Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Свака част за репортажу. Да ли је планирано и фарбање новог железничког моста можда у склопу ових радова?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623043#p623043:rqi6hjqb je napisao(la):
Дошљак » Pet Maj 17, 2019 2:11 pm[/url]":rqi6hjqb]Свака част за репортажу. Да ли је планирано и фарбање новог железничког моста можда у склопу ових радова?
Nije bilo planirano osnovnim ugovorom, ali je vrlo verovatno da će farbanje i hidroizolacija biti deo naknadnih radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623068#p623068:2g512qcc je napisao(la):
direktor » Pet Maj 17, 2019 3:45 pm[/url]":2g512qcc]Ladno nisu predvidjeli farbanje mosta ...
Ne da nisu predvideli, nego su tokom ugovaranja odbili kineski prdlog da se na mostovima uradi Investiciono održavanje. Na nesreću (ne mogu da kažem na sreću) desio se onaj nemili događaj s mostom u Italiji prošle godine, pa se valjda neko dozvao pameti.
 
Koji su to pajseri umjesto da se sve odradi pa da budemo mirni strasno ....
 
Kлошари са штрумфетом на челу, шта очекивати.
 
Zna li neko koji je sada standard za visiunu perona kod nas (ako ga uopšte i imamo). Da li će recimo nova visina na Novom Beogradu da bude u ravni sa ulazom u Flirt?
 
али мени су највећи хит стајалишта која немају пероне. како је то могуће?
 
Hvala na odgovoru momci ;)
Ako sam dobro razumeo ovo na listi je postojeće stanje, to znači da se Novi Beograd podiže na 550mm, a da je Rakovica onda spuštena na 550? Je li onda to odgovarajuća visina za Flirt?
 
то је стање пре реконструкције Раковица-Ресник. ту су сада сви перони 550 мм, што је висина пода на Флирт-у, и већини нископодних возова. чак је и на високоподним возовима и вагонима висина првог степеника (отприлике) на 550 мм (@mvbg1 да ме исправи ако грешим)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623973#p623973:buq16u9k je napisao(la):
WLABmz » Uto Maj 21, 2019 2:31 pm[/url]":buq16u9k]Po ovome bi izgradnja nove dvokolsečne pruge za velike brzine u najskupljoj varijanti trebalo da košta manje od 2 miliona dolara po kilometru:

https://compassinternational.net/ra...brDiqzLIWsMcAl9Spq7AVqh07qMhAxgohFtHyqKJzYIX4

A kod nas će Novi Sad - Subotica - granica koštati 10,7 miliona evra po kilometru:

http://www.gradsubotica.co.rs/pruga...0u7NduQfXBJ-T95MZGF9qJ-JL5kMVpA3TIqOccu1ARF90

Ako si korišćenjem gornjeg linka računao samo ovo:
High speed double track on new stone rail road stone bed 1.650.000 $/km
Install a Centralized traffic control system - double track 257.825 $/km

To nije bi blizu onoga što se radi. High speed double track on new stone rail road stone bed ne uzima u obzir radove na donjem stroju.

Dalje nema kontaktne mreže, EVP. PS, PSN,.. Imamo vijadukt u Vrbasu dužine 1600m, radi se 40 denivelacija putnih prelaza, ukupna dužina svih objakata (mostovi, propusti, nadvožnjaci, podvožnjaci, galerije,...) je 4.967m. Regulacija vodo-tokova, arhitektura i uređenje staničnih platoa, zidovi za zaštitu od buke, mere zaštite životne sredine. Nema informatičkih i telekomunikacionih sistema (kamere, sistemi kontrole pristupa, sistemi za obaveštavanje putnika, SDH mreža za prenos, IP/MPLS mreža, optička mreža...).

Ima tu još dosta stvari koje bi mogle da se nabrajaju.
 
Samo se nadam da sve to što si nabrojao urade kako treba i da na kraju sve funkcioniše kako je predviđeno. To bi bio presedan u istoriji železnice u Srbiji od 1992. jer do danas se nikada nije dogodilo da je po završetku neke modernizacije sve funkcionisalo kako je predviđeno. Večito neki problemi sa sleganjem terena, propustima, mostićima, uključnim tačkama, kontaktnom mrežom, zaustavnim putevima, skretnicama, prelomima niveleta u sred skretnice itd. koji se na kraju nikad ne reše.

Čujem da Rusi imaju određenih problema sa čortanovačkim vijaduktom, tj. da su se pojavile pukotine. Da ne bi bilo rekla-kazala, da li neko zna koliko je ovo tačno i kolike su razmere problema?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624169#p624169:19jo6cue je napisao(la):
WLABmz » Sre Maj 22, 2019 10:35 am[/url]":19jo6cue]Samo se nadam da sve to što si nabrojao urade kako treba i da na kraju sve funkcioniše kako je predviđeno. To bi bio presedan u istoriji železnice u Srbiji od 1992. jer do danas se nikada nije dogodilo da je po završetku neke modernizacije sve funkcionisalo kako je predviđeno. Večito neki problemi sa sleganjem terena, propustima, mostićima, uključnim tačkama, kontaktnom mrežom, zaustavnim putevima, skretnicama, prelomima niveleta u sred skretnice itd. koji se na kraju nikad ne reše.

Odlično zapažanje :grand:
 
A dok se svi ti kataklingeri i cincilatori ne ugrade i stave u funkciju, saobraćaj vozova u stanici Zemun
reguliše se pomoću ovog MUMZ uređaja ( Mobilni Uređeaj Međusignalne Zavisnosti), koji i nije neka
posebna tehnologija. Svaku pohvalu mogu da dam za radio-stanicu koja služi za neposrednu komunikaciju
staničnog osoblja i koja je uključena u registrofon (snima se).
Sve ostalo je klasika.


 
Kolosecna sema na slici ukazuje samo Skretnice na desnom koloseku posto je levi demontiran a time i ostalih 5 koloseka stanice Zemun.
 
Цистерне са фосфорном киселином исклизнуле код Мајданпека

Приликом изласка из железничке станице Мајданпек према Пожаревцу, са пруге је исклизнуло пет цистерни, товарених фосфорном киселином, из састава теретног воза. Нема опасности по околину. Инцидент се догодио 25 минута после поноћи.

Цистерне нису оштећене и из њих нема никаквих цурења. Нема никакве опасности по људе и животну средину, саопштиле су "Инфраструктуре железнице Србије".

У саставу теретног воза, који је за шабачки "Еликсир" саобраћао из Праховa за Шабац, било је дванаест цистерни, а исклизнуле су од шесте до десете.

На лице места одмах су изашли ватрогасци, као и представници железнице.

Желетнице саопштавају да су на месту исклизнућа параметри геометрије колосека, као и рад саобраћајног особља били исправни.

Железнички саобраћај на овом делу пруге тренутно је у прекиду. Помоћни воз за подизање исклизнулих цистерни на колосек је током ноћи кренуо ка Мајданпеку.

Комисија за ислеђење ванредних догађаја утврдиће узроке овог исклизнућа, наводи се у саопштењу.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/s...rnom-kiselinom-iskliznule-kod-majdanpeka.html
 
Jesu li ovo liftovi predvidjeni na peronima u Vrbasu?
 
OMG :shock: Evo i ja ostadoh zatečen da su predvideli liftove (ako dobro vidim na svim stanicama, ili grešim?).

Ono šta me razočarava su one krš CIP nadstrešnice, odvratne su i lošeg kvaliteta.
 
Vrh