Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Za strance tu nema ekonomskog interesa, a za nas je suludo dole slati voz (bar ne bez dobrog kasko osiguranja).
Tako da je to najverovatnije još jedno mrtvo slovo na papiru...
 
Isto kao što i Air Serbia treba da obavlja letove ka tamo....teško da će dati Srbija Vozu i Trainkosu da obavljaju ovu liniju.

@Dart - dodatno što se ne pominje jedini trenutno mogući vozni put preko Kraljeva, već samo onaj preko Merdara. A albatrosi su sa svoje strane demontirali celu prugu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708298#p708298:3gyurpzv je napisao(la):
Dart » 14 Feb 2020, 12:35[/url]":3gyurpzv]Za strance tu nema ekonomskog interesa, a za nas je suludo dole slati voz (bar ne bez dobrog kasko osiguranja).
Tako da je to najverovatnije još jedno mrtvo slovo na papiru...
Koji je interes Lufthanze/Eurowings-a da obavlja, realno, neprofitabilan let Beograd-Priština?
Ekonomski interes proističe iz političkog interesa: Amerikancima je jasno da, da bi rešili pitanje Kosova, moraju da ulože keš-lovu-novac-pare.
Nagađam da će oni investirati u obnovu pruge, sada, videćemo da li iz smera Kraljeva, ili potpunu obnovu iz smera Niša preko razrušenog tunela u Merdaru.
A operateri ćemo biti mi i kosovski Albanci.
 
Eurowings pravi hub u Prištini, ali baš i ne shvataju balkanski inat. Mada to nužno ne mora biti lose, jer u okolini Pristine živi sličan broj Srba kao i na severu KiM.
 
ma daj ko ce iz Gracanice i Lapljeg Sela se mlatiti do Jasharija. Bez codeshare ugovora na BEG ova linija nikad nece biti profitabilna.

On topic, osim mozda u Svajcarskoj, profitabilni putnicki vozovi nigde ne postoje.
 
Svakako je bolje nego da se mlati u busu do Beograda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708236#p708236:2cb72epq je napisao(la):
Прле » 14 Feb 2020 09:01 am[/url]":2cb72epq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708222#p708222:2cb72epq je napisao(la):
mvbg1 » Пет Феб 14, 2020 9:46 am[/url]":2cb72epq]
Nema od toga ništa.
Toliko. :kafa:

Од надвожњака или од затварања пруге?
Od zatvaranja pruge. Nadvožnjak se radi.
Pruga kao što je rečeno neće imati ni jedan P. P. u nivou.
 
Па и мени је логично да се пруга не затвара због надвожњака. Сећам се кад су радили у Панчеву надвожњак према Јабуци, (Панчевачки Сакадар на Бојани). Тек на крају, кад је требало раити неке маниплације изнад пруге радили су у ноћним сатима...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708058#p708058:1fx6eh34 je napisao(la):
=nikola= » Čet Feb 13, 2020 3:43 pm[/url]":1fx6eh34]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692990#p692990:1fx6eh34 je napisao(la):
WLABmz » Pet Dec 27, 2019 1:46 am[/url]":1fx6eh34]
ETCS je vrlo koristan ne samo kod vozova za brzine preko 160 km/h, nego i kod teretnih vozova. A ETCS je ugrađivan i u Mađarskoj i u Grčkoj, pa evo već 10-15 godina nije u funkciju stupio. Mogu misliti kako će to kod nas izgledati, gde je pruga najunosniji izvor robe sakupljačima sekundarnih sirovina...

Zasto ETCS u Madjarskoj i Grckoj vec 10-15 godina nije stupio u funkciju?

Jel postoji jeftinija alternativa za ETCS u vidu starijih sistema? LZB, TVM...? I ima li uopste smisla ugradjivati starije sisteme? Ima li ETCS buducnost kao zajednicki Evropski standard?

Ne znam sta ima u Grckoj i Madjarskoj a da ne radi... Ima i u Hrvatskoj od 2009 ali je iskljucen. LZB je zastareo sistem koji su nemci poceli menjati jos od 80ih godina tamo gde je ETCS isplativ i obavezan. Kod nas, bez ETCS-a nema brzine preko 160kmh, mislim da se neka druga alternativa ne ugradjuje. Tezi se ka tome da se koridori povezuju ETCS-om, tako da bi bilo dobro da ta praksa bude od samog starta i kod nas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708328#p708328:1fj6os7n je napisao(la):
Прле » Pet Feb 14, 2020 2:36 pm[/url]":1fj6os7n]Па и мени је логично да се пруга не затвара због надвожњака. Сећам се кад су радили у Панчеву надвожњак према Јабуци, (Панчевачки Сакадар на Бојани). Тек на крају, кад је требало раити неке маниплације изнад пруге радили су у ноћним сатима...


Nema zatvaranja.., od Beograda do Novog Sada nece biti ni jednog putnog prelaza.
 
