Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597276#p597276:347fielb je napisao(la):
puskele » 24 Jan 2019 08:54 am[/url]":347fielb]Ispod nadvožnjaka koji se vidi pružaće se levi kolosek (gledano od Inđije) prema Golubincima, tako da će po izgradnji od Inđije do Golubinaca biti dva koloseka, a ne jedan kao do sad.
Zašto pruga ovako krivuda, ne znam i nemam logike za to.
file.php


Hvala Puskele za planove +1
Imas li kolosecne situacije ostalih stanica?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597276#p597276:2ykea6vt je napisao(la):
puskele » Čet Jan 24, 2019 9:54 am[/url]":2ykea6vt]Ispod nadvožnjaka koji se vidi pružaće se levi kolosek (gledano od Inđije) prema Golubincima, tako da će po izgradnji od Inđije do Golubinaca biti dva koloseka, a ne jedan kao do sad.

Neće biti dva koloseka do Golubinaca. Oni će se spojiti u postojeći jedan kolosek. Ova denivelacija je urađena kako bi se izbeglo sečenje puteva vožnji i tako će biti urađeno na većini priključnih pruga na novoj pruzi.
 
Na planu je nacrtano da je pruga dvokolosecna do Golubinaca, sto bi uradili lazan plan?
A opet dogradnja drugog koloseka do spajanja sa prugom za Sid nije neka investicija, u pitanju je 2.7 km nove pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597289#p597289:ldobp6jk je napisao(la):
WLABmz » Čet Jan 24, 2019 10:19 am[/url]":ldobp6jk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597276#p597276:ldobp6jk je napisao(la):
puskele » Čet Jan 24, 2019 9:54 am[/url]":ldobp6jk]Ispod nadvožnjaka koji se vidi pružaće se levi kolosek (gledano od Inđije) prema Golubincima, tako da će po izgradnji od Inđije do Golubinaca biti dva koloseka, a ne jedan kao do sad.

Neće biti dva koloseka do Golubinaca. Oni će se spojiti u postojeći jedan kolosek. Ova denivelacija je urađena kako bi se izbeglo sečenje puteva vožnji i tako će biti urađeno na većini priključnih pruga na novoj pruzi.


Ne znam da li pogrešno tumačim šemu koloseka, ali da obrazložim svoj zaključak. Nadvožnjak se pravi da se ne bi dvokolosečna pruga od Pazove do Inđije sekla sa levim kolosekom od Inđije do Golubinaca u istoj ravni, nego je urađena denivelacija, kako ste naveli. Da li se taj kolosek(levi) spaja sa desnim na otvorenoj pruzi između Inđije i Golubinaca ne znam, ali ako se pogleda gornja šema, može se ustanoviti da se levi i desni kolosek spajaju u stanici Golubinci gde im se kolosečnom vezom i uparenim skretnicama ostvaruje veza za dvokolosečnu prugu Golubinci- Ruma.
 
кул, један + за тебе. био би кул када би имао и за Нови Сад, ако је планирана промена
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597302#p597302:qzhmny03 je napisao(la):
puskele » 24 Jan 2019 10:53 am[/url]":qzhmny03]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597289#p597289:qzhmny03 je napisao(la):
WLABmz » Čet Jan 24, 2019 10:19 am[/url]":qzhmny03]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597276#p597276:qzhmny03 je napisao(la):
puskele » Čet Jan 24, 2019 9:54 am[/url]":qzhmny03]Ispod nadvožnjaka koji se vidi pružaće se levi kolosek (gledano od Inđije) prema Golubincima, tako da će po izgradnji od Inđije do Golubinaca biti dva koloseka, a ne jedan kao do sad.

Neće biti dva koloseka do Golubinaca. Oni će se spojiti u postojeći jedan kolosek. Ova denivelacija je urađena kako bi se izbeglo sečenje puteva vožnji i tako će biti urađeno na većini priključnih pruga na novoj pruzi.


