Nije bilo planirano osnovnim ugovorom, ali je vrlo verovatno da će farbanje i hidroizolacija biti deo naknadnih radova.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623043#p623043:rqi6hjqb je napisao(la):Дошљак » Pet Maj 17, 2019 2:11 pm[/url]":rqi6hjqb]Свака част за репортажу. Да ли је планирано и фарбање новог железничког моста можда у склопу ових радова?
Ne da nisu predvideli, nego su tokom ugovaranja odbili kineski prdlog da se na mostovima uradi Investiciono održavanje. Na nesreću (ne mogu da kažem na sreću) desio se onaj nemili događaj s mostom u Italiji prošle godine, pa se valjda neko dozvao pameti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623068#p623068:2g512qcc je napisao(la):direktor » Pet Maj 17, 2019 3:45 pm[/url]":2g512qcc]Ladno nisu predvidjeli farbanje mosta ...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623973#p623973:buq16u9k je napisao(la):WLABmz » Uto Maj 21, 2019 2:31 pm[/url]":buq16u9k]Po ovome bi izgradnja nove dvokolsečne pruge za velike brzine u najskupljoj varijanti trebalo da košta manje od 2 miliona dolara po kilometru:
https://compassinternational.net/ra...brDiqzLIWsMcAl9Spq7AVqh07qMhAxgohFtHyqKJzYIX4
A kod nas će Novi Sad - Subotica - granica koštati 10,7 miliona evra po kilometru:
http://www.gradsubotica.co.rs/pruga...0u7NduQfXBJ-T95MZGF9qJ-JL5kMVpA3TIqOccu1ARF90
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624169#p624169:19jo6cue je napisao(la):WLABmz » Sre Maj 22, 2019 10:35 am[/url]":19jo6cue]Samo se nadam da sve to što si nabrojao urade kako treba i da na kraju sve funkcioniše kako je predviđeno. To bi bio presedan u istoriji železnice u Srbiji od 1992. jer do danas se nikada nije dogodilo da je po završetku neke modernizacije sve funkcionisalo kako je predviđeno. Večito neki problemi sa sleganjem terena, propustima, mostićima, uključnim tačkama, kontaktnom mrežom, zaustavnim putevima, skretnicama, prelomima niveleta u sred skretnice itd. koji se na kraju nikad ne reše.