[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595014#p595014:33r5bezr je napisao(la):hiavata » Pon Jan 14, 2019 9:19 am[/url]":33r5bezr]Videh pre neki dan, na pravcu od Rakovice ka Topčideru, kod onog sekcionara ili kako se već zove, prolazi "kalimero" i na signalu zeleno. Kad je prošao promeni se na crveno.Naravno, ovo ne bi bilo čudno da signalizacija ne radi još od početka remonta. Da li je moguće da se bliži puštanje u rad i signalizacije?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595318#p595318:156bysrp je napisao(la):Rile » Uto Jan 15, 2019 1:47 pm[/url]":156bysrp]Pokušaću još jednom da objasnim...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595239#p595239:156bysrp je napisao(la):nekianonimnilik » 14 Jan 2019 11:53 pm[/url]":156bysrp]a da li normalni vozaci, na ukrstanju sa magistralnim putem, ako imaju semafor i on im daje signal zeleno, staju da provere da li slucajno mozda ne radi ovim na magistralnom putu crveno?
na vecini semafora na ukrstanjima magistrale i lokalnog puta imas STOP, koji ima svoju funkciju kada semafor ne radi, znam da u ZOBSu nije isto za pruzni prelaz, i zato mislim da treba da se menja, da isto nisi duzan da stanes ako ti rampa, time sto je otvorena, daje znak da prodjes
a sto se tice preglednosti prelaza, @Propeler slazem se sa tobom, vecina prelaza toliko dugo nije rasciscavana da rastu po dve dzungle sa obe strane pruge, sto cini situaciju jako opasnom, jer je preglednost bukvalno nula, ja uvek stanem, ali dzaba kad ne vidim apsolutno nista, sva sreca pa su nam vozovi jako spori pa imam nade da necu poginuti kada krenem
Dakle
ako nailaziš na raskrsnicu i vidiš zeleni semafor ti znaš da je semafor ispravan i postupaš po njegovim znacima, je li tako?
Kada nailaziš na putni prelaz sa rampom koja je podignuta, a recimo pola sata pre tvog nailaska nestane struje, da li možeš da znaš
da je taj prelaz ispravan? Pa naravno da ne možeš. To zna otpravnik vozova stanice koja kontroliše taj prelaz i on nalaže mašinovođi
da mora da se zaustavi ispred prelaza pa da nastavi dalju vožnju. A zašto to radi? Pa da voz ne bi počistio vozila koja su se našla
na samom prelazu ali i da bi voz bio na vreme viđen od strane vozača drumskih vozila i da bi oni imali vremena da postupe po članu 100
ZOBS-a:
23. Saobraćaj na prelazu puta preko železničke pruge
Član 100
Na prelazu puta preko železničke pruge, vozač je dužan da propusti šinsko vozilo koje se kreće po železničkoj pruzi.
Vozač koji se vozilom približava prelazu puta preko železničke pruge, dužan je da kretanje vozila podesi tako da ga može
zaustaviti pred uređajem za zatvaranje saobraćaja na prelazu ili pred uređajem za davanje znakova kojima se najavljuje
približavanje voza, odnosno da može da zaustavi vozilo pre nego što stupi na železničku prugu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595464#p595464:32t3ehyc je napisao(la):nekianonimnilik » Sre Jan 16, 2019 1:06 am[/url]":32t3ehyc]
tacno tako, i bas zato, kada se pokvari prelaz, a voz ne stane, jedini odgovorni treba da budu otpravnik ili masinovodja, zavisi ko nije ispostovao proceduru, a ne vozac koji je video podignutu rampu i normalno prosao
Ovo ukrštanje metroa i bulevara me fascinira. Svaki put kad se spušta rampa, oživi sa bezbroj crvenih tačkica. Posle noćne kiše je još lepše.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595528#p595528:1ln4zkeq je napisao(la):Igor » Sre Jan 16, 2019 12:18 pm[/url]":1ln4zkeq]Jasna mi je procedura po utvrđivanju neispravnosti rampe. Ali me zanima koliko vremena prođe i ko kome javlja da je rampa neispravna bilo da se ne podiže ili ne spušta ili recimo kao nedavni slučaj kada je polomljena. Ko to evidentira i koliko su brze te reakcije pošto jedino do problema može doći ukoliko nadležna osoba jednostavno nije na vreme videla problem koji dalje treba da evidentira i prijavi.