Rekonstruisano 33 i po kilometra pruge Subotica - Senta


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8C7gwCK2Z4Y[/youtube]


Između Stare Pazove i Novog Sada položen 31 km pruge za velike brzine

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=btKgk59PMso[/youtube]
 
Evo malo sličica Zemun Polje,Plavi Horizonti i Zemun.
d987f65ba3533f2a5ed677d884e2d069.jpg
89e6acbdb133ff130aaf354bbd4f031b.jpg
1b201f7fb85fbc37b84544fd09b5d4f2.jpg
f29b7748454c40476eee1c1e4e36e7ea.jpg
396e617201930c47faa641cf82b46db7.jpg
1a35380a3f76abb48bbad174384555d0.jpg
612a78a94c72c3ec59381555fc333c80.jpg
d0b43d57a4f05a518aade4eb5f4134b6.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Тунел Чортановци
 

Prilozi

  • 85061333_1513666152132410_539819613207134208_o.jpg
    85061333_1513666152132410_539819613207134208_o.jpg
    86,7 KB · Pregleda: 3.040
Stanica Zemun Polje i trafo stanica ispred nje.
Ako je planirano rušenje svih stanica i izgradnja novih zgrada da li se zna šta će biti sa ljudima koji žive u ovoj zgradi? Na spratu je jedan ili dva stana, tu žive ljudi već godinama...Pogledajte prilog 3

Pragovi, pragovi, pragovi, pragovi...
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Stari pragovi, pogled ka Zemunu. Koloseci 1 i 2 su demontirani. U prvom planu je kolosek 3, u daljini se nazire i 4, a postoji i kolosek 5 koji je potpuno zarastao u korov, deluje kao da nikad nije ni bio u upotrebi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709744#p709744:19e1nifh je napisao(la):
WLABmz » 18 Feb 2020 06:05 pm[/url]":19e1nifh]Konačno je krenulo postavljanje koloseka između Beograd Centra i Novog Beograda. 2020. godina, drveni pragovi... :bash: Ne bi me čudilo da su opet šine S49 umesto UIC60...

https://www.facebook.com/100012511502980/videos/868176893609353/

Možda zbog mosta mora drveni, zbog težine. E sad za šine ne znam. Ma to je još i najmanji problem. Ići će se na projektovanu brzinu i to je to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709748#p709748:28d4ylkz je napisao(la):
edgeman » Uto Feb 18, 2020 7:17 pm[/url]":28d4ylkz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709744#p709744:28d4ylkz je napisao(la):
WLABmz » 18 Feb 2020 06:05 pm[/url]":28d4ylkz]Konačno je krenulo postavljanje koloseka između Beograd Centra i Novog Beograda. 2020. godina, drveni pragovi... :bash: Ne bi me čudilo da su opet šine S49 umesto UIC60...

https://www.facebook.com/100012511502980/videos/868176893609353/

Možda zbog mosta mora drveni, zbog težine. E sad za šine ne znam. Ma to je još i najmanji problem. Ići će se na projektovanu brzinu i to je to.

Kolosek nije vezan za konstrukciju, postavljen je na tucanik. Most je remek delo Hajdina, prvi železnički most sa kosim zategama u vreme izgradnje, i kao takav projektovan da izdrži veliko opterećenje i smanji nivo buke uz pomoć zastora celom dužinom mosta. Jedini razlog za ovo može biti ušteda novca.
 
NSB":1ofcjn5f je napisao(la):
Rekonstruisano 33 i po kilometra pruge Subotica - Senta


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8C7gwCK2Z4Y[/youtube]


Između Stare Pazove i Novog Sada položen 31 km pruge za velike brzine

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=btKgk59PMso[/youtube]
A te "velike brzine" su EU prosek ?



Jel se na 120 ili 160kmh misli?

Sent from my Nokia 7.1 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709744#p709744:2q844hq1 je napisao(la):
WLABmz » Uto Feb 18, 2020 6:05 pm[/url]":2q844hq1]Konačno je krenulo postavljanje koloseka između Beograd Centra i Novog Beograda. 2020. godina, drveni pragovi... :bash: Ne bi me čudilo da su opet šine S49 umesto UIC60...

https://www.facebook.com/100012511502980/videos/868176893609353/


stavljaju drvene pragove zbog opterecenja na most, brzina ce svakako biti 100kmh.. sine ugradjuju tip 60E1/UIC60
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709754#p709754:20e6oare je napisao(la):
WLABmz » 18 Feb 2020 06:28 pm[/url]":20e6oare]

Kolosek nije vezan za konstrukciju, postavljen je na tucanik. Most je remek delo Hajdina, prvi železnički most sa kosim zategama u vreme izgradnje, i kao takav projektovan da izdrži veliko opterećenje i smanji nivo buke uz pomoć zastora celom dužinom mosta. Jedini razlog za ovo može biti ušteda novca.
Kako ti nije više dosadno da izmišljaš stvari?
Odakle ti ideja da su drveni pragovi jeftiniji od betonskih?
Većini tvojih komentara se slatko ismejem, života mi.
Milion puta sažvakana priča oko toga da kada se prilikom rekonstrukcije, remonta neke pruge ugrađuju na nekim deonicama drveni pragovi.
U Evropi postoji brdo primera gde se na prugama do 160km/h ugrađuju bez problema drveni pragovi.
Stvarno te ne razumem. Čemu komentarisanje u negativnom kontekstu svega i svačega bez nekog valjanog argumenta?
Prvo se malo raspitaj, edukuj o problematici, pa onda komentariši.
Ovako ti se ljudi smeju na skoro svaki tvoj nebulozni komentar.
 
Vrh