Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Iza Petoševića (Omladinskih brigada) su raščistili.
64910ebc189afa78365144c641aa161b.jpg
66d57b61635f56259921a8d9dbfd5136.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628814#p628814:rqkuxazz je napisao(la):
WLABmz » Ned Jun 09, 2019 7:29 pm[/url]":rqkuxazz]
Proveriću kod poznanika koji je na OBB-u jedan od glavnih pregovarača za međunarodni red vožnje da li se pozicija OBB-a promenila, ali čisto sumnjam.

Pričao sam sa poznanikom. Nikakvih planova niti razgovora o uvođenju Railjeta do Beograda nije bilo.

Kako kaže, teoretski, OBB bi za Beograd mogao produžiti samo jedan par Railjetova koji inače noće u Budimpešti (Pešta 9.40, Beč 12.20 /// Beč 15.40, Pešta 18.20), znači rano ujutru iz Beograda i kasno uveče u Beogradu. Za veći broj Railjetova za Beograd OBB bi morao nabaviti još Railjet garnitura, i to planski, uz finansijsku garanciju Srbija Voza da će se dogovoreni saobraćaj desiti.

E sad i za taj jedan Railjet ili više ka Beogradu, Srbija Voz i MAV-Start bi morali kompenzovati OBB-u ili u po kvalitetu odgovarajućim vozovima koji bi išli za Austriju ili novcem po Austrijskoj tarifi. On kaže da je mnogo realnija opcija da obični EC voz ide do Beča, uz eventualno produženje gore navedenog jednog Railjeta koji već noći u Budimpešti.

Ali to je sve daleka budućnost.
 
Znači - obnavlja se pruga, što iziskuje fantastične vremenske i materijalne resurse. Zatim se nabavljaju nova vozna sredstva za šta se takođe naprežemo koliko smo dugi. Da li ćemo uspeti i finalni korak da napravimo, i damo konačni pečat modernizaciji železnice? Da nam konačno železnice dođu na zelenu granu? Taj, do sada, nepromostivi jaz, neprolazna prepreka, koja odoleva i razumu i struci i nauci......

Naravno znate da pričamo o logou :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628814#p628814:152d0j3u je napisao(la):
WLABmz » 09 Jun 2019, 18:29[/url]":152d0j3u]

Njihova studija je utvrdila da kada bi cena karte bila na nivou platežne moći građana Srbije, Rumunije itd. imali bi samo gubitak, a kada bi cena karte bila na nivou platežne moći građana Austrije, cena karte bi bila previsoka da bi konkurisala autobuskom i avio prevozu - što bi opet dovelo do gubitaka zbog praznih vozova.

Proveriću kod poznanika koji je na OBB-u jedan od glavnih pregovarača za međunarodni red vožnje da li se pozicija OBB-a promenila, ali čisto sumnjam.

Ne bi me cudilo da drzava srbija subvencionise tu relaciju, jer je populizam vazniji od svega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628958#p628958:1ay09pci je napisao(la):
milanche » 10 Jun 2019 12:15 pm[/url]":1ay09pci]

Ne bi me cudilo da drzava srbija subvencionise tu relaciju, jer je populizam vazniji od svega.
[/quote]
A zar već ne subvencioniše ceo putnički saobraćaj?
 
Subvencionisu. Saamo sam naveo primer kako je moguce da Railjet dodje u Srbiju, posto cisto ekonomske racunice nema.
 
Možda je već negde spomenuto pa se unapred izvinjavam zbog toga...
Očekuje se veliko skraćenje vremena putovanja na relaciji BG-NS nakon modernizacije pruge. Da li se zna na kojim stanicama će stajati budući brzi voz Bg-Ns? Ili jednog dana međunarodni do Budimpešte ?



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Medjunarodni ce svakako stajati kao i do sad: na vecim stanicama, jos ako im podignu rang na EC (sto ce se tesko desiti sa ovakvim stanjem) onda racunaj samo na velikim stanicam zaustavljanje. A ,,brzi vozovi" isto verovatno samo na vecim, jer ne bi dobio nista kada bi oni malo malo pa stajali: taman ubrzaju i eto je stanica :mrgreen: Svakako ce tu biti i vozova koji ce biti nizeg ranga Rex ili B (verovatno cak i sa istim garniturama koje ce biti na ,,brzim vozovima") koji ce stajati na vise stanica...
Sve je to buducnost i ko zna sta ce biti - rano je sad uopste o tome misliti :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628958#p628958:grb29njo je napisao(la):
milanche » Pon Jun 10, 2019 1:15 pm[/url]":grb29njo]
Ne bi me cudilo da drzava srbija subvencionise tu relaciju, jer je populizam vazniji od svega.

Čak iako ide OBB Railjet do Beograda i dalje je Srbija Voz operater, OBB neće otvorati svoju firmu za prevoz putnika u Srbiji (kao što nije ni u drugim državama osim Austrije). Srbija Voz će dobiti subvencije koje dobija ili ne dobija i koje iznose koliko iznose i Srbija Voz će naplatiti karte za deo vožnje na svojoj teritoriji. Ali na Srbija Vozu je da izabere, šta im se više isplati - da li će saobraćaj da obavlja sopstvenim voznim sredstvima ili će to biti vozna sredstva prevoznika sa kojima vrši kooperaciju u međunarodnom saobraćaju (MAV-START, OBB) i kojima će morati da kompenzuje ili novcem ili približno jednakim trčanjem vagona i lokomotiva Srbija Voza na teritoriji kooperanata iz drugih zemalja koje šalju svoja vozna sredstva na teritoriju Srbija Voza. Međutim, zbog katastrofalnog stanja OBB ne pušta vagone Srbija Voza na teritoriju Austrije, tako da će Srbija Voz morati da nabavi nova vozna sredstva.

