Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Компанија "Руске железнице" намерава да у првој половини ове године купи удео у српској компанији која се бави одржавањем инфраструктуре.

Први потпредседник "Руске железнице" (РЖД) Александар Мишарин рекао је да ће та компанија у Србији купити локално предузеће које се бави одржавањем инфраструктуре, с тим што ће део оставити партнерима.

Време затварања трансакције је прва половина године, рекао је Мишарин на маргинама Дана руских железница у Савету Федерације.

Мишарин није желео да именује компанију чији удео планирају да купе "Руске железнице", а није навео ни износ трансакције већ је на питање да ли је то предузеће скупо рекао: "Не баш".

Удео у српској компанији ће купити ћерка компанија "Руских железница", предузеће "РЖД интернешенел", пренео је Спутњик.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/ekonomija/2614204/ruske-zeleznice-ulazu-u-srbiji.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431284#p431284:2xv3e1kd je napisao(la):
direktor » 01 Feb 2017 08:06 am[/url]":2xv3e1kd]A makedonce oce li neko zvati pitati ili ce to srb i grk da se granice ponovo

polako, biće izbori i u Makedoniji.
 
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1227248
Voz udario u autobus kod Malog Zvornika, 20 povređeno
Na pružnom prelazu u selu Brasina između Banje Koviljače i Malog Zvornika voz je udario u autobus, javlja Radio-Televizija Srbije.
Povređeno je najmanje 20 osoba, među kojima ima i onih sa težim povredama.
Uviđaj je u toku, a taj deo je blokiran za saobraćaj.
Dom zdravlja u Zvorniku angažovala je sva raspoloživa vozila, a pomoć pruža i Dom zdravlja u Loznici, javlja Blic.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431381#p431381:2lo8gu1b je napisao(la):
Дошљак » Sre Feb 01, 2017 4:07 pm[/url]":2lo8gu1b]ЗГОП ваљда.

ZGOP iz Novog Sada je vec prodat Kazahstancima... E sad mislim da jos nisu preuzeli firmu - nisam siguran gde je zapelo, ali radi se o ozbiljnoj kompaniji Zhol-zhondeushi: http://www.czz.kz/en/kompaniya tako da kontam da ce je oni kupiti...
Sta ce RZD da kupi to nikom nije za sad jasno! Mada neka prica je bila da hoce da izbace ZGOP kao podizvodjaca, tako da ko zna - ako odustanu Kazahstanci verovatno ulecu Rusi i ovo oko izbacivanja je mozda neka igra da ih na kraju oni preuzmu...
Pre ce biti da hoce neko gradjevinsko preduzece da preuzmu, verovatno neko koje radi kao njihov podizvodjac.
 
Можда је онда у питању нека секција ИЖС која се има своју оперативу?
 
Jedino ZOP onda, ali nisam siguran koliko bi se isplatila prodaja(drzavi)... Jer kasnije ce odrzavanje vrsiti privatna firma, koja moze da rokne cenu!
 
Kaд обезбеђење инфраструктуре ради приватна фирма која је дуговала радницима плате па су ови блокирали депо у Земуну... онда може и "приватник" да одржава инфраструктуру. Мислим да је то нека идеја реструктуирања јавних предузећа, да у будуће ЈП буду само руководиоци-управљачи-инвеститори, а посао да обављају приватне фирме.
 
Zop se ne smije odvajati od infrastrukture ako se ne zeli haos daleko veci nego sad
 
Evo jedne uzivo :)

79a5b8808d92f3cf2f4b99c3d06b1a29.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da na zalost je tako smanjili su recimo od Sida prema Golubincima je sada sve 100 km/h vise nije 120 km/h a na nekim delovima ima baliza.
 
Ниш: Експропријација земљишта за железничку обилазницу крајем године
НИШ, 6. фебруара 2017. (Бета) - Надлежне градске службе почеле су ових дана са припремом пројекта препарцелације подручја на којем треба да буде изграђена железничка обилазница око Ниша, док ће експропијација земљишта почети на јесен, изјавио је за Бету координатор Радне групе Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Љубивоје Славковић.

"Да би експропријација била завршена Влада Србије је обезбедила 14 милиона евра и донела Одлуку о проглашењу јавног интереса, што је веома битно за сам поступак откупа земљишта", казао је Славковић.

Он је истакао да ће регулисање имовинских односа потрајати сигурно две до три године јер ће морати да се откупи скоро 1.800 парцела и сруши 60 објеката.

Славковић је подсетио да ће железничка обилазница бити дугачка 22 километра, од села Поповца до Сићева и Просека.

"За време док нишки Секретаријат за имовину буде завршавао експропријацију, Министарство ће заједно са Железницама Србије конкурисати код различитих фондова за средства неопходна за саму градњу", рекао је Славковић.

