Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Да, Џонтра, а ти си духовит, али као појава.
О искључењу противпожарног система у подземном тунелу испод Београда, који има и подземне станице са присуством људи (путника и железничког особља), да не заборавимо путнике и посаду воза, на форуму треба да се пише "са смислом за хумор"??

Људи, умијте се хладном водом и размислите о чему пишете. Овде, чак, постоји и запослени на железници - који пише да је искључење ПП система нормално, да се не би активирао (?!), а онда напише да и на "пантографу електролокомотиве варничи"... Ал` онда се ПП систем, ваљда, не гаси?. Или смо сазнали да је, на овквом објекту, стало угашен? Браво! Хеј Словени! Залуд прети... ватра у тунелу.

Шта ће смисао за хумор поред оваквог штива...
 
Kad je već sve u offu .... :shock:

Srpski mentalitet je dominantno dinarski, odnosno protoevropski, a to nema skoro nikakve veze niti sa pravim slovenskim, niti sa mediteranskim. Pravi Sloveni ( Rusi, Poljaci i ostali na severu ) su većinski indo-evropskog porekla, a mi sa njima delimo relativno malo sličnosti, i genetske, a i kulturološke, što se i vidi na različitim novoima. Oni su prosto oduvek bili mnogo napredniji po raznim pitanjima i uspešniji. To je prosto činjenica.

Osnovni problemi kod nas potiču baš od dinarskih osobina, a to su: bahatost, prepotentnost, sklonost ka korupciji i izdaji, sujeta, formalna ubeđenost u sopstvenu superiornost, nipodaštavanje drugih, uz paradoksalno često prisustvo kompleksa niže vrednosti, odsustvo sposobnosti apstraktnog mišljenja i dugoročnog planiranja, egoizam, materijalizam, agresija, izraženi individualizam i nesposobnost kolektivnog udruživanja i delovanja, aljkavost, infanilnost i neodgovornost. Pored ovih, dinarski tip poseduje i čitav niz pozitivnih osobina koje su nažalost sve manje prisutne. Pri tom smo mi šarolika genetička mešavina i logično bi bilo da se iskoriste sve pozitivne osobine svih genetičkih linija, ali to u poslednje vreme ne dolazi do izražaja.

Zašto je to tako? Ja ne znam, ali verujem da uz odgovarajuće obrazovanje i vaspitavanje bi sve moglo da bude mnogo bolje. :vops:
 
Ево, да се вратимо теми, уз похвале за Пропелеров пост.
Дакле, да говоримо као људи, а не као (медитеранско-динарске) бабетине:

- Да ли је тачно да је искључен против-пожарни систем у Врачарском тунелу?
- Ко је то одобрио, постоји ли елаборат стручних и одговорних служби да се тиме не угрожава безбедност?
- Шта пише у том елаборату и како се, у случају да ПП систем јесте искључен, спроводи заштита од пожара?

Одговори на ова питања занимају све грађане. Има ли кога да одговори?
 
Već su odavno provaljene spin rečenice:
1. "Ima li ko da odgovori?",
2. "Koji je tvoj plan (ako moj ne valja)!?"
3. "Čekajte, vi se slažete sa nama da je nešto loše, ali biste drugačije?"

Do sada si ih, u raznim varijantama, izvrteo sve.

U kombinaciji sa stalnim uvredama drugih forumaša, to je suština tvog boravka na ovom forumu.
 
Тебе, дакле, не занима да ли је против-пожарни систем у подземном сегменту Београдског железничког чвора искључен, и да ли је то безбедно?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550987#p550987:1outeztg je napisao(la):
Пантограф » 11 Jul 2018, 23:49[/url]":1outeztg]Тебе, дакле, не занима да ли је против-пожарни систем у подземном сегменту Београдског железничког чвора искључен, и да ли је то безбедно?
1. "Ima li ko da odgovori?",
2. "Koji je tvoj plan (ako moj ne valja)!?"
E, da, mogu da dodam i ovo: "Tebe dakle ne zanima..."

A u ovom slučaju je SAM-2 već sve lepo objasnio.
Da citiram čoveka:
reko 20 godina dizelke tutnje kroz "Vuk" uz preventivno iskljucenje PP-a..(ako se proceni da treba)..
Motor lokomotive je snage 1800 KW, i verovatno ce emitovati koju varnicu kroz auspuhe na krovu...
Pobogu, pa i na pantografu elektrolokomotive varnici - sta onda ..???
 
Džontra malo tolerancije ;)

Sam2 je potvrdio u suštini da se po potrebi "preventivno" sša god to značilo iskjučuje PP. Moj odgovor nije upućen Sam-u već je više čuđenje ideji da se tako nešto uopšte radi.
 
