Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Друштвено одгворни Шваба. Не жели да ломи јавну имовину.
 
Baš je sačuvao. :laugh:
Em zeznuo vozić, em polomio rampu. Što bi joj slatko natovario štetu + štetu zbog stajanja voza i kompletnog zastoja.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595708#p595708:144n4ige je napisao(la):
kimi89 » Čet Jan 17, 2019 8:27 am[/url]":144n4ige]
file.php
 
Ranije najavljena vest, sada istu potvđujem. Definitivno zatvor pruge Novi Sad - Inđija (Stara Pazova) od 1. februara. Svi štadleri se vraćaju za Beograd, ruski DMV (dizel motorni voz) vozi Novi Sad - Subotica. Očigledno zbog nemogućnosti pregleda sem u depou Zemun, mislim na štadlere. Teretni vozovi se obrću u NS ranžirnoj, a po potrebi i u putničkoj stanici Novi Sad. Isti saobraćaju preko Kaća-Titele-Orlovata-Pančeva, pa za Beograd. Od Novog Sada ka Subotici neće saobraćati voz 342/343. U Kelebiji će mađarska kompozicija prihvatati putnike iz vozova 344/340 koji će saobraćati u sastavu DMV.
Svo osoblje sa zatvorene pruge Petrovaradin, Sremski Karlovci, Beška, Inđija šalju se na popunu radnih mesta u stanicama Rimski Šančevi, Kać, Šajkaš, Titel, Perlez.

Zatvor je predviđen da traje godinu dana, biće veselo.
 
mvbg1":38g93elc je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595528#p595528 je napisao(la):
Igor » 16 Jan 2019 12:18 pm[/url]":38g93elc]Jasna mi je procedura po utvrđivanju neispravnosti rampe. Ali me zanima koliko vremena prođe i ko kome javlja da je rampa neispravna bilo da se ne podiže ili ne spušta ili recimo kao nedavni slučaj kada je polomljena. Ko to evidentira i koliko su brze te reakcije pošto jedino do problema može doći ukoliko nadležna osoba jednostavno nije na vreme videla problem koji dalje treba da evidentira i prijavi.
Kada putni prelaz padne "na kvar",iste sekunde se na pultu otpravnika vozova/TK dispečera oglašava upozorenje da je isti neispravan. Sistem signalizacije je takav da su automatski prelazi u signalnoj zavisnosti sa glavnim signalima na pruzi. Što znači,kada putni prelaz padne "na kvar",glavni signal na pruzi koji štiti taj prelaz a nalazi se neposredno ispred njega automatski pada na signalni znak "STOJ" ili ti crveno. I taj signal ne može pokazivati signalni znak za dozvoljenu vožnju voza dokle god se putni prelaz ne popravi.
Dalju proceduru oko prelaska voza preko neispravnog prelaza sam već objasnio.
Kako je onda moguće da je pružni prelaz u Belom potoku mesecima bio neispravan.
Dešavalo se da rampa bude podignuta, iako voz nailazi, kao i da rampa bude spuštena više od pola sata, a da voz ne prolazi, i zatim podignuta?
Da ne shvatite pogrešno, ne negiram i svestan sam da je železnički sistem složen, al samo pitam za nešto što sam vidjao svojim očima pre nekoliko godina.
puskele":38g93elc je napisao(la):
Ranije najavljena vest, sada istu potvđujem. Definitivno zatvor pruge Novi Sad - Inđija (Stara Pazova) od 1. februara. Svi štadleri se vraćaju za Beograd, ruski DMV (dizel motorni voz) vozi Novi Sad - Subotica. Očigledno zbog nemogućnosti pregleda sem u depou Zemun, mislim na štadlere. Teretni vozovi se obrću u NS ranžirnoj, a po potrebi i u putničkoj stanici Novi Sad. Isti saobraćaju preko Kaća-Titele-Orlovata-Pančeva, pa za Beograd. Od Novog Sada ka Subotici neće saobraćati voz 342/343. U Kelebiji će mađarska kompozicija prihvatati putnike iz vozova 344/340 koji će saobraćati u sastavu DMV.
Svo osoblje sa zatvorene pruge Petrovaradin, Sremski Karlovci, Beška, Inđija šalju se na popunu radnih mesta u stanicama Rimski Šančevi, Kać, Šajkaš, Titel, Perlez.