Како је истакао, за изградњу обилазанице која ће бити део железничког Коридора 10, биће потребно око 90 милиона евра.

"Изградња обилазнице требало би да крене почетком 2019. године, а за завршетак ће бити потребно око две године", рекао је Славковић.

Он је додао да би, пошто обилазница буде завршена, измештање пруге из центра града требало да почне 2022. године.
 
Da se nadovezem na ovu zadnju recenicu...
Nisam upoznat sa konkretnim planovima pa me zanima da li "izmjestanje pruge iz centra" znaci i izmjestanje zeljeznicke stanice?
 
Koliko sam ja razumeo svi polasci ce biti sa Prokopa a glavna stanica ce biti muzej


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mislim da RioBL misli na izmestanje zeleznicke stanice Nis.
I da dam odgovor: nema izmestanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432378#p432378:mtsmwf01 je napisao(la):
RioBL » 07 Феб 2017, 20:56[/url]":mtsmwf01]Da se nadovezem na ovu zadnju recenicu...
Nisam upoznat sa konkretnim planovima pa me zanima da li "izmjestanje pruge iz centra" znaci i izmjestanje zeljeznicke stanice?

не. станица остаје ту где јесте
 
Казахстанци купили фирму за одржавање пруга ЗГОП АД


Министар привреде Горан Кнежевић потписао је данас са директором компаније Зхол Зхондеусхи ЛЛП из Казахстана Мурадовом Хурамом Јахшибаевичем уговор о продаји капитала Привредног друштва за грађење, ремонт и одржавање пруга ЗГОП АД, саопштено је из Министарства привреде.

Како је наведено, та компанија доставила је и једину пријаву у поступку јавног прикупљања понуда које је Министарство привреде покренуло 2. септембра 2016. године. Овим путем продато је 90,64033 одсто капитала Привредног друштва ЗГОП из Новог Сада. Комисија за спровођење поступка је 26. децембра донела одлуку да се Зхол Зхондеусхи ЛЛП из Казахстана прогласи купцем.

Почетна цена за продају капитала износила је 3.632.654 евра, што је уједно и износ који се купац обавезао да плати у готовом. Уговор о куповини закључен је под одложеним условом јер је купац дужан да Министарству привреде достави мишљење Комисије за заштиту конкуренције.

Танјуг

http://www.politika.rs/scc/clanak/373839/Kazahstanci-kupili-firmu-za-odrzavanje-pruga-ZGOP-AD
 
Воз Београд – Косовска Митровица мора свакодневно!


... Уз Ибарску пругу налазе се изузeтнe туриcтичкe врeднocти, Мaтaрушка бањa, Бањска, Бoгутoвaчка и Joшaничка бaња, cрeдњoвeкoвне тврђаве Маглић, Рас, Јеринин град, манастири Жича, Студеница, Кончуљ, Градац, Стара Павлица, Нова Павлица, Сочаница, Света Петка, Бањска и Соколица. Постоје велике неискоришћене могућности за развој планинарског, природњачког и сеоског туризма, а сама река Ибар је погодна и за рафтинг. Али кaкo имaти oдгoвaрajућу вeзу ca cвим тим, aкo пocтojи caмo jeдaн вoз нeдeљнo?...
Tigran_Ibar.jpg
Сплаварење Ибром преузето са: www.tigran.org
Kонкретан предлог реда вожње Удружења љубитеља железнице

Возови из Београда би ползаили у 6:30 и 14:30, а стизали у Косовску Митровицу око 13:40 односно 21:40. Возови из Косовске Митровице би полазили у 7:20 и 15:20, а стизали у Београд у 14:30 односно 22:30. Продужено бављење и замена локомотива у Краљеву би били од 10:15 до10:45 и од 18:15 до 18:45. Стајали би у следећим станицама: Београд, Раковица, Лајковац, Ваљево, Косјерић, Пожега, Овчар бања, Чачак, Краљево, Матарушка бања, Богутовачка бања, Јошаничка бања, Рашка, Лешак, Лепосавић, Бањска, Звечан, Косовска Митровица.

Опширније на блогу Удружења љубитеља железнице.
 
не отвара линк. али сам прочитао текст. примедба: 7:20 из КМ стиже касно у БГ да би могао да обави полазак у 14:30 из БГ. јер, по овоме БГ 6:30 може у току 24 часа да обави цео круг без проблема:
БГ 6:30 - 13:40 КМ 15:20 - 22:30 БГ 6:30 -....

а 7:20 из КМ не може да прави тај круг:

БГ 14:30 - 21:40 КМ 7:20 - 14:30 БГ крај. не може да обави 14:30 из БГ (мора да се уведе трећа гарнитура). тако да би полазак из КМ морао да буде барем сат времена раније (6:20), да би у БГ стигао 13:30, да обави 14:30 полазак за КМ, а да остану две гарнитуре
 
Vrh