Koji je interes Lufthanze/Eurowings-a da obavlja, realno, neprofitabilan let Beograd-Priština?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708298#p708298:3gyurpzv je napisao(la):Dart » 14 Feb 2020, 12:35[/url]":3gyurpzv]Za strance tu nema ekonomskog interesa, a za nas je suludo dole slati voz (bar ne bez dobrog kasko osiguranja).
Tako da je to najverovatnije još jedno mrtvo slovo na papiru...
Od zatvaranja pruge. Nadvožnjak se radi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708236#p708236:2cb72epq je napisao(la):Прле » 14 Feb 2020 09:01 am[/url]":2cb72epq][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708222#p708222:2cb72epq je napisao(la):mvbg1 » Пет Феб 14, 2020 9:46 am[/url]":2cb72epq]
Nema od toga ništa.
Toliko. :kafa:
Од надвожњака или од затварања пруге?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708058#p708058:1fx6eh34 je napisao(la):=nikola= » Čet Feb 13, 2020 3:43 pm[/url]":1fx6eh34][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692990#p692990:1fx6eh34 je napisao(la):WLABmz » Pet Dec 27, 2019 1:46 am[/url]":1fx6eh34]
ETCS je vrlo koristan ne samo kod vozova za brzine preko 160 km/h, nego i kod teretnih vozova. A ETCS je ugrađivan i u Mađarskoj i u Grčkoj, pa evo već 10-15 godina nije u funkciju stupio. Mogu misliti kako će to kod nas izgledati, gde je pruga najunosniji izvor robe sakupljačima sekundarnih sirovina...
Zasto ETCS u Madjarskoj i Grckoj vec 10-15 godina nije stupio u funkciju?
Jel postoji jeftinija alternativa za ETCS u vidu starijih sistema? LZB, TVM...? I ima li uopste smisla ugradjivati starije sisteme? Ima li ETCS buducnost kao zajednicki Evropski standard?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708328#p708328:1fj6os7n je napisao(la):Прле » Pet Feb 14, 2020 2:36 pm[/url]":1fj6os7n]Па и мени је логично да се пруга не затвара због надвожњака. Сећам се кад су радили у Панчеву надвожњак према Јабуци, (Панчевачки Сакадар на Бојани). Тек на крају, кад је требало раити неке маниплације изнад пруге радили су у ноћним сатима...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709744#p709744:19e1nifh je napisao(la):WLABmz » 18 Feb 2020 06:05 pm[/url]":19e1nifh]Konačno je krenulo postavljanje koloseka između Beograd Centra i Novog Beograda. 2020. godina, drveni pragovi... :bash: Ne bi me čudilo da su opet šine S49 umesto UIC60...
https://www.facebook.com/100012511502980/videos/868176893609353/
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709748#p709748:28d4ylkz je napisao(la):edgeman » Uto Feb 18, 2020 7:17 pm[/url]":28d4ylkz][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709744#p709744:28d4ylkz je napisao(la):WLABmz » 18 Feb 2020 06:05 pm[/url]":28d4ylkz]Konačno je krenulo postavljanje koloseka između Beograd Centra i Novog Beograda. 2020. godina, drveni pragovi... :bash: Ne bi me čudilo da su opet šine S49 umesto UIC60...
https://www.facebook.com/100012511502980/videos/868176893609353/
Možda zbog mosta mora drveni, zbog težine. E sad za šine ne znam. Ma to je još i najmanji problem. Ići će se na projektovanu brzinu i to je to.
A te "velike brzine" su EU prosek ?NSB":1ofcjn5f je napisao(la):Rekonstruisano 33 i po kilometra pruge Subotica - Senta
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8C7gwCK2Z4Y[/youtube]
Između Stare Pazove i Novog Sada položen 31 km pruge za velike brzine
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=btKgk59PMso[/youtube]
https://www.dw.com/sr/u-eu-raste-važnos ... a-52408963U EU raste važnost železnice
Dok vlade zemalja-članica EU debatiraju o budžetu, evropska komesarka za saobraćaj Adina Valean očekuje velika ulaganja u elektrifikovanu železnicu kao ekološki najčistije sredstvo transporta.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709744#p709744:2q844hq1 je napisao(la):WLABmz » Uto Feb 18, 2020 6:05 pm[/url]":2q844hq1]Konačno je krenulo postavljanje koloseka između Beograd Centra i Novog Beograda. 2020. godina, drveni pragovi... :bash: Ne bi me čudilo da su opet šine S49 umesto UIC60...
https://www.facebook.com/100012511502980/videos/868176893609353/
Kako ti nije više dosadno da izmišljaš stvari?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709754#p709754:20e6oare je napisao(la):WLABmz » 18 Feb 2020 06:28 pm[/url]":20e6oare]
Kolosek nije vezan za konstrukciju, postavljen je na tucanik. Most je remek delo Hajdina, prvi železnički most sa kosim zategama u vreme izgradnje, i kao takav projektovan da izdrži veliko opterećenje i smanji nivo buke uz pomoć zastora celom dužinom mosta. Jedini razlog za ovo može biti ušteda novca.