Zatvor je predviđen da traje godinu dana, biće veselo.
Uh, a ta pruga je u 'sjajnom' stanju, sa sve 'kosim' putnim prelazima...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
WLABmz":2mdw7bsp je napisao(la):
Jel siguran ovaj zatvor od februara? Ja sam čuo da se odlaže za april?
Izgleda da jeste, osoblje se već preraspoređuje.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока
 
Zar nisu mogli da ostanu vozovi NS - Budimpešta/Beč i da se organizuje transfer autobus za Beograd? Srbija Voz je nesposoban!
 
Svratih malopre na sajt zeleznica Srbije da vidim red voznje za Bar.

Sreca moja da znam da voz polazi iz Topcidera inace ga nikada ne bih nasao.
Kada ukucate "Beograd" u polje "od" pojavljuje se samo jedna jedina opcija: "Beograd Centar".

Od "Beograd-Topcider" ni traga.

To je donekle napredak u nesreci, ranije su postojale i opcije "Beograd" (Glavna) i "Beograd Dunav" pa su se ljudi cesto zbunjivali i birali "Beograd Centar" umesto Glavne i dobijali rezultat "sipak". Sad kada vise nema Glavne a Dunav ostao bez vozova nema prostora za zabunu, jedan je "Beograd Centar".

Ljudi vise ne mogu da se zbune, ali zato voz za Bar nece naci jer polazi iz Topcidera, mitoloskog podrucja ravnom Bermudskom trouglu. Topcider je izgleda zasebni grad, ili cudesno sumsko kraljevstvo, u svakom slucaju nije deo Beograda a kamo li zavrsna Beogradska stanica. Voz Beograd-Bar je od sada Topcider-Bar a vi jadnici koji za Topcider niste culi niste ni zasluzili da se nasim prugama vozite.

Rezultat pretrage Beograd-Bar: "Nema vozova za trazenu relaciju!", sa sve znakom uzvika neupucenima.

http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direktni/BEOGRAD CENTAR/16052/BAR/31080/26.06.2019/0000/sr

Mogucnost pretrage "Belgrade"-bar, na engleskom, naravno ni ne postoji, prva opcija je "BELa Palanka".

Rezultat pretrage Topcider-Bar za nas sa vezom:

http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direktni/TOPČIDER/16104/BAR/31080/26.06.2019/0000/sr

Ne smem ni da zamislim sta se desi kada jadni putnik nekako ipak provali da voz krece iz Topcidera pa ga zapljusne novi talas nedoumice: a gde je to Topcider i kako se iz Beograda do tamo dolazi?
 
Eto, dakle od 1. februara Beograd ostaje železnički gotovo potpuno odsečen od Evrope. Pošto je najavljan zatvor od godinu dana, a posle još dve godine NS-SU, to je najmanje 3 godine. A pošto radovi teku puževim koracima, da izračunamo:

Za skidanje jednog koloseka na 6 km pruge im treba pola godine. Da kažemo da za postavljanje treba još toliko, dobijemo 6 km remontovanog koloseka za godinu dana. Pošto je dvokolosečna pruga, to je 3 km dvokolosečne pruge za godinu dana. Što će reći da će do Subotice sadašnjim tempom stići za oko 65 godina! Doviđenja propala železnico!
 
Ништа чудно за очекивати од госпође министарке. Да ли ће са обуставом возова Београд - Нови Сад можда појачати Београд - Шид?
 
Po izvoru iz Mađarske preko granice ostaje samo 342/343 po izmenjenom redu vožnje:

Budapest Keleti 11.57, Kelebia 15.11-15.41, Subotica 15.55-16.55, Novi Sad 19.12
Novi Sad 11.15, Subotica 13.32-14.02, Kelebia 14.16-14.46, Budapest Keleti 18.04

Izgleda da će biti neki autobuski transfer za Beograd.

