da li misliš da si stručniji od stručnjaka
a napisah ,, ...kao takav sročen jeste zbunjujuci za nas
laike... ,,
l a i k e.... , čemu onda ovakvo pitanje ? :lol:
kad si vec pišeš....
onda znaj da samo se pitam o tom nužnom danku ,
kakav je to prosperitet za sva mesta kroz koja projuri kompozicija 200 na sat ?
i što bi u 21 veku ja kao putnik, placao železnici brzo truckanje , kad i za manje para a udobnije Low costom stignem i brže...
Znači cargo je bitan, jer nemerljivo jeftinji trasport robe jeste železnicom - jeste mnoogo povoljniji .
To parče pruge znači postaje model uzor za sve ostale buduce naše ,,pruge,,
koje ce da formiraju mrežu... odlično :kk:
... novac za to jedno parče trase, nije problem .... jer to parče ne čini, ni stoti deo, šta sve treba da obnovimo od železnice...
samo od kompletne modernizacije železnice... :roll:
...onda baš nece ni biti mnogo uradjeno ... jer nikada toliko mnogo para samo za nju dignutu na vijadukte, nece ni biti
ili , hoce, al za još 100 naših godina, mada dotle mozda izmisle i teleporter ... :lol:
Isto kao kad nam je Austrougarski dvor za radi potvrde krvnog prenosa kneževske titule sa oca na sina
uvalilo da za njihove potrebe uzmemo kredit kako bi smo za njih napravili prugu preko nas....
a u vreme kada su brodovi i volovi bila glavni cargo prevoznici ,
te prosečan Srbin tada jednom mesečno iz selendre odlazio u obližnju Palanku,
te neke železničke vajde i nije imao,
sve dok 50-100 god. kasnije pruga nije prošla ,,pored njegove kuce,, tj napravljena
pružna mreža a placao sve vreme danak
Po izgradnji tadašnje pruge kroz Srbiju je tutnjio Orjent ekspres
a da skoro ni jedan kreditno zadzužen Srbin nije ni priviro u njega a uredno vracao kredit umesto da napreduje nj. kuca. :lol:
Koj to mi hitno brzi veliki železnički kargo imamo .... ah da .... junetinom i ovčetinom treba da nahranimo Kineze :lol:
Volim železnicu jer u 19 pa i u 20 veku je donosila prosperitet gde god se pojavila , :kk:
samo veliko pitanje je da li ce tako i biti
i u ovom 21 veku...
Pitam se kakav je to prosperitet za sva mesta kroz koja projuri kompozicija 200 na sat ?
Kolika je naša a koliko opet tudja fajda ?
Nisam zagovornik teorije zavere niti mislim da se radi nešto posebno na štetu gradjana , NE, sve je to dobra namera :kk:
shvatm trud ka boljitku , samo nije svaki trud svrsishodan niti prati vreme napretka
a
kao laiku, dozvoljeno mi je da razmišljam i o tome , a stručnjaci i jesu stručnjaci da i na tupava pitanja laika
a od kojih se i vraca kredit,
ako nisu sujetni i odgovaraju