Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Зна ли се можда тренутно време потребно да воз од Будимпеште до Софије стигне преко Србије и преко Румуније?
 
Ne znam za Budimpešta - Sofija ali znam da je bio neki blog gde je neki stranac napisao da mu je od Sarajeva do Sofije trebalo 42 sata. Slovima - četrdeset i dva.
 
Ako se ne varam, mogao je jedino da ide Sarajevo-Zagreb-Beograd-Sofija, ili čak Sarajevo-Zagreb-Budimpešta-Beograd-Sofija.
E, sad, što je lik rešio da se vozika železnicama tamo gde one (što je poznato) nisu neke, sam mu je đavo kriv. :D
 
Dobro to stoji ali opet, pruge i saobraćaj su nam stvarno užas. Uostalom kako ono beše, kraće se putovalo do Zagreba 1930ih nego danas...
 
E, da, to je istina.
Mada, iskreno, ja se zalažem za to da se prvo reše koridori i "priključci" na njih, a onda da razmatramo međunarodne veze i sve.
Što bi rekli: prvo središ svoje dvorište.
 
Тај лик или је хтео да обиђе што више на Балкану или није имао појма колико су (нажалост) Србија и БиХ лоше повезане железницом, поготову што нема путничких линија. Ако је хтео што брже да стигне, боље да је ишао аутобусом.

Уистину, без завршених коридора са великом брзином на тим пругама нема ни неке реалније приче о озбиљном међународном саобраћају. По мом мишљењу након завршетка брзе пруге Будимпешта-Суботица-НС-Београд-Ниш-Скопље-Солун, као и ремонту пруге Београд-Бар, следеће што треба учинити јесте електирфикација и подизање брзина на деоници коридора 10 Ниш-Димитровград, као и пругама Kраљево-Сталаћ и Краљево-Лапово, затим након тога исто и на пругама Панчево-Вршац и Рума-Зворник, и на крају позабавити се и густом мрежом пруга по Војводини које имају изузетни потенцијал те видети где се исплати електирфикација, а где увођење приватних оператера са дизел гарнитурама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550332#p550332:2kd3q6v2 je napisao(la):
DzonTravolta » Пон Јул 09, 2018 2:32 pm[/url]":2kd3q6v2]Ako se ne varam, mogao je jedino da ide Sarajevo-Zagreb-Beograd-Sofija, ili čak Sarajevo-Zagreb-Budimpešta-Beograd-Sofija.
E, sad, što je lik rešio da se vozika železnicama tamo gde one (što je poznato) nisu neke, sam mu je đavo kriv. :D
Зависи кад је ишао. Од децембра 2009. до децембра 2012. је могао Сарајево – Београд – Софија и у тој варијанти ми невероватно звучи 42 сата. Од децембра 2012. до децембра 2016. је могао Сарајево – Загреб – Београд – Софија, а од тад је возом немогуће јер БИХ више нема ниједну међународну линију.
 
Ни за Загреб. Званично су из Железница ФБИХ рекли да нису могли да се договоре са Железницама Репблике Српске и ХЖ превозом путника око плаћања трошкова за саобраћај Талго гарнитура тако да је у децембру 2016. укинут воз Сарајево – Загреб. Ни у унутрашњем саобраћају немају много возова, са сарајевске станице има свега десет полазака возова у току дана.
 