Ne znam da li pogrešno tumačim šemu koloseka, ali da obrazložim svoj zaključak. Nadvožnjak se pravi da se ne bi dvokolosečna pruga od Pazove do Inđije sekla sa levim kolosekom od Inđije do Golubinaca u istoj ravni, nego je urađena denivelacija, kako ste naveli. Da li se taj kolosek(levi) spaja sa desnim na otvorenoj pruzi između Inđije i Golubinaca ne znam, ali ako se pogleda gornja šema, može se ustanoviti da se levi i desni kolosek spajaju u stanici Golubinci gde im se kolosečnom vezom i uparenim skretnicama ostvaruje veza za dvokolosečnu prugu Golubinci- Ruma.

Tako sam i ja razumeo.
 
Da li je igde moguce videti kako izgledaju spavaca kola Srbija Voza? recimo ukoliko neko zeli da kupi kartu da vidi kako to prethodno izgleda? Nigde nisam uspeo da izguglam bilo kakvu fotografiju. Ili nase zeleznice kriju stanje takvih kola ko zmija noge...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597429#p597429:3fy6zgzz je napisao(la):
Banatlija » 24 Јан 2019, 17:49[/url]":3fy6zgzz]Da li je igde moguce videti kako izgledaju spavaca kola Srbija Voza? recimo ukoliko neko zeli da kupi kartu da vidi kako to prethodno izgleda? Nigde nisam uspeo da izguglam bilo kakvu fotografiju. Ili nase zeleznice kriju stanje takvih kola ko zmija noge...

званично, не. за остале начине, изволи
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597299#p597299:1htv4c6f je napisao(la):
spatiotecte » Čet Jan 24, 2019 11:50 am[/url]":1htv4c6f]Na planu je nacrtano da je pruga dvokolosecna do Golubinaca, sto bi uradili lazan plan?
A opet dogradnja drugog koloseka do spajanja sa prugom za Sid nije neka investicija, u pitanju je 2.7 km nove pruge.

Plan je nejasno nacrtan. Ako tako tumačiš plan ispada da ide 3 koloseka do Zagreba. Ako tumačiš plan na način na koji je zamišljen, videćeš da Golubinci, Zagreb stoji u nastavku, dakle Golubinci nisu u planu uopšte. Na planu se vidi da se ta dva koloseka iz Inđije spajaju u jedan tako što desni završava bikom. Zbunjuje samo što su 2 koloseka iz Stare Pazove i 1 iz Inđije nacrtani paralelno.

Dogradnja drugog koloseka nije neka investicija ali nije ni potrebna za tako mali obim saobraćaja na toj pruzi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597429#p597429:2tc6lie0 je napisao(la):
Banatlija » Čet Jan 24, 2019 6:49 pm[/url]":2tc6lie0]Da li je igde moguce videti kako izgledaju spavaca kola Srbija Voza? recimo ukoliko neko zeli da kupi kartu da vidi kako to prethodno izgleda? Nigde nisam uspeo da izguglam bilo kakvu fotografiju. Ili nase zeleznice kriju stanje takvih kola ko zmija noge...

Srbija Voz više nema spavaća kola u ponudi. Samo kušet. Jedino saobraćaju spavaća kola ŽPCG za Bar.

Obnovljena kušet kola Srbija Voza saobraćaju svaki drugi dan za Budimpeštu - https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SRB/ZS_Bcl.php do kraja januara, a onda će po svemu sudeći biti prebačena za Bar.
 
Која је разлика између спаваћих и кушет кола?
 
Spavaća uglavnom imaju 1 do 3 kreveta samo sa jedne strane kabine i po pravilu su širi ležajevi nego u kušetu. U kabini se nalazi i umivaonik, uglavnom ima i ormarić,ofinger i ogledalo sa strane gde nisu kreveti i kreveti su već namešteni. Vrata ka hodniku nisu od stakla i nisu klizna, ne može se sa hodnika gledati u unutrašnjost kabine. Ukoliko putnici ne rezervišu celu kabinu za sebe, kabine su odvojene po polovima.

https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SRB/ZS_WLBl-70xx.php

Kušet ima krevete sa obe strane kabine ukupno 4 do 6. Putnici dobijaju posteljinu koju sami nameštaju. Vrata ka hodniku su uglavnom staklena, te se mora zavesom blokirati pogled sa hodnika. Kabine nisu odvojene po polovima.

https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SRB/ZS_Bcl.php
 
Jedna lepa vest:


