Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Tih 5 koje cekaju remont ne spada u grupu onih 7 isaranih ili se misli na njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625903#p625903:qf5rpllo je napisao(la):
Darko78 » 29 May 2019 07:41 pm[/url]":qf5rpllo]Tih 5 koje cekaju remont ne spada u grupu onih 7 isaranih ili se misli na njih.
Ne spadaju u grupu onih sedam. Evo biću precizniji:
Od 20 RVR garnitura
8 je novoremontovanih u saobraćaju
7 je starih, išaranih u saobraćaju
5 starih je istrčalo kilometre i izbačeno iz saobraćaja. Uskoro će još jedna.
 
1119947471.jpg

1119947434.jpg

http://www.nsbuild.rs/forum/autoput...ija-pruge-subotica-novi-sad-beograd?start=500
 
Rile":2y7zhrlr je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625903#p625903:2y7zhrlr je napisao(la):
Darko78 » 29 May 2019 07:41 pm[/url]":2y7zhrlr]Tih 5 koje cekaju remont ne spada u grupu onih 7 isaranih ili se misli na njih.
Ne spadaju u grupu onih sedam. Evo biću precizniji:
Od 20 RVR garnitura
8 je novoremontovanih u saobraćaju
7 je starih, išaranih u saobraćaju
5 starih je istrčalo kilometre i izbačeno iz saobraćaja. Uskoro će još jedna.

Ako može samo jedno pojašnjenje za nas koji nismo iz struke: ovo što je istrčalo kilometre i izbačeno iz saobraćaja - to znači da remont tu više ne može da se radi i da je za staro gvozđe, ili znači da je izbačeno iz saobraćaja jer je vreme za remont i da bi nakon eventualnog remonta moglo da se vrati u saobraćaj?
 
Ја исто нисам из струке, али се по мени РВР могао ремонтовати до бесконачности ако није канибализован, а онда остављен на пољану да рђа.
Питање је наравно постојања резервних делова, али верујем да се све да направити или докупити.
 
Izbačene su iz saobraćaja jer su prešle milion kilometara i vreme je za remont. Nakon eventualnog remonta
mogle bi ponovo u saobraćaj. Ako se ne varam, za ovu godinu planiran je remont 5 garnitura.
 
A sta je na kraju bilo sa one dve iz Zelvoza? I da li je posle svega ostalo upravo samo tih 20 RVR garnitura?
 
Počelo je postavljanje desnog koloseka od Inđije prema Beški.
Izvor.Pruge i vozovi vojvodine
 
Meni laiku ovo prelepo izgleda... Malo malo pa gledam onu nesretnu prugu za ukidanje od Vrbasa do Sombora, ravnica da ravnija ne može biti a voz mili ko po jajima. Uz malo sređivanja dobili bi metro do NS-a al pameti nema...
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Qaf6baEu0_w[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628427#p628427:3gep8o5r je napisao(la):
masa » Fri Jun 07, 2019 6:58 pm[/url]":3gep8o5r]Mirović: Već 2021. vozom od Novog Sada do Beograda za pola sata

http://rs.n1info.com/Biznis/a490097/Mir ... -sata.html

Ovo je račun na nivou malog perice. Ve jednako es sa te. Za ovakve izjave treba da se ide u zatvor.

:bash:

To što će Vmax biti 200km/h na delu pruge nikako ne znači da komercijalna brzina može da bude tolika.

:dil:
 
Srbija voz ozbiljno razmatra kupovinu EMV za brzinu od 200km/h.
i najverovatnije ce biti model proizvodjaca Stadler "Flirt 200"
 
Taj flirt mi je i najlepši od ostalih :vops:
Kolika je verovatnoća da će se ovog puta i Siemens malo pogurati zbog Kragujevca?
 
Realno bi bilo pametno kupiti Stadler jer verovatno gomila opreme za održavanje "pasuje" za obe verzije - ovu koju već imamo i ovu za veće brzine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628746#p628746:3s91e0kw je napisao(la):
miki_ns » 09 Jun 2019 11:28 am[/url]":3s91e0kw]Realno bi bilo pametno kupiti Stadler jer verovatno gomila opreme za održavanje "pasuje" za obe verzije - ovu koju već imamo i ovu za veće brzine.
Upravo tako.
I još jedna fina stvar u najavi...
Sve više se priča(nezvanično) o mogućnost za produzenje Railjet-a od Budimpešte do Beograda po završetku modernizacije pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628801#p628801:1dl7helm je napisao(la):
mvbg1 » Ned Jun 09, 2019 5:56 pm[/url]":1dl7helm]
I još jedna fina stvar u najavi...
Sve više se priča(nezvanično) o mogućnost za produzenje Railjet-a od Budimpešte do Beograda po završetku modernizacije pruge.

Odakle dolaze te priče?

Dosadašnja pozicija OBB-a je bila da nemaju računicu da šalju Railjet kao ni spavaća, kušet i restoran kola ka zemljama sa drastično manjim BDP-om.

Njihova studija je utvrdila da kada bi cena karte bila na nivou platežne moći građana Srbije, Rumunije itd. imali bi samo gubitak, a kada bi cena karte bila na nivou platežne moći građana Austrije, cena karte bi bila previsoka da bi konkurisala autobuskom i avio prevozu - što bi opet dovelo do gubitaka zbog praznih vozova.

Proveriću kod poznanika koji je na OBB-u jedan od glavnih pregovarača za međunarodni red vožnje da li se pozicija OBB-a promenila, ali čisto sumnjam.
 
рекао је да је незванично. ако узму ове Флирт 200, то је ок посао, већ постоје код нас, не мора посебна обука итд.
 
Minibusi će i dalje biti broj 1 jer će za smešne pare voziti putnike od kuće na BUD za 25, ViE za 35 eur itd, ili u centar grada. Kod nas se ni Flixbus nije primio. Mi volimo da izbegnemo presedanja makar putovali i u gepeku ako je dovoljno jeftino.
 
Vozi i Arriva za 9 EUR do Beča... dok je sa sporim vozom bilo 70 evra povratna najjeftinija karta.
 
Vrh