Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

A mozda mu je tu deformibilna zona?
Mozda se zato tu prelomio?
Nista ne tvrdim, samo nagadjam, ali...
Svojevremeno je LADA standard bila jedna od najcvrscih automobila, koja je iz saobracajnih udesa uvek izlazila sa manjim guzvanjima, ali su putnici obicno bili ugrozeniji nego u drugim automobilima koji su se napred vise guzvali

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
kucao sam sa telefona pa sam editovao objavu tek posto sam iskopao sliku, izvinjavam se. jednostavno mi ne ide u glavu, apropo ovoga sto je i laki rekao, da je projektovano da popuca konstrukcija posred putnickog dela. meni ovo deluje identicno kao poljak, da je isao 30 cak bi se na istom mestu prelomio i "pridigao"

iako se u kraju krajeva slazem sa konstatacijom da treba poraditi na aktivnoj bezbednosti kad je pasivna takva kakva je, tj. kako je moguce da se sudar uopste desio, ko je trebalo da...!
 
Meni ovo ne liči na namensku zonu gužvanja, već na posledicu raspodele opterećenja. Uzmite u obzir liniju udara koja je u nivou branika-odbojnika (ne znam stručan termin). Otprilike u tom nivou su i postolja, motor i menjač, itd. Trebalo bi da mu je težište nisko, neka me neko upućeniji ispravi.
 
Baćuške se spremaju da prebace kran iz stanice Resnik na Barsku prugu(Bela reka).
 
Beobuild u zeleznickom magazinu Railway Gazette kao i fotografija Mladena Zarkovica naseg clana foruma i veoma aktivnog fotografa vozova i zeleznicke infrastrukture. :gobb: :pob:

Hi res https://s23.postimg.org/lffdpm01l/bgpaz ... ette01.jpg
bgpazovarailwaygazette01.jpg


Hi res https://s23.postimg.org/cloh8id2x/bgpaz ... ette02.jpg
bgpazovarailwaygazette02.jpg
 
Jel vozovi sa RE oznakom iz novog sada ka Beogradu su isto novi Štedlerovi?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430574#p430574:39xju5n6 je napisao(la):
kopmania » 28 Jan 2017 01:25 pm[/url]":39xju5n6]Jel vozovi sa RE oznakom iz novog sada ka Beogradu su isto novi Štedlerovi?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da.
 
зар није била прича о куповини половних вагона?
 
Ovo su regio vagoni, prica je bila o kupovini spavacih kola i Z putnickih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430664#p430664:676anrie je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Sat Jan 28, 2017 11:19 pm[/url]":676anrie]Prizor koji sam sanjao u Srbiji; minus trula stanica naravno

malo cetke i metle u ruke i stanica ko nova :)
 
Pitanje za milion dolara - može li barska pruga, sa svojim usponima i spustovima, ovde da bude od ikakve koristi:

Koridor od Gdanjska do Bara!

M. V. | 30. januar 2017. 08:33 | Komentara: 0
Poljska grupacija OT "Logistiks" planira velike investicije u barsku luku
PODGORICA - Poljska grupacija OT "Logistiks" (OTL), koja se jedina prijavila na konkurs za privatizaciju 30 odsto državnog udela u „Luci Bar“, planira ozbiljne investicije, uključujući uspostavljanje koridora Baltik - Adrija. Na taj način bi se put robe od baltičke luke Gdinja do Sredozemlja, koji trenutno traje osam dana, skratio za šest.
Kompnija "Logistiks" je ponudu za 30 odsto akcija „Luke Bar“ za 7,1 milion evra dostavila 21. decembra. Ponuđen je i trogodišnji investicioni program, vredan ukupno 17,1 milion evra.

Projekcijama "Logistiksa" do 2021. godine, Bar je upisan u globalnu mrežu ove poslovne grupacije koja, u naredne četiri godine, planira povezivanje Baltika i Balkana železnicom i njihovo dalje priključivanje Bliskom istoku i Africi. Menadžer OTL-a Jirži Majevski saopštio je da su nove šanse za razvoj biznisa na Balkanu, Bliskom istoku i u Africi.