Kada putni prelaz padne "na kvar",iste sekunde se na pultu otpravnika vozova/TK dispečera oglašava upozorenje da je isti neispravan. Sistem signalizacije je takav da su automatski prelazi u signalnoj zavisnosti sa glavnim signalima na pruzi. Što znači,kada putni prelaz padne "na kvar",glavni signal na pruzi koji štiti taj prelaz a nalazi se neposredno ispred njega automatski pada na signalni znak "STOJ" ili ti crveno. I taj signal ne može pokazivati signalni znak za dozvoljenu vožnju voza dokle god se putni prelaz ne popravi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595528#p595528:aezvjk4g je napisao(la):Igor » 16 Jan 2019 12:18 pm[/url]":aezvjk4g]Jasna mi je procedura po utvrđivanju neispravnosti rampe. Ali me zanima koliko vremena prođe i ko kome javlja da je rampa neispravna bilo da se ne podiže ili ne spušta ili recimo kao nedavni slučaj kada je polomljena. Ko to evidentira i koliko su brze te reakcije pošto jedino do problema može doći ukoliko nadležna osoba jednostavno nije na vreme videla problem koji dalje treba da evidentira i prijavi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595476#p595476:1qqtcp4x je napisao(la):WLABmz » Sre Jan 16, 2019 1:58 am[/url]":1qqtcp4x][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595464#p595464:1qqtcp4x je napisao(la):nekianonimnilik » Sre Jan 16, 2019 1:06 am[/url]":1qqtcp4x]
tacno tako, i bas zato, kada se pokvari prelaz, a voz ne stane, jedini odgovorni treba da budu otpravnik ili masinovodja, zavisi ko nije ispostovao proceduru, a ne vozac koji je video podignutu rampu i normalno prosao
Dečko, shvataš li da kada se pokvari prelaz, voz će uvek stati!
Druže,evo najjednostavnije rešenje...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595551#p595551:1i6hsyf2 je napisao(la):nekianonimnilik » 16 Jan 2019 02:25 pm[/url]":1i6hsyf2][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595476#p595476:1i6hsyf2 je napisao(la):WLABmz » Sre Jan 16, 2019 1:58 am[/url]":1i6hsyf2][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595464#p595464:1i6hsyf2 je napisao(la):nekianonimnilik » Sre Jan 16, 2019 1:06 am[/url]":1i6hsyf2]
tacno tako, i bas zato, kada se pokvari prelaz, a voz ne stane, jedini odgovorni treba da budu otpravnik ili masinovodja, zavisi ko nije ispostovao proceduru, a ne vozac koji je video podignutu rampu i normalno prosao
Dečko, shvataš li da kada se pokvari prelaz, voz će uvek stati!
znaci nema potrebe zaustavljati se kad vidis podignutu rampu?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595550#p595550:3lq0poyu je napisao(la):mvbg1 » Sre Jan 16, 2019 2:20 pm[/url]":3lq0poyu]Kada putni prelaz padne "na kvar",iste sekunde se na pultu otpravnika vozova/TK dispečera oglašava upozorenje da je isti neispravan. Sistem signalizacije je takav da su automatski prelazi u signalnoj zavisnosti sa glavnim signalima na pruzi. Što znači,kada putni prelaz padne "na kvar",glavni signal na pruzi koji štiti taj prelaz a nalazi se neposredno ispred njega automatski pada na signalni znak "STOJ" ili ti crveno. I taj signal ne može pokazivati signalni znak za dozvoljenu vožnju voza dokle god se putni prelaz ne popravi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595528#p595528:3lq0poyu je napisao(la):Igor » 16 Jan 2019 12:18 pm[/url]":3lq0poyu]Jasna mi je procedura po utvrđivanju neispravnosti rampe. Ali me zanima koliko vremena prođe i ko kome javlja da je rampa neispravna bilo da se ne podiže ili ne spušta ili recimo kao nedavni slučaj kada je polomljena. Ko to evidentira i koliko su brze te reakcije pošto jedino do problema može doći ukoliko nadležna osoba jednostavno nije na vreme videla problem koji dalje treba da evidentira i prijavi.
Dalju proceduru oko prelaska voza preko neispravnog prelaza sam već objasnio.
Bilo kakva smetnja na putnom prelazu pa čak i nestanak struje na istom se signalizira kao kvar na pultu otpravnika/TK dispečera.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595613#p595613:y9xa712n je napisao(la):Žika » 16 Jan 2019 06:50 pm[/url]":y9xa712n]
Da li je moguć scenario nestanka struje na pružnom prelazu (danas se sve živo krade, uništava) i da li u tom slučaju postoji neka signalizacija ka dispečerima ?
Železnica sa svim ljudima treba da bude stub privrede jedne zemlje (u pametnim državama jeste) na žalost ovde ne shvataju i bacaju je na stub srama, ruiniraju.
Član 100
Na prelazu puta preko železničke pruge, vozač je dužan da propusti šinsko vozilo koje se kreće po železničkoj pruzi.
Nismo se bavili propustima železničkih radnika a koje su uzrok vanrednih događaja. Gde god je ljudski faktor dominantan u donošenju odluka (kao što je slučaj kada je PP u kvaru) verovatnoća za nastanak opasnih situacija raste.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595700#p595700:34jg875v je napisao(la):Igor » Čet Jan 17, 2019 5:19 am[/url]":34jg875v]Puskele i Mvbg hvala vam na odgovorima koji uz potpitanja manje više pokrivaju sve moguće scenarije.
Evo ga i snimak kako je došlo do toga[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595708#p595708:zoaw6iz9 je napisao(la):kimi89 » Čet Jan 17, 2019 8:27 am[/url]":zoaw6iz9]Sinoc u Svajcarskom gradu Cirih. Zena je nekako uspela da prodje kad su se rampe vec spustale. Na srecu niko nije tese povredjen.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595714#p595714:103bhhzf je napisao(la):ttbgd » 17 Јан 2019, 09:18[/url]":103bhhzf]Zato, prilikom prelaska putnog (pružnog) prelaza, najbolje je prikočiti, smanjiti muziku u autu, dobro osmotriti i krenuti, bez obzira na način osiguranja PP.