Biće tolerancije sa moje strane, ali da bude obostrana ;)
Što se tiče gašenja PP-a: nekako, čisto razumno: ako to funkcioniše bez incidenata 20 godina, a iskreno sumnjam da bi neko dozvolio da dođe do problema... Onda ne verujem da je tu nešto sporna stavka.
 
Situacija je danas ipak malo drugacija nego lani.
Do sada se desavalo da iskljucivo u izuzetnim okolnostima dizelka prodje kroz vracarski tunel. Inace su kompozicije isle oko Kalemegdana.

Od sada se desava da je stvorena izuzetno opasna svakodnevna situacija po gradjane i grad ukidanjem neophodne infrastrukture, naime Glavne zeleznicke stanice i obilazne pruge oko Kalemegdana, bez adekvatne alternative to jest zavrsenog Prokopa, tehnickih stanica Zemun i Kijevo i Zeleznickog mosta Vinca.

Bilo je i ranije rizicno terati opasne materije za Rafineriju i Azotaru kroz uzi centar grada, ali makar su ti konvoji prolazili adekvatnom prugom oko Kalisa uz postovanje protokola. Kada je pre nekoliko godina deo vagona iskocio sa sina nije bilo strasnih posledica.

Danas je sasvim suprotno. Pruga kroz tunel nije adekvatna. Protokol se ne postuje. Opasnost je umnogostrucena.

I sve to zarad nekolio krmaca u Savskom Amfiteatru.

Smajli koji povraca.
 
Aha. Dobro, do sada nisam znao, a sada ste me ubedili da su dizelke samoeksplodirajuća sokoćala. :lool:
Dok se do jutra ne pojavi neko razumno i upućeno biće, odoh da spavam.
 
Osnovni problemi kod nas potiču baš od dinarskih osobina, a to su: bahatost, prepotentnost, sklonost ka korupciji i izdaji, sujeta, formalna ubeđenost u sopstvenu superiornost, nipodaštavanje drugih, uz paradoksalno često prisustvo kompleksa niže vrednosti, odsustvo sposobnosti apstraktnog mišljenja i dugoročnog planiranja, egoizam, materijalizam, agresija, izraženi individualizam i nesposobnost kolektivnog udruživanja i delovanja, aljkavost, infanilnost i neodgovornost. Pored ovih, dinarski tip poseduje i čitav niz pozitivnih osobina koje su nažalost sve manje prisutne. Pri tom smo mi šarolika genetička mešavina i logično bi bilo da se iskoriste sve pozitivne osobine svih genetičkih linija, ali to u poslednje vreme ne dolazi do izražaja.

Kako si samo lepo umeo da opises Francuze? Le,le. Cista 10.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550921#p550921:myrv0lfo je napisao(la):
Дошљак » 11 Јул 2018 03:35 pm[/url]":myrv0lfo]По интернету, тј. друштвеним мрежама последњих годину дана и више се врте стереотипи о словенима, између осталог и приручне импровизације (попут споменуте флаше Росе на сензору) као нека врста словенске науке.

Треба напоменути да су то стереотипи шаљивог типа јер их шире сами Словени. Сајтови типа Славорум и слични. Кул места да се човек насмеје.
 
Pa da. Da ne idemo u off, ali ko ne zna da se šali na svoj račun, ne treba ni da pokušava da bude duhovit.
Ima strana i o balkanskom mentalitetu, kad smo kod toga.
 
Da se vratimo temi. Na Vukovom Spomeniku nema detektora požara, niti takvi detektori postoje. Požari se detektuju detekcijom gasova koji se javljaju kao produkt sagorevanja (ugljen-monoksid) ili detekcijom toplote (onda je već kasno). Postoje u druga rešenja ali nisu standardizovana (automatska detekcija dima video-kamerama, BOSCH je nedavno razvio to rešenje). Na peronu st. Vukov Spomenik postoji 12 detektora CO (ugljen monoksida), tip detektora je DG99CO, proizvođač je naša firma GASALARM. Ovi detektori su vezani za vrlo složen sistem firme SAUTER.
Detektori su toliko osetljivi da reaguju na čak i na dim cigarete. U prošlosti, kada god je Kalimero ili KM drezina prolazila kroz V. Spomenik, dispečeri su morali da privremeno softverski isključe detektore ili da resetuju njihov alarm. To se verovatno i sada radi kad god naiđe DMV ili nešto slično.
Jasno je da je rizik veliki, kada je na peronu DMV, detektori CO su ili isključeni ili je njihov alarm ručno resetovan od strane tehničkog dispečera. Postavlja se pitanje, šta ako u tim situacijama stvarno dođe do požara???
 