- Varšavskoj berzi već smo dostavili informaciju da u roku od pet godina želimo da dostignemo promet vredan milijardu evra. OTL želi da bude kompanija broj jedan u pružanju usluga i logistike na Baltičkom i Jadranskom moru. Želimo jaku poziciju na jadranskoj obali gde već posedujemo 20 odsto akcija u Luci Rijeka - ističe Majevski.

Izvršni direktor Luke Gdinja Jan Novak koji je u bordu OTL-a zadužen za luke, kazao je da je plan kompanije da za pet godina postanu lideri u pružanju usluga za transport agroproizvoda, naročito pšenice na Baltičkom i Jadranskom moru.

- Naše usluge koriste najveći izvoznici pšenice u regionu-Rusija, Kazahstan, Ukrajina i EU, kao i najveći uvoznici-Severna Afrika i Srednji istok - pojasnio je Novak.



TEMELjNA REKONSTRUKCIJA

POLjACI ne žele da otkrivaju sve namere dok traju pregovori. Ne kriju, međutim, da planiraju temeljnu rekonstrukciju barske luke koja ima za cilj promet robe čak i najvećim panamaks brodovima uz pomoć kakvih se sada, nažalost, ne može obavljati promet robe u Luci Bar.
 
Naravno da može. Kada Riječka pruga u Hrvatskoj može sa onolikim usponima i padovima zašto ne bi mogla i Barska.
 
Da odgovorim na svoje pitanje iz prethodnog posta, kondukter mi je potvrdio da se ukida voz 490/491, saobracace samo do Dimitrovgrada valjda, pa ce posle neki putnicki ici ka Nisu tj. Beogradu, tako da ce postojati neka jadna veza. Razlog vise da se do i od Sofije stopira.

sa foruma kluba putnika http://www.klubputnika.org/forum/topic/139-balkan-flexipass/?page=35#comment-175926

*voz 490/491 je dnevni voz za/iz Sofiju/e

Nije mi jasno kako železnice i dalje uspevaju da nazaduju. A mi ćemo da remontujemo prugu Beograd centar - Stara Pazova. :fijasko:
 
за Србија воз постоји само једно решење. да се то предузеће ликвидира. а онда основати ново, само са железничарима и минимумом администрације
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431020#p431020:32hr9wgo je napisao(la):
JohnnyLee » Mon Jan 30, 2017 11:10 pm[/url]":32hr9wgo]за Србија воз постоји само једно решење. да се то предузеће ликвидира. а онда основати ново, само са железничарима и минимумом администрације

To preduzece je odavno banana kompanija znam da se to ovde jedan pojedinac nece sloziti ne mislim na tebe. Srbija voz je kompanija koja samo isisava pare iz budzeta. Srbija Kargo je mnogo bolja kompanija u svakom smislu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430935#p430935:13xi6vl9 je napisao(la):
Пантограф » 30 Jan 2017 02:16 pm[/url]":13xi6vl9]Pitanje za milion dolara - može li barska pruga, sa svojim usponima i spustovima, ovde da bude od ikakve koristi:

Koridor od Gdanjska do Bara!

M. V. | 30. januar 2017. 08:33 | Komentara: 0
Poljska grupacija OT "Logistiks" planira velike investicije u barsku luku
PODGORICA - Poljska grupacija OT "Logistiks" (OTL), koja se jedina prijavila na konkurs za privatizaciju 30 odsto državnog udela u „Luci Bar“, planira ozbiljne investicije, uključujući uspostavljanje koridora Baltik - Adrija. Na taj način bi se put robe od baltičke luke Gdinja do Sredozemlja, koji trenutno traje osam dana, skratio za šest.
Kompnija "Logistiks" je ponudu za 30 odsto akcija „Luke Bar“ za 7,1 milion evra dostavila 21. decembra. Ponuđen je i trogodišnji investicioni program, vredan ukupno 17,1 milion evra.