УМЕСТО ПРЕКО МАЂАРСКЕ, ТРАНСПОРТ АУТОМОБИЛА ИЗ РУМУНИЈЕ ЗА ИТАЛИЈУ, ПРЕУСМЕРЕН НА СРБИЈУ

Висок квалитет услуге, цене, модерна организација и безбедност коју својим комитентима пружа „Србија Карго“ а.д. определила је компанију GEFCO, европског лидера у аутологистици да транспорт аутомобила преусмери на транзитни правац преко Србије, уместо досадашњег конкурентног правца преко Мађарске. Возови ће превозити аутомобиле марке Ford и Dacia из фабрика лоцираних у Румунији, па до Венеције у Италији.
Нови пројекат ове две компаније, започео је 23. јануара 2019. године, када је успешно отпремљен први пробни воз, преко граничног прелаза Вршац, па све до Шида, границе са Хрватском.

За 2019. годину предвиђено је саобраћање 144 аутовоза, или транспорт 34.272 аутомобила марке Ford, а у завршној фази је уговарање и 421 аутовоза, који ће превести око 100.000 аутомобила марке Dacia Renault.
У наредном периоду можемо очекивати повећан обим транспорта робе, као и нове возове и на железничком Коридору 11.

http://srbcargo.rs/sr/umesto-preko-madj ... na-srbiju/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597695#p597695:2dlffk8z je napisao(la):
Igor » 25 Jan 2019 05:46 pm[/url]":2dlffk8z]Jedna lepa vest:


УМЕСТО ПРЕКО МАЂАРСКЕ, ТРАНСПОРТ АУТОМОБИЛА ИЗ РУМУНИЈЕ ЗА ИТАЛИЈУ, ПРЕУСМЕРЕН НА СРБИЈУ

Висок квалитет услуге, цене, модерна организација и безбедност коју својим комитентима пружа „Србија Карго“ а.д. определила је компанију GEFCO, европског лидера у аутологистици да транспорт аутомобила преусмери на транзитни правац преко Србије, уместо досадашњег конкурентног правца преко Мађарске. Возови ће превозити аутомобиле марке Ford и Dacia из фабрика лоцираних у Румунији, па до Венеције у Италији.
Нови пројекат ове две компаније, започео је 23. јануара 2019. године, када је успешно отпремљен први пробни воз, преко граничног прелаза Вршац, па све до Шида, границе са Хрватском.

За 2019. годину предвиђено је саобраћање 144 аутовоза, или транспорт 34.272 аутомобила марке Ford, а у завршној фази је уговарање и 421 аутовоза, који ће превести око 100.000 аутомобила марке Dacia Renault.
У наредном периоду можемо очекивати повећан обим транспорта робе, као и нове возове и на железничком Коридору 11.

http://srbcargo.rs/sr/umesto-preko-madj ... na-srbiju/

Vau, odlična!
 
Da li neko ima predstavu kolika bi bila zarada od transporta?
 
Jel to iznos za cargo od cega cargo placa infrastrukturi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597761#p597761:2r2dkzoh je napisao(la):
Igor » 25 Jan 2019 09:43 pm[/url]":2r2dkzoh]Jel to iznos za cargo od cega cargo placa infrastrukturi.
Da.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597765#p597765:367xhup5 je napisao(la):
spatiotecte » 25 Jan 2019 09:57 pm[/url]":367xhup5]144 vozova x 15000 evra = 2 160 000 evra.
To je minimum. Cifra može samo da ide na gore.
 
Pripremaju za velike poslove transporta, još 8 komada :D


http://srbcargo.rs/sr/lokomotivska-...zeleznickim-prevoznikom-bez-premca-u-regionu/

ЛОКОМОТИВСКА ФЛОТА КОЈА ЋЕ БИТИ „ПОДМЛАЂЕНА“ ЗА УКУПНО 16 СИМЕНСОВИХ ВЕКТРОН ЛОКОМОТИВА, УЧИНИЋЕ „СРБИЈА КАРГО“ ЖЕЛЕЗНИЧКИМ ПРЕВОЗНИКОМ БЕЗ ПРЕМЦА У РЕГИОНУ