Био сам прошле године у Сарајеву и хтели смо да идемо у Мостар, али воза тада није било јер се пруга реконструисала. На станици дословно пустиња, на шалтеру ни живе душе, једино нешто људи у кафићу и тоалету. :D После сам видео да је реконструкција завршена и да је путовање чак и краће него аутобусом и свакако удобније (Талго вагони), али има свега 2-3 пара возова (један ујутру и два предвече), што уопште није флексибилно кад аутобуси иду на свака 2 сата. Према Зеници и Добоју има нешто више возова, али ни то не може да се пореди са Србијом, чак и да не рачунам Београд (јер је неколико пута већи од Сарајева), већ Нови Сад и Ниш.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550346#p550346:356st3tx je napisao(la):
DzonTravolta » Pon Jul 09, 2018 2:11 pm[/url]":356st3tx]Auu... Ja mislio da je tamo kudikamo bolja situacija nego kod nas.
Hahah ti se šališ, pa u cijeloj BIH, znači rs i fbih zajedno imaju možda 20ak vozova dnevno, pogledaj red vožnje. BIH je ionako daleko siromašnija kada je u pitanju želj mreža, mislim ima manje kilometara pruge, od Srbije sigurno 4 puta manje, i od to malo 70% su uspjeli da pretvore u groblje.
Unska pruga, nešto malo radi kroz Rs, kroz Fbih je zarasla i nema nikakvog saobraćaja, iako je izuzetno važana za taj kraj, bihać, cazin, koji su ionako izolovani
Dalje pruga Brčko - Tuzla, također izuzetno važna, zbog rudnika, prolazi kroz gusto naseljen kraj i dok su išli vozovi bili su uvijek puni i to posle rata vozio sam se pa znam, takođe pre 7,8 godina je ukinuše zarasla ko švapsko groblje
Pruga Doboj Šamac, koja prelazi u hr i spaja se direktno na koridor 10,i ide dalje prema osijeku i skroz do Budimpešte, suludo je uopšte da se govori koliko je važna ta pruga, zamislite niti na njoj nema vozova
Vozi se jedino, al jedino Banja Luka - Doboj i Sarajevo Doboj, te nešto malo Sarajevo Mostar
Sveukupno strašno nešto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550338#p550338:1dm9nr9z je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 09, 2018 1:47 pm[/url]":1dm9nr9z]Тај лик или је хтео да обиђе што више на Балкану или није имао појма колико су (нажалост) Србија и БиХ лоше повезане железницом, поготову што нема путничких линија. Ако је хтео што брже да стигне, боље да је ишао аутобусом.

Уистину, без завршених коридора са великом брзином на тим пругама нема ни неке реалније приче о озбиљном међународном саобраћају. По мом мишљењу након завршетка брзе пруге Будимпешта-Суботица-НС-Београд-Ниш-Скопље-Солун, као и ремонту пруге Београд-Бар, следеће што треба учинити јесте електирфикација и подизање брзина на деоници коридора 10 Ниш-Димитровград, као и пругама Kраљево-Сталаћ и Краљево-Лапово, затим након тога исто и на пругама Панчево-Вршац и Рума-Зворник, и на крају позабавити се и густом мрежом пруга по Војводини које имају изузетни потенцијал те видети где се исплати електирфикација, а где увођење приватних оператера са дизел гарнитурама.
Odličan post, slažem se, s tim da bi ja smanjio troškove za prugu bg-subotica i napravio za brzinu do 140,a ostatak novca preusmereo na barsku prugu pogotovo užice - granice cg,
I da zaboravio si pravac Beograd - Šid, di se od Mitrovice do Šida brže dođe biciklom, jer voz mili 30 kmh po potpuno ravnoj pruzi bez i najmanjeg radijusa ili krivine, nagiba i slično u ravnom sremu, po meni najveća moguća sramota
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550394#p550394:2d5xvw2o je napisao(la):
mario94 » Пон Јул 09, 2018 7:07 pm[/url]":2d5xvw2o]
Unska pruga, nešto malo radi kroz Rs, kroz Fbih je zarasla i nema nikakvog saobraćaja, iako je izuzetno važana za taj kraj, bihać, cazin, koji su ionako izolovani
Пре неки дан су продужили Талго од Бањалуке до Бихаћа, али само један пар возова у неком вампирском теремину (1-2 ујутру). Мислим да би људима више значио локални воз.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550395#p550395:2d5xvw2o je napisao(la):
mario94 » Пон Јул 09, 2018 7:12 pm[/url]":2d5xvw2o]
I da zaboravio si pravac Beograd - Šid, di se od Mitrovice do Šida brže dođe biciklom, jer voz mili 30 kmh po potpuno ravnoj pruzi bez i najmanjeg radijusa ili krivine, nagiba i slično u ravnom sremu, po meni najveća moguća sramota
Можда је решење да се од Руме до Шида уведе вожња неправилним колосеком па да се у оба смера вози 120 km/h. Ја нисам стручан, али нека неко од железничара каже да ли је то могуће? Обим саобраћаја је свакако мањи него од Старе Пазове до Новог Сада па не верујем да би било проблема са капацитетом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550395#p550395:ka47pc01 je napisao(la):
mario94 » 09 Jul 2018, 19:12[/url]":ka47pc01]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550338#p550338:ka47pc01 je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 09, 2018 1:47 pm[/url]":ka47pc01]Тај лик или је хтео да обиђе што више на Балкану или није имао појма колико су (нажалост) Србија и БиХ лоше повезане железницом, поготову што нема путничких линија. Ако је хтео што брже да стигне, боље да је ишао аутобусом.

