Pendolino
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2012.
- Poruke
- 3.303
- Pohvaljen
- 5.888
Najveća koncetracija putnika je na pravcu BG-NS. To je vrlo kratka relacija gde razlika u maksimalnoj brzini između 160km/h i 200km/h ne čini zaista nikakvu razliku u vremenu vožnje.
Ovaj koncept je loš. Mnogo je bilo bolje ići na taktne regio vozove koji bi saobraćali svakih pola sata. Ono što je mnogo bitnije je da taj voz staje direktno na stanicama sadašnjeg BG voza.
Npr Pančevo-NS, sa svim stajanjima od Pančeva do Batajnice, pa u Pazovi i Inđiji, onda Petrovaradin pa NS.
Od Prokopa do NS za nekih 40-43 minuta, šta fali? Poenta je da uđeš u voz na najbližoj stanici i da što manje zavisiš od gradskog prevoza.
Ovako ćemo imati IC voz koji vozi 35 minuta NS-Prokop i onda još pola sata prevozom do neke lokacije po centru.
Ovaj koncept je loš. Mnogo je bilo bolje ići na taktne regio vozove koji bi saobraćali svakih pola sata. Ono što je mnogo bitnije je da taj voz staje direktno na stanicama sadašnjeg BG voza.
Npr Pančevo-NS, sa svim stajanjima od Pančeva do Batajnice, pa u Pazovi i Inđiji, onda Petrovaradin pa NS.
Od Prokopa do NS za nekih 40-43 minuta, šta fali? Poenta je da uđeš u voz na najbližoj stanici i da što manje zavisiš od gradskog prevoza.
Ovako ćemo imati IC voz koji vozi 35 minuta NS-Prokop i onda još pola sata prevozom do neke lokacije po centru.