Što se subvencija tiče - tamo gde je prekid saobraćaja zbog radova i idu zamenski autobusi, tu je direktno subvencionisano delom od lokalne samouprave (Subotica - Senta, Požarevac - Zaječar), dok tamo gde nema zamenskog autobusa (Beograd - Novi Sad) tu očigledno nije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629175#p629175:3nzwp8sn je napisao(la):
chiki » Uto Jun 11, 2019 11:50 am[/url]":3nzwp8sn]Možda je već negde spomenuto pa se unapred izvinjavam zbog toga...
Očekuje se veliko skraćenje vremena putovanja na relaciji BG-NS nakon modernizacije pruge. Da li se zna na kojim stanicama će stajati budući brzi voz Bg-Ns? Ili jednog dana međunarodni do Budimpešte ?

Da li zaista misliš da se iko u Srbija Vozu dotakao teme gde će stajati, a gde neće vozovi za jedno 5 godina? :lool:
 
Изградња потходника у насипу код будуће железничк станице "Тошин бунар" напредује. Постављена је арматура за сам потходник тј. будући пролаз. Сад само једна јучерашња (12.јун 2019.) сличица на брзину у пролазу.

 
Нових 16 локомотива на српским пругама
Од данас је на пругама Србије 16 нових локомотива за теретне возове. Примопредаја је обављена на станици Ресник, а нови власник овог возног парка је "Србија Карго", која годишње на Коридору 10 превезе 13 милиона тона робе.


http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... ugama.html
 
Ево једна фотографија вектрона са фејсбук странице "Возољубитељи - Србија"

Фотограф: Иван Родић.

 
Nesto mi neugledan ovaj natpis "Serbia cargo". Neki "brzi" font preko citave strane bi bolje legao :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629978#p629978:3t0uh9u5 je napisao(la):
Gazi Bengazi » Pet Jun 14, 2019 1:07 am[/url]":3t0uh9u5]Nesto mi neugledan ovaj natpis "Serbia cargo". Neki "brzi" font preko citave strane bi bolje legao :)

Па мртва је трка ко има лошији и јефтинији лого кад погледамо Инфраструктуру железнице, Србија воз и Србија карго.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629978#p629978:30lspfgg je napisao(la):
Gazi Bengazi » Fri Jun 14, 2019 12:07 am[/url]":30lspfgg]Nesto mi neugledan ovaj natpis "Serbia cargo". Neki "brzi" font preko citave strane bi bolje legao :)
Meni je čitava kolor šema ružna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629992#p629992:1cavl7dl je napisao(la):
Pendolino » 14 Jun 2019 06:00 am[/url]":1cavl7dl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629978#p629978:1cavl7dl je napisao(la):
Gazi Bengazi » Fri Jun 14, 2019 12:07 am[/url]":1cavl7dl]Nesto mi neugledan ovaj natpis "Serbia cargo". Neki "brzi" font preko citave strane bi bolje legao :)
Meni je čitava kolor šema ružna.
Sve je stvar ukusa.
Kolege koje su bile u Nemačkoj na obuci kažu da su od Nemačkih mašinovodja čuli da je ovo jedan od najlepših Vectrona u Evropi.
O5 kažem,sve je stvar ukusa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629985#p629985:1bxbq1d7 je napisao(la):
NSB » Pet Jun 14, 2019 1:58 am[/url]":1bxbq1d7]
Па мртва је трка ко има лошији и јефтинији лого кад погледамо Инфраструктуру железнице, Србија воз и Србија карго.

Muka mi je kad vidim ta nedela!

Tvoj avatar, rekao bih, potice odavde. Veoma dobro resenje! Nesto slicno je i meni delovalo kao logicno. Povecao bih malo razmak izmedju >|< zbog bolje prepoznatljivosti kod prikaza u manjim velicinama. I pronasao malo bolje resenje sto se tice tipografije. Ali, to je otprilike - to.
 
Камо среће да и друге старије електро локомотиве офарбају у овакву шему уместо оне ружне досадне монотоне и немаштовите копије ДБ шеме (црвено са сивом штрафтом доле). Што се тиче логоа, дефинитивно је Инфра са оном ракетом најгоре прошла, али су сва три логоа очајни.
 
Iskreno jedva cekad da vidim kako ce da se pokazu u eksploataciji. Sa jedne strane dosta ljudi ima stav da je bilo bolje kupiti lokomotive nekog manje zvucng imena ali da su 6 osovina (tipa kao sto su uzete za Obrenovac), sa druge strane ovde sta god da se kupi neko se nece sloziti iz nekog razloga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630007#p630007:1fkvgy47 je napisao(la):
hiavata » 14 Jun 2019 08:04 am[/url]":1fkvgy47]Iskreno jedva cekad da vidim kako ce da se pokazu u eksploataciji. Sa jedne strane dosta ljudi ima stav da je bilo bolje kupiti lokomotive nekog manje zvucng imena ali da su 6 osovina (tipa kao sto su uzete za Obrenovac), sa druge strane ovde sta god da se kupi neko se nece sloziti iz nekog razloga.
Prvi utisci kolega koji ga voze od juče i danas su: BRUTALNO!!!
Sad čekamo prvu kišu i prvi veći uspon.
Juče je već pokazao odredjenu osetljivost kroz Vukov Spomenik iz pravca Pančeva,zbog vlažne šine u tunelu.
Što se tiče TENT "kineskinja" i sumnji u njihov kvalitet,samo ću reći da voze bez prestanka i bez i najmanjeg problema. I to tovarene vozove od 2500tona.

Vectroni su kupljeni zato što je politika tako diktirala. EU dala kredit pa je logično da će neki evropski proizvodjač i dobiti posao. Sigurno to neće biti Kinezi.
 
Vrh