Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.342
- Pohvaljen
- 48.729
Ма, није то баш тачно. Ка Новом Саду је до обнове пруге воз имао све више и више путника, дошло се на крају до мање-више поласка на сваки сат и било је одлично попуњено, што се сада дешава са возовима за Ваљево и Ужице. Радим са младом Ужичанком, која је прошле године први пут у животу путовала возом у завичај, и сад путује сваки пут. И у возу се петком - стоји до Ваљева. Гужва је као у градском аутобусу.
Железница нам одавно не личи ни на шта и логично је да има лош имиџ. Ако игде, у Србији би било чудо да се људи кезе од среће кад им се спомене воз, међутим, чим се појави као иоле нормална опција, одмах привуче добар део путника, што се временом стално повећава. Људи су ипак до неке мере рационална бића.
А сад замислите да је Србија воз нормална компанија, да има макар најосновнији маркетинг: "Раковица-Ваљево 1 сат 5 минута, повратна карта већ од ... дин."
Железница нам одавно не личи ни на шта и логично је да има лош имиџ. Ако игде, у Србији би било чудо да се људи кезе од среће кад им се спомене воз, међутим, чим се појави као иоле нормална опција, одмах привуче добар део путника, што се временом стално повећава. Људи су ипак до неке мере рационална бића.
А сад замислите да је Србија воз нормална компанија, да има макар најосновнији маркетинг: "Раковица-Ваљево 1 сат 5 минута, повратна карта већ од ... дин."