Зависи кад је ишао. Од децембра 2009. до децембра 2012. је могао Сарајево – Београд – Софија и у тој варијанти ми невероватно звучи 42 сата. Од децембра 2012. до децембра 2016. је могао Сарајево – Загреб – Београд – Софија, а од тад је возом немогуће јер БИХ више нема ниједну међународну линију.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550332#p550332:2kd3q6v2 je napisao(la):DzonTravolta » Пон Јул 09, 2018 2:32 pm[/url]":2kd3q6v2]Ako se ne varam, mogao je jedino da ide Sarajevo-Zagreb-Beograd-Sofija, ili čak Sarajevo-Zagreb-Budimpešta-Beograd-Sofija.
E, sad, što je lik rešio da se vozika železnicama tamo gde one (što je poznato) nisu neke, sam mu je đavo kriv.
Hahah ti se šališ, pa u cijeloj BIH, znači rs i fbih zajedno imaju možda 20ak vozova dnevno, pogledaj red vožnje. BIH je ionako daleko siromašnija kada je u pitanju želj mreža, mislim ima manje kilometara pruge, od Srbije sigurno 4 puta manje, i od to malo 70% su uspjeli da pretvore u groblje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550346#p550346:356st3tx je napisao(la):DzonTravolta » Pon Jul 09, 2018 2:11 pm[/url]":356st3tx]Auu... Ja mislio da je tamo kudikamo bolja situacija nego kod nas.
Odličan post, slažem se, s tim da bi ja smanjio troškove za prugu bg-subotica i napravio za brzinu do 140,a ostatak novca preusmereo na barsku prugu pogotovo užice - granice cg,[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550338#p550338:1dm9nr9z je napisao(la):Дошљак » Pon Jul 09, 2018 1:47 pm[/url]":1dm9nr9z]Тај лик или је хтео да обиђе што више на Балкану или није имао појма колико су (нажалост) Србија и БиХ лоше повезане железницом, поготову што нема путничких линија. Ако је хтео што брже да стигне, боље да је ишао аутобусом.
Уистину, без завршених коридора са великом брзином на тим пругама нема ни неке реалније приче о озбиљном међународном саобраћају. По мом мишљењу након завршетка брзе пруге Будимпешта-Суботица-НС-Београд-Ниш-Скопље-Солун, као и ремонту пруге Београд-Бар, следеће што треба учинити јесте електирфикација и подизање брзина на деоници коридора 10 Ниш-Димитровград, као и пругама Kраљево-Сталаћ и Краљево-Лапово, затим након тога исто и на пругама Панчево-Вршац и Рума-Зворник, и на крају позабавити се и густом мрежом пруга по Војводини које имају изузетни потенцијал те видети где се исплати електирфикација, а где увођење приватних оператера са дизел гарнитурама.
Пре неки дан су продужили Талго од Бањалуке до Бихаћа, али само један пар возова у неком вампирском теремину (1-2 ујутру). Мислим да би људима више значио локални воз.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550394#p550394:2d5xvw2o je napisao(la):mario94 » Пон Јул 09, 2018 7:07 pm[/url]":2d5xvw2o]
Unska pruga, nešto malo radi kroz Rs, kroz Fbih je zarasla i nema nikakvog saobraćaja, iako je izuzetno važana za taj kraj, bihać, cazin, koji su ionako izolovani
Можда је решење да се од Руме до Шида уведе вожња неправилним колосеком па да се у оба смера вози 120 km/h. Ја нисам стручан, али нека неко од железничара каже да ли је то могуће? Обим саобраћаја је свакако мањи него од Старе Пазове до Новог Сада па не верујем да би било проблема са капацитетом.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550395#p550395:2d5xvw2o je napisao(la):mario94 » Пон Јул 09, 2018 7:12 pm[/url]":2d5xvw2o]
I da zaboravio si pravac Beograd - Šid, di se od Mitrovice do Šida brže dođe biciklom, jer voz mili 30 kmh po potpuno ravnoj pruzi bez i najmanjeg radijusa ili krivine, nagiba i slično u ravnom sremu, po meni najveća moguća sramota
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550395#p550395:ka47pc01 je napisao(la):mario94 » 09 Jul 2018, 19:12[/url]":ka47pc01]Odličan post, slažem se, s tim da bi ja smanjio troškove za prugu bg-subotica i napravio za brzinu do 140,a ostatak novca preusmereo na barsku prugu pogotovo užice - granice cg,[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550338#p550338:ka47pc01 je napisao(la):Дошљак » Pon Jul 09, 2018 1:47 pm[/url]":ka47pc01]Тај лик или је хтео да обиђе што више на Балкану или није имао појма колико су (нажалост) Србија и БиХ лоше повезане железницом, поготову што нема путничких линија. Ако је хтео што брже да стигне, боље да је ишао аутобусом.
Уистину, без завршених коридора са великом брзином на тим пругама нема ни неке реалније приче о озбиљном међународном саобраћају. По мом мишљењу након завршетка брзе пруге Будимпешта-Суботица-НС-Београд-Ниш-Скопље-Солун, као и ремонту пруге Београд-Бар, следеће што треба учинити јесте електирфикација и подизање брзина на деоници коридора 10 Ниш-Димитровград, као и пругама Kраљево-Сталаћ и Краљево-Лапово, затим након тога исто и на пругама Панчево-Вршац и Рума-Зворник, и на крају позабавити се и густом мрежом пруга по Војводини које имају изузетни потенцијал те видети где се исплати електирфикација, а где увођење приватних оператера са дизел гарнитурама.
I da zaboravio si pravac Beograd - Šid, di se od Mitrovice do Šida brže dođe biciklom, jer voz mili 30 kmh po potpuno ravnoj pruzi bez i najmanjeg radijusa ili krivine, nagiba i slično u ravnom sremu, po meni najveća moguća sramota
Ni ja nisam stručan ali to je svakako moguće, samo što su tu problem signali, moralo bi da se uloži u signale, pošto oni pokazuju samo jednu stranu signali nisu postavljeni da bi vozovi išli u kontra smjeru.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550405#p550405:18b9qfpd je napisao(la):Nikola NS » Pon Jul 09, 2018 6:53 pm[/url]":18b9qfpd]Пре неки дан су продужили Талго од Бањалуке до Бихаћа, али само један пар возова у неком вампирском теремину (1-2 ујутру). Мислим да би људима више значио локални воз.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550394#p550394:18b9qfpd je napisao(la):mario94 » Пон Јул 09, 2018 7:07 pm[/url]":18b9qfpd]
Unska pruga, nešto malo radi kroz Rs, kroz Fbih je zarasla i nema nikakvog saobraćaja, iako je izuzetno važana za taj kraj, bihać, cazin, koji su ionako izolovani
Можда је решење да се од Руме до Шида уведе вожња неправилним колосеком па да се у оба смера вози 120 km/h. Ја нисам стручан, али нека неко од железничара каже да ли је то могуће? Обим саобраћаја је свакако мањи него од Старе Пазове до Новог Сада па не верујем да би било проблема са капацитетом.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550395#p550395:18b9qfpd je napisao(la):mario94 » Пон Јул 09, 2018 7:12 pm[/url]":18b9qfpd]
I da zaboravio si pravac Beograd - Šid, di se od Mitrovice do Šida brže dođe biciklom, jer voz mili 30 kmh po potpuno ravnoj pruzi bez i najmanjeg radijusa ili krivine, nagiba i slično u ravnom sremu, po meni najveća moguća sramota