Уистину, без завршених коридора са великом брзином на тим пругама нема ни неке реалније приче о озбиљном међународном саобраћају. По мом мишљењу након завршетка брзе пруге Будимпешта-Суботица-НС-Београд-Ниш-Скопље-Солун, као и ремонту пруге Београд-Бар, следеће што треба учинити јесте електирфикација и подизање брзина на деоници коридора 10 Ниш-Димитровград, као и пругама Kраљево-Сталаћ и Краљево-Лапово, затим након тога исто и на пругама Панчево-Вршац и Рума-Зворник, и на крају позабавити се и густом мрежом пруга по Војводини које имају изузетни потенцијал те видети где се исплати електирфикација, а где увођење приватних оператера са дизел гарнитурама.
Odličan post, slažem se, s tim da bi ja smanjio troškove za prugu bg-subotica i napravio za brzinu do 140,a ostatak novca preusmereo na barsku prugu pogotovo užice - granice cg,
I da zaboravio si pravac Beograd - Šid, di se od Mitrovice do Šida brže dođe biciklom, jer voz mili 30 kmh po potpuno ravnoj pruzi bez i najmanjeg radijusa ili krivine, nagiba i slično u ravnom sremu, po meni najveća moguća sramota

Nema nam Skupog Vagona da nas demantuje :mrgreen:

Šalim se, znam ja to, ali pošto čoveka cenim, nisam hteo da mu se zamerim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550405#p550405:18b9qfpd je napisao(la):
Nikola NS » Pon Jul 09, 2018 6:53 pm[/url]":18b9qfpd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550394#p550394:18b9qfpd je napisao(la):
mario94 » Пон Јул 09, 2018 7:07 pm[/url]":18b9qfpd]
Unska pruga, nešto malo radi kroz Rs, kroz Fbih je zarasla i nema nikakvog saobraćaja, iako je izuzetno važana za taj kraj, bihać, cazin, koji su ionako izolovani
Пре неки дан су продужили Талго од Бањалуке до Бихаћа, али само један пар возова у неком вампирском теремину (1-2 ујутру). Мислим да би људима више значио локални воз.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550395#p550395:18b9qfpd je napisao(la):
mario94 » Пон Јул 09, 2018 7:12 pm[/url]":18b9qfpd]
I da zaboravio si pravac Beograd - Šid, di se od Mitrovice do Šida brže dođe biciklom, jer voz mili 30 kmh po potpuno ravnoj pruzi bez i najmanjeg radijusa ili krivine, nagiba i slično u ravnom sremu, po meni najveća moguća sramota
Можда је решење да се од Руме до Шида уведе вожња неправилним колосеком па да се у оба смера вози 120 km/h. Ја нисам стручан, али нека неко од железничара каже да ли је то могуће? Обим саобраћаја је свакако мањи него од Старе Пазове до Новог Сада па не верујем да би било проблема са капацитетом.
Ni ja nisam stručan ali to je svakako moguće, samo što su tu problem signali, moralo bi da se uloži u signale, pošto oni pokazuju samo jednu stranu signali nisu postavljeni da bi vozovi išli u kontra smjeru.
Mada jednom prilikom prije 2 ili 3 godine išao sam iz beograda za šid, i voz je od Rume umjesto desnim pravilnim kolosijekom išao, lijevim i tako sve do šida i došao pols sata prije nego što je trebalo po redu vožnje, to je bio zadnji voz naveče, ne moram ni da mislim šta je bilo sa putnicima koji su trebali da uđu npr u kukujevcima za šid, pošto čisto sumnjam da ih je neko obsvjestio, to nikada neću da zaboravim, ali očito da je sve moguće...
 
Да, заборавио сам да правац БГ-Шид није урађен целом дужином што је ван сваке памети. И заборавио сам пругу Шид-Бијељина, која када би се електрификовала, онда би могли да уведу директни воз до БГа.
 
Jel zna neko zasto ej uopste renovirana pruga BG-Pancevo kad ne saobraca nista izmedju ta 2 grada . Gistro brzina 120 na sat, a nema voza.
 
O tome smo već pričali pre skoro dve godine i konstatovali kako to ozbiljno liči na mnooogo bačenog novca.
 
To питање треба потенцирати госпођи министарки.
 
I to preko mosta je sredjen samo novi kolosjek stari nisu ni pipnuli
 
Панчево - Београд сад има само пет пари вршачких возова јер су возови из Зрењанина скраћени до Овче.
 
36830221_1352473648230850_4534611460206100480_n.jpg
 
Vrh