Осврт и поглед на претходну, надасве успешну пословну годину, крунисан је проширењем Уговора са компанијом Siemens AG Austria, крајем децембра, о куповини још 8 вишесистемских Vectron локомотива. На тај начин наша компанија је успела да реализује и други део кредитног аранжмана EBRD IV у висини од 32 милиона евра.
Подсећања ради, први део кредитног аранжмана „Србија Карго“ је реализовао 24. маја 2018. године, потписавши Уговор за куповину првих 8 „Вектронки“, такође у висини од скоро 32 милиона евра, чија се испорука очекује у фебруару и марту текуће године.
Као и претходни Уговор, испред „Србија Карго“ а.д. потписник је био генерални директор, Душан Гарибовић, а испред компаније SIEMENS AG Austria, Karl Strasser технички директор групације Mobility, Возна средства и Georg Novak Gelter, комерцијални директор групације Mobility, Возна средства.

siemens2.jpg


Вишесистемске локомотиве, Siemens Vectron су право решење због могућности саобраћаја на електрифицираним пругама са различитим системима напајања електричном енергијом (једносмерна и наизменична), имају максималан учинак од 6,4 MW и достижу максималну брзину од 160 km/h.


Набавком ових 16 локомотива, изузетно флексибилне генерације, које испуњавају садашње и будуће европске стандарде по питању екологије, буке, уштеде енергије, наша компанија ће постати лидер по питању квалитета и безбедности, као и савремености возног парка у региону, и моћи ће да конкурише за превозе робе заједно са превозницима из земаља Европске Уније.
Евалуацијом протеклог периода, у коме је „Србија Карго“ а.д. реализовао велики број нових пројеката у области свог пословања, базираног на доброј пословној политици, стратегији, квалитету и поузданости, а заснованој на модерној организацији и офанзивној комерцијалној политици, потврђен је статус једне од најуспешнијих компанија које се баве железничким транспортом робе у региону.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597593#p597593:ikpw2h5k je napisao(la):
WLABmz » Pet Jan 25, 2019 12:22 pm[/url]":ikpw2h5k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597299#p597299:ikpw2h5k je napisao(la):
spatiotecte » Čet Jan 24, 2019 11:50 am[/url]":ikpw2h5k]Na planu je nacrtano da je pruga dvokolosecna do Golubinaca, sto bi uradili lazan plan?
A opet dogradnja drugog koloseka do spajanja sa prugom za Sid nije neka investicija, u pitanju je 2.7 km nove pruge.

Plan je nejasno nacrtan. Ako tako tumačiš plan ispada da ide 3 koloseka do Zagreba. Ako tumačiš plan na način na koji je zamišljen, videćeš da Golubinci, Zagreb stoji u nastavku, dakle Golubinci nisu u planu uopšte. Na planu se vidi da se ta dva koloseka iz Inđije spajaju u jedan tako što desni završava bikom. Zbunjuje samo što su 2 koloseka iz Stare Pazove i 1 iz Inđije nacrtani paralelno.

Dogradnja drugog koloseka nije neka investicija ali nije ni potrebna za tako mali obim saobraćaja na toj pruzi.
[/quo

Idemo ispočetka. Gledano iz Inđije dva koloseka postoje do stanice Golubinci (blok 1), desni kolosek u stanici Golubinci pre "bika" kako ste naveli ima skretnicu koja ga spaja sa levim kolosekom iz Inđije. "Bik" tj. štulc kolosek je napravljen iz bezbednosnih razloga, neophodna stvar u slučaju nemogućnosti voza da se zaustavi na ulaznom signalu.
Levi kolosek iz Inđije u koji je ušao desni kolosek iz pravca Inđije čine stanični kolosek u stanici Golubinci. Na šemi koloseka fali još koloseka sa leve strane u stanici Golubinci, ali su oni ne bitni za ovaj projekat, pa nisu predstavljeni. Ta vaša tri koloseka se spajaju u dva, ali treba malo mašte i poznavanja železničke terminologije i infrastrukture, jer na šemi nije predstavljen blok 2 u stanici Golubinci, pa ispadne kao da tri koloseka idu prema Rumi. Panjemaješ!
 
Vrh