Truli pragovi usporavaju vozove, pruga Niš–Prahovo čeka obnovu
Predstavnici tri opštine sa istoka Srbije zatražili su pomoć od Ministarstva građevine i saobraćaja za obnovu pruge Niš–Prahovo. Ova pruga je veoma važna za razvoj tog dela Srbije i nalazi se u izuzetno lošem stanju.
Od 170.000 pragova na pruzi Niš–Prahovo više od 60 odsto je istrulelo. Zato teretni i putnički vozovi idu prosečnom brzinom od 30 kilometara na sat. Za – Svrljig, Knjaževac i Zaječar ova saobraćajnica je jedna od najvažnijih.
"Očekujem da će ova pruga vrlo brzo ući u postupak rekonstrukcije, očekujem da će biti mogućnosti da to bude brza pruga i na taj način ćemo još više značaja dati razvoju istočne Srbije", navodi narodni poslanik Milija Miletić.
Za privrednike je ova pruga najbrži i najjeftiniji način da robu transportuju do luke Prahovo.
"Ako stanje na ovom delu pruge ostane kao i do sada, imaćemo jako veliki problem sa isporukom naših proizvoda", ističe generalni direktor fabrike "DIV Betonski pragovi" Svrljig Marko Nikolić.
Pruga je izgrađena pre skoro 100 godina. Duga je 112 kilometara i gradila se 15 godina.
Ova pruga od Niša do Prahova korišćena je za snimanje sedam igranih i dokumentarnih filmova. Svakako najpoznatiji od njih je Dvoboj za južnu prugu.
Slavko Milenković, koji je kao pružni radnik ovde radio 36 godina, seća se da je nekada tu dnevno prolazilo i po 40 vozova.
"Sve se prevozilo – roba, ruda, gvožđe. Odvijao se teretni i putnički saobraćaj. To je veoma bitno za ovaj kraj", navodi Milenković.
Pruga je veoma važna i za razvoj turizma.
"Opština Svrljig je ruralnog karaktera, ali ima potencijala za razvoj etno turizma. Zato i vidimo železnički saobraćaj kao način za prevoz turista", navodi predsednica opštine Svrljig Jelena Trifunović.
U "Železnicama Srbije" kažu da bi rekonstrukcija ove pruge mogla da počne u proleće naredne godine i da je ona veoma važna i za razvoj rudarskog basena "Bor".
http://www.rts.rs/upload/storyBoxFileDa ... 080718.mp4
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551106#p551106:169wteoe je napisao(la):Дошљак » 12 Jul 2018 12:25 pm[/url]":169wteoe]Солидна основа, само из плана треба избацити овај узводни шерпа-плави крак, тј. железнички коридор ако се станица већ укида, и онда спојити са Дунавском и Цвијићеву.
Odlicno....[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551483#p551483:8z0spazy je napisao(la):nekianonimnilik » Pet Jul 13, 2018 2:39 pm[/url]":8z0spazy]
gde god se nalaze ljudi ne sme da bude ni najmanja kolicina ugljen-monoksida, osim za radnike u hemojskoj industriji gde se on koristi ali i tu je prag otprilike 50 ppm, ako se ne varam, i konstantno se prati, kolicina na kojoj se aktivira DG99CO je 50 ppm
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551483#p551483:1jd93ydv je napisao(la):nekianonimnilik » 13 Jul 2018 02:39 pm[/url]":1jd93ydv]nije problem u pozaru...
Ne bi ti znao reći.Jedino sto mi pada na pamet je to da će sačekati novi red vožnje i onda jednostavno ukinuti sadašnju ograničenu brzinu. Ne vidim neki opravdan razlog za njeno dalje egzistiranje. Ona je uvedena zbog malih poluprečnika krivina na devijacijama ka montažno-demontažnom mostu, a kako njih više nema ne vidim svrhu njenog postojanja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551475#p551475:395mt9io je napisao(la):Nikola NS » 13 Jul 2018 02:07 pm[/url]":395mt9io]Мвбг1, због чега возови преко новог Железничко-друмског моста у Новом Саду (на месту некадашњег Жежељевог) и даље возе 30 km/h и када ће брзина бити повећана?
Ne. Ograničena brzina počinje na istom mestu gde je počinjala i ranije. Samo što devijacija nema više već novog koloseka koji vodi do samog mosta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551517#p551517:vqx8knz2 je napisao(la):spatiotecte » 13 Jul 2018 05:09 pm[/url]":vqx8knz2]Zar nije samo postavljena nova pruga na novom mostu, ova pruga sto vodi do njega je i dalje stara, otud mozda i mala brzina.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551505#p551505:3drqiytq je napisao(la):Пантограф » Pet Jul 13, 2018 5:15 pm[/url]":3drqiytq][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551483#p551483:3drqiytq je napisao(la):nekianonimnilik » 13 Jul 2018 02:39 pm[/url]":3drqiytq]nije problem u pozaru...
Како, Анонимни, човече, није проблем у пожару?? На 40 метара дубине, са стотинама људи у непосредној близини? Погледај шта је било у Јужној Кореји пре 15-ак година, у метроу, па у тунелу Мон блан негде у време НАТО-бомбардовања, па у париском метроу почетком 20. века...
На овом ГРАЂЕВИНСКОМ форуму се `ладно и без блама не схвата опасност од пожара у тунелима... а не зна се да ли је гори тај, или онај у пилотској кабини.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550993#p550993:3drqiytq je napisao(la):DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 12:27 am[/url]":3drqiytq]Aha. Dobro, do sada nisam znao, a sada ste me ubedili da su dizelke samoeksplodirajuća sokoćala. :lool:
Evo, i ja ću da "odgovorim" na ovaj spin:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551509#p551509:1b2eqfyj je napisao(la):Пантограф » 13 Jul 2018, 17:27[/url]":1b2eqfyj]Џонтра, "укинимо тунеле", или "укључимо против-пожарну заштиту"?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550993#p550993:1b2eqfyj je napisao(la):DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 12:27 am[/url]":1b2eqfyj]Aha. Dobro, do sada nisam znao, a sada ste me ubedili da su dizelke samoeksplodirajuća sokoćala. :lool:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551590#p551590:ouv3jrdf je napisao(la):Дошљак » Pet Jul 13, 2018 10:44 pm[/url]":ouv3jrdf]Нису само дизелке проблем из угла ПП заштите, узроци пожара су различити, најчешће eлектричне инсталације.