Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Срамота што се лоше одржава пруга по Војводини, мада ни друге пруге по Србији ван главних праваца нису у бољем стању.
 
Strašno, a ko ostaje-administracija? Nego, da li je tačno da je rekonstrukcija i izgradnja drugog koloseka Bg-Pa očajno uradjena, kao što pišu na SSC-u, kao i da su brzine već ozbiljno smanjene? Inače, u ATP-u za Pa večeras nenormalna gužva, dva busa sam propustio jer nije moglo da se udje, a i u treći sam jedva ušao..Takodje, Bg je nedavno zabranio ATP-u i STUP Vršac da staju kod Skupštine na putu za glavnu, a sve da ne bi jadni bili na gubitku što ljudi ne kupuje bus plus. Neverovatan bezobrazluk, ljudima se život otežava na svaki način. Umesto da Bg voz ide na svakih pola sata za Pa, posle najnovije rekonstrukcije pruge i silnog utrošenog novca-broj polazaka je zanemarljiv, a sa presedanjem u Ovči takvo putovanje je postalo besmisleno.
 
To je cilj "modernizacije" zeljeznice.
Zatvoriti sto vise stanica, otpustiti sto vise radnika, pokretati sto manje vozova... A sve s ciljem da se ustedi sto vise novca u drzavnoj kasi.
 
„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да је данас 27. 12. 2017. год. у 07:13 часова, дошло до прекида саобраћаја нa бaрскoj прузи. Разлог прекида саобраћаја је кидaњe контактнe мрежe приликом наиласка теретног воза измeђу службeних мeстa Вeлики Бoрaк и Стeпojeвaц.

Drugo kidanje kontaktne mreže na sveže remontovanoj deonici. :bash: bravo kreteni
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504087#p504087:2vowy91a je napisao(la):
Kokos » 28 Dec 2017 10:56 am[/url]":2vowy91a]
„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да је данас 27. 12. 2017. год. у 07:13 часова, дошло до прекида саобраћаја нa бaрскoj прузи. Разлог прекида саобраћаја је кидaњe контактнe мрежe приликом наиласка теретног воза измeђу службeних мeстa Вeлики Бoрaк и Стeпojeвaц.

Drugo kidanje kontaktne mreže na sveže remontovanoj deonici. :bash: bravo kreteni
Ne mora da znači da je u pitanju kontaktna mreža, možda su u pitanju oni grafitni klizači na pantografu (sanke).
Pošto znam kakvo je održavanje bliži sam mišljenju da je ovo drugo u pitanju. Naravno, samo nagađam, ali u svakom
slučaju postoji stručna komisija za vanredne događaje koja će utvrditi razlog kidanja mreže.
 
A jel bi bili ljubazni da je poprave do sutra, treba da idem za CG?

I da li su ti klizači rekonstruisani prilikom rekonstrukcije?
 
Klizaci/pantograf su deo voza/lokomotive.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Nije do lokomotive nego do konktatne mreže. Kolege na fb-u pišu da je pri remonto ugrađena nekvalitetna oprema.

Citat: ''Uzrok su nekvalitetne neutralne sekcije jer se proizvode negde kod nas takozvana mala privreda.
Trpe veliko opterecenje od EVPa sa obe strane pa puca na neutralnoj sekciji i samim tim mreža se olabavi.''
 
Opet se nešto desilo večeras, ovaj put između Barajeva i Bele Reke. 2 flirta u sinhronu ostala bez pantografa.
 
Meni je smešnije što je to novi razlog
za još 50 god razmišljanja oko modernizacije saobracajnih sredstava i nj. infrastruktue
eto vec ko da ,,vidim ,,
,, a šta je bolje da radimo ? zastarelu železnicu , ne uradjen metro i ili novi Hyperloop ,, mada ni gondolu ne treba zaboraviti :lol:

kad nismo u radu ,
bar u duuugom razmišljanu smo dobro ispraksovani .... :laugh: :lol: :laugh:
 
јбт, сви мајстори броје ситно до пензије. па ко ће радити када они оду...
 
Koja je razlika u kvalitetu između varenja šina i ovog procesa sa topljenjem metala na ovaj način?
 
verovatno neznatna, ali je ogromna ušteda u vremenu, jer da bi se lepo zavarile šine prvo moraju da se iseku dodirne tačke pod uglom pa onda da se polako pravi ispuna tog useka.
 
Vrh