrad 1941 Lok Lokomotive Dampflok Eisenbahn Bahn
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731160#p731160:18cgl66k je napisao(la):Дошљак » 24 Apr 2020 08:20 pm[/url]":18cgl66k]Ратни мост чији темељи на обалама и даље постоје поред старог железничког?
O5 lupiš i ostaneš živ.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731397#p731397:3dkty110 je napisao(la):WLABmz » 25 Apr 2020 03:34 pm[/url]":3dkty110] Nasi Stadleri koji mogu 160 km/h nemaju ETCS, dakle ne mogu 160 km/h bez propisnog SS uređaja za tu brzinu
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731357#p731357:1y1iyop3 je napisao(la):NS arhitekt » Sub Apr 25, 2020 1:36 pm[/url]":1y1iyop3]Nemci su za vreme II svetskog rata želeli da reše usko grlo prelaza preko save i tada su počeli da grade paralelni most.
Ideja je bila da cela deonica bude dvokolosečna.
1941. godine su napravili "provizorijum" kako bi uspostavili saobraćaj preko save, a već 1942. su počeli da grade "trajni" most.
Prilikom povlačenja oba mosta (današnji stari železnički) i paralelni, čije ostatke vidimo su oštetili.
Nove vlasti su od ta dva oštećena mosta napravili jedan koji danas zovemo "stari železnički most".
Imam negde tekst i slike iz knjige "Istorija železnica Srbije" CIP. gde je sve detaljno objašnjeno.