Resenje je da se vozovi vrate na Beograd Dunav, ta stanica bar nije smetala za izgradnju BnV.
 
Ne smeta ni za to jer taj linijski park moze da se izgradi sve do dunav stanice a to je 95% trase.
To su lazni argumenti od strane SNS.
 
Какав сад линијски парк на Дорћолу? Дунав станица сама где је налази се у амбијенту пропале привреде, луке Београд, старих фабрика, магацина и којекаквих складишта и радионица. Oд топлане па до Панчевца дуж Дунавске и пруге имамо само распале бараке нема никаквих стамбених објеката изузев можда дивљих насеља као нити уређене градске инфраструктуре. Цео тај појас треба осмишљено реурбанизовати.

Што се тиче саме Дунав станице и њене функције, мислим да је путницима ова опција са возом до Прокопа много боља, пре свега због Вуковог споменика. Зна се да је на линијама са Дунав станице највећа измена путника била на Дунавском колосеку станице Панчевачки мост, због окретнице 33, 37 и 48, као и због БГ воза. Е сад што се тиче проблема дизел воза у тунелу и ПП заштите, ту ми на памет пада пар солуција, прва јесте и најскупља, али дугорочно најрационалнија, а то је електрификација пруга у Банату, тј. макар две пруге, Панчево-Вршац(Ватин) и Панчево-Зрењанин. Друго решење, мало компликованије, али верујем ипак изводиво било би превлачење дизелки од стране електро возова, где опет имамо пар опција, прва јесте да електро локомотива (441/444) превлачи воз од до Панчевца до Прокопа и обрнуто, друга опција јесте да се дизел гарнитура веже за електро гарнитуру БГ воза, ,ада нисам баш сигуран колико је то изводиво. Tрећа верзија, по мени исто мало скупља била би да се набаве електро маневарке, ево Штадлер производи електро маневарке а и ваљало би продубити сарадњу са њима.
stadler_923005_01.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551070#p551070:1gdvthch je napisao(la):
Дошљак » 12 Jul 2018, 11:50[/url]":1gdvthch]Какав сад линијски парк на Дорћолу? Дунав станица сама где је налази се у амбијенту пропале привреде, луке Београд, старих фабрика, магацина и којекаквих складишта и радионица.
Prema novom planu, sve to se ruši - izuzev luke. Možda i zato što je propalo.

Što se tiče ovog dela za PP zaštitu, kao što rekoh, neću da komentarišem, dok se u raspravu ne uključe ljudi koji rade u železnici, da pojasne logiku. :sesir:
 
И предпоставио сам да се руши све, само рано ми је ту за парк, прво треба уклонити пругу, а онда развити нову мрежу друмских саобраћајница на целом том потезу од СРЦ Милан Гале Мушкатировић, прво само у појасу уклоњене пруге између Дунавске и блокова на Дунавском кеју, а онда и у ширем појасу како Дунавска скреће и кривуда ка Луци Београд. Мада ме то и радује, Дунавска обала јесте она дуж које се Београд у суштини протеже и од које је железницом, али и другом индустријском инфраструктуром дуго година био одвојен.
 
U suštini, sve što je uz reke (u urbanom delu grada) treba da služi kao izletište.
Industrija u gradu mi je nekako relikt prve polovine 20. veka. Pa neka bude da je to moj lični stav.
 
За излетиште на Дунаву је најпогоднија Ада Хуја, Лука за те елитне стамбено-пословне комплексе, а од индустрије ће колико ја видим остати само топлана (док и њу не иселе али сумњам да ће бити то у следећих 30-40 година) и стара електрана као музеј. Oстали објекти на том потезу су претежно магацини и складишта, изузетак су мало већи комплекси попут оног у Деспота Стефана после СУПа ка мосту (бивша кланица, Сутјеска и још нека пропала индустрија), као и комплекс између пруге и луке Београд где има доста резервоара и индустријских вишеспратница, као и пар мањих комплекса са вишеспратницама на ћошковима Дунавске, њих 2-3, и наравно сама лука Београд. Отприлике би изузев набројаних већих комплекса, она мања складишта, стоваришта, отпади, радионице и сервиси могли за пар недеља да се рашчисте.

П.С. Могли би смо направити тему о силаску Београда на Дунав у радионици.
 
За проширење Дунавске се неће дирати пруга нити је потребно, само пажљиво испратите План генералне регулације.

Pogledajte prilog 1

http://www.beoland.com/wp-content/uploads/planovi/pgr-beograda/04_PGR_Namena_I_II.pdf

ПГР - град Београд (целине I и II, општине Стари град, Врчар, Савски венац, Звездара и Палилула)
http://www.beoland.com/lat/planovi/pgr-beograda/

 
Vrh