Postoji i veza za Beč:

Wien Hbf 8.42, Budapest Keleti 11.19
Budapest Keleti 18.40, Wien Hbf 21.18
 
342
Novi Sad 11.15, Subotica 13.32-14.02, Kelebia 14.16

343
Kelebia 15.41, Subotica 15.55-16.25, Novi Sad 18.42

Neće biti transfera za Beograd
 
Hoće li ostati putnički saobracaj iz Orlovata prema Pančevu, Zrenjaninu i Novom sadu zbog puštanja teretnog ili su priče da će biti ugašen tačne? :( :bash:
 
Drugari,

putovao sam vozom sada oko praznika, i reče mi kondukter da se spremaju razmena garnitura sa Kraljevačkim čvorom. Pošto je na potezu Kraljevo - Čačak - Požega elektrifikovana pruga a tom deonicom do Užica saobraćaju Ruske DMV 711, odlučili su da dizelke prebace na potez Beograd - Pančevo - Orlovat - Novi Sad, a da Kraljevčanima privremeno za zamenu ustupe 2 Flirta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596182#p596182:3eilywi6 je napisao(la):
DzonTravolta » Sub Jan 19, 2019 11:01 am[/url]":3eilywi6]Dobro došao, Džoni

Hvala drug. Odavno pratim forum, ali se nisam uključivao u priču, pa reših da se registrujem :)
 
Povodom ukidanja međunarodnih vozova iz Beograda za Mađarsku izradio sam red vožnje alternativnim prevoznim putem preko Temišvara, strogo vodeći računa da se uklapa u trenutni saobraćaj na tim prugama.

Via-RO.png


Ono što je italic, to su kursna kola u sastavu postojećih vozova iz Rumunije za Mađarsku i Austriju.

EC 141/146 saobraća na celom prevoznom putu Beograd - Beč - Beograd.
IC 342/343 saobraća na relaciji Beograd - Temišvar - Beograd sa kursnim kolima Beograd - Budimpešta - Beograd koja se u Temišvaru kače na voz 72/73 Bukurešt - Budimpešta - Bukurešt, kojem se minimalno koriguju vozna vremena i ukidaju neka stajanja u Mađarskoj.
Ex 340/341 saobraća na relaciji Beograd - Kurtiči - Beograd sa kursnim kolima Beograd - Budimpešta - Beograd (sa sedištima) i Beograd - Beč - Beograd (kušet i spavaća) koja se u Kurtičiju kače na voz 346/347 Bukurešt - Beč - Bukurešt, kojem se minimalno koriguju vozna vremena.
Uvodi se ponovo voz 360/361 Beograd - Bukurešt - Beograd.

Potrebno je 2 dizel lokomotive CFR serije 65 čiji bi obrt bio Temišvar - Pančevo - Temišvar:
1. lokomotiva 341-146-343-361
2. lokomotiva 360-342-141-340

Saobraćaj CFR lokomotiva do Pančeva bi se pokrio kilometrima koji vagoni SV saobraćaju na teritoriji CFR.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596942#p596942:3miu7esc je napisao(la):
direktor » Sre Jan 23, 2019 1:14 am[/url]":3miu7esc]A gdje je tu KM...

Polako, biće, stavljaju novu, bržu, jaču, bolju. Pa rok za završetak je bio tek u decembru 2018. Ne valja da se kasni sa završetkom manje od 2 do 2 i po godine...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596887#p596887:3u0lmdve je napisao(la):
WLABmz » 22 Jan 2019 09:21 pm[/url]":3u0lmdve]Slalom na 200 km/h kod Inđije... :mrgreen:

50469281_334997907350074_5898492086126116864_n.png

Gledam na google earthu oko Indjije i uopste mi nije jasno gde je ova deonica kad je sve u pravcu u okolini Indjije.
 
U pitanju je optička varka pošto je sabijena perspektiva zbog zuma koji je korišćen. Fotografisano je verovatno nakon odvajanja pruge ka Šidu a u daljini se vidi silos Žitosrema.
 
Ispod nadvožnjaka koji se vidi pružaće se levi kolosek (gledano od Inđije) prema Golubincima, tako da će po izgradnji od Inđije do Golubinaca biti dva koloseka, a ne jedan kao do sad.
Zašto pruga ovako krivuda, ne znam i nemam logike za to.
 
Vrh