Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624978#p624978:3jamsj43 je napisao(la):
gishko » 25 May 2019 04:50 pm[/url]":3jamsj43]OMG :shock: Evo i ja ostadoh zatečen da su predvideli liftove (ako dobro vidim na svim stanicama, ili grešim?).

Ono šta me razočarava su one krš CIP nadstrešnice, odvratne su i lošeg kvaliteta.


Koliko mogu primetiti te “krš” CIP nadstresnice su samo planirane za stanicu Subotice.
 
А да ли има негде да се скину те шеме у већој резолуцији?

И да ли негде може да се види где ће тачно бити локација нове станице у Врбасу?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Ne znam otkud iznanadjenje zbog liftova. Prema zakonu, ako se rade novi objekti ili kompletno rekonstruisu postojeci, mora da bude pristupacno za osobe sa invalidetotm, pogotovo za javne objekte. Ovde su podhodnici novi, prema tome moraju da zadovolje zakonske odredbe. Posto imaju obicne stepenice, moraju liftove da obezbede.

Po mom misljnju mnogo je boolje je bilo da su ugradili pokretne trake, em sto mogu da koriste i osobe sa invaliditetom, tako je mnogo lakse i obicnim putnicima sa prtljagom, mnogo je veci kapacitet. Ovako ako njih 100 dodje i treba da se popne na peron, nema sanse svi da docekaju lift, nego ce morati da vucaraju obicnim stepenicama. Uopste nisam impesioniran ovim projektima, al necu da mracim :)
 
Pa imali smo slučaj sa stanicama na Pancevackom kraku gde su uradjeni novi peroni i podhodnici a nisu ugradili liftove pa otud i cudjenje.
 
Meni je vise to za cudjenje. Voleo bi da vidim kako su resili pristup invalidima, tj sta im pise u tehnickom opisu projekta
 
Kod nas je fora uraditi rampu samo da se kaže da je ima, a u principu je više opasna po život nego korisna. Na jednoj novoj zgradi sam video da sa medjusprata do izlaza vode stepenice i tik uz njih rampa bez gelendera i sa istim nagibom kao stepenice, a rampa se završava na fiksnom delu vrata.
A ovaj promašaj pri rekonstrukciji pruge za Bg voz, da nisu barem predvideli otvore za lift, već su samo postavili onu pokretnu platformu uz stepenice, koja je ljudima sa prtljagom, starima i ostalim ljudima nepristupačna, sem osobama u kolicima. Šou od države, mislim da ne postoji primitivnije rukovodstvo od našeg, bukvalno ih zabole kako gradjani preživljavaju, jer baš ti koji odlučuju o ovim stvarima nemaju ni jedne dodirne tačke sa drugom Srbijom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625039#p625039:2vnbjbnv je napisao(la):
milanche » 25 May 2019 09:55 pm[/url]":2vnbjbnv]Meni je vise to za cudjenje. Voleo bi da vidim kako su resili pristup invalidima, tj sta im pise u tehnickom opisu projekta

Da li znaš da u Srbiji ne postoji ni jedna stanica sa liftovima?
 
Znam, ali su i gradjane kada zakon koji definiše kretanje bez barijera nije bio ni u snovima.

Gore pročitah da ona stajalista ka Pančevu imaju stepenište platforme za OSI. Zakonski prolazi i to naravno. Bila bi velika sramota sa druge strane, da na stanicama, za medjunarodne vozove za velike brzine, koje se upravo dogradjuju, putnici sa teskim prtljagom jedino mogu stepenicama da nose. Cena svih liftova u poredjenju sa cenom rekonstrukcije celog tog kraka je smešna.

Moje je samo mišljenje da je bilo bolje umesto liftova da su stavili pokretne trake, veci je kapacitet i praktičnije su.
 
Nije cak problem ni napraviti vec problem je to odrzavati kasnije primjer vukov spomenik eskalatori mali boga mi i veliki
 
Pa baš zato dišo. Liftovi isto moraju da se održavaju a ako ne rade onda ostaju samo stepenice. sa druge strane i ako ne radi pokretna traka moze kao rampa da se koristi.


Nije uporedivo naravno ali kao primer na šta mislim, zel.stanica u milanu sa unakrsnim pokretnim trakama
 
Polako, saznaće za par godina u CIP-u i za pokretne trake.
 
Infrastruktura železnice Srbije zapošljava na radnom mestu "menadžer za produžavanje rokova" sa ugovorom na neodređeno vreme. Plata - po dogovoru (u vidu procenta od vrednosti radova). :mrgreen:

61438248_2108409409271682_1881614782851710976_n.jpg


60975310_2108409422605014_708728324632870912_n.jpg


Izvor https://www.facebook.com/gagijevazeleznica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625092#p625092:1ofuhx28 je napisao(la):
milanche » Ned Maj 26, 2019 10:15 am[/url]":1ofuhx28]Pa baš zato dišo. Liftovi isto moraju da se održavaju a ako ne rade onda ostaju samo stepenice. sa druge strane i ako ne radi pokretna traka moze kao rampa da se koristi.

Realno, rampe kao na prokopu bi rešile najveći deo problema, dok se naši stručnjaci ne odvajaju od stepenica. Da su takve rampe uradili, na nekim mestima ne bi ni bilo potrebe za liftovima.
 
Ту особеност српског речика треба узети у обзир и правити рапме и поректне траке које ако стану ипак могу да се користе. Лифтови такође нека буду, можда ће нам унуци стравити ту реч у речник...

Него овај цртеж пресека Новосадске станице са вагоинима ме бринеЧ нису ли превише близу вагони један другом?
 
Изгледа ми као да су то неки максимални габарити вагона (можда отворена врата?) који чак прелазе преко на перон.
 
To što prelazi na peron trebao bi da vizuelno predstavlja onaj zaštitni pojas do žute linije na peronima, 40 cm cinimi se.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625276#p625276:2eemk4eh je napisao(la):
Прле » Pon Maj 27, 2019 9:58 am[/url]":2eemk4eh]

Него овај цртеж пресека Новосадске станице са вагоинима ме бринеЧ нису ли превише близу вагони један другом?

To je slobodan profil, a ne vagon.
 
Ово је супер! Нисам ни знао да имамо тако нешто.

Хвала за линк
 
Dana 26.05.2019 god sa remonta iz Zrenjanina vraćena je ova 412 005-032. Tamo nema više ni jedna...
Sada je u saobraćaju ukupno 8 novoremontovanih, čistih, lepih, sačuvanih
od grafita, dok je onih starih sedam. Na remont čeka pet komada a gde će i kada otići ostaje da se vidi.

 
Vrh