Projekcijama "Logistiksa" do 2021. godine, Bar je upisan u globalnu mrežu ove poslovne grupacije koja, u naredne četiri godine, planira povezivanje Baltika i Balkana železnicom i njihovo dalje priključivanje Bliskom istoku i Africi. Menadžer OTL-a Jirži Majevski saopštio je da su nove šanse za razvoj biznisa na Balkanu, Bliskom istoku i u Africi.

- Varšavskoj berzi već smo dostavili informaciju da u roku od pet godina želimo da dostignemo promet vredan milijardu evra. OTL želi da bude kompanija broj jedan u pružanju usluga i logistike na Baltičkom i Jadranskom moru. Želimo jaku poziciju na jadranskoj obali gde već posedujemo 20 odsto akcija u Luci Rijeka - ističe Majevski.

Izvršni direktor Luke Gdinja Jan Novak koji je u bordu OTL-a zadužen za luke, kazao je da je plan kompanije da za pet godina postanu lideri u pružanju usluga za transport agroproizvoda, naročito pšenice na Baltičkom i Jadranskom moru.

- Naše usluge koriste najveći izvoznici pšenice u regionu-Rusija, Kazahstan, Ukrajina i EU, kao i najveći uvoznici-Severna Afrika i Srednji istok - pojasnio je Novak.



TEMELjNA REKONSTRUKCIJA

POLjACI ne žele da otkrivaju sve namere dok traju pregovori. Ne kriju, međutim, da planiraju temeljnu rekonstrukciju barske luke koja ima za cilj promet robe čak i najvećim panamaks brodovima uz pomoć kakvih se sada, nažalost, ne može obavljati promet robe u Luci Bar.
Потребно је да се узме у обзир више параметара:
1) У конкуренцији лука повезаних на пруге, Бар је центру средоземља најближа лука, чиме због скраћења кретања најспоријим водним транспортом може убрзати транспорт. По својој позицији у односу на исток Европе по том критеријуму, најважнији конкурент јој је Пиреј.
2) Ту где нам је панонска равница, могућност коришћења економичније вуче, опредељење Владе Србије је да се иде преко јединог брда у равници, уместо преко Баната.
3) Даље од ушћа Велике Мораве до Ужица опет имамо равницу, али зна се шта је опредељење Владе.
4) Имамо монопол и једноумље ЦИП-а, који не умеју да пројектују пругу и систем управљања истом у функцији економичног транспорта.
5) Црна гора се определила за такву тарифну политику, да удара по ушима са ценом, сматрајући тржишно оптималним да превезу мање робе по скупљој цени.
6) Србија карго је препакивање нечега на шта је кивно много привредника који желе да смање трошкове транспорта, и који себе сматрају саботираним што се њихови сарадници из државних железница понашају као да се цео свет врти око њих.
7) Локомотиве које се сада користе на Барској прузи нису оптималне у односу на снагу подстаница. Често долати до преоптерећења електроподстаница, за шта се струја плаћа десетоструко. Такође, због крутих, а не радијалних троосовинских постоља, "ору" пругу у кривинама.
8 ) Чак и у СФРЈ просечна брзина брзих теретних возова је била 30-35км/с. То је 20-так сати Бар-Хоргош без граничних контрола.
9) Када сам детаљно истраживао заустављања из саобраћајних разлога на једноколосечним пругама са приградским возовима на сваких сат времена, и још 9 пари брзих путничких, чак и у условима најбољег одржавања брзина теретних возова је била једва 40% максималне. На томе се и заснивао велики део оправданости градње пруге Београд-Обреновац-Ваљево, за коју је директор ЦИП-а рекао: "То не док сам ја жив, него док си ти жив неће бити."

Одговор на питање: Не може са овим привредно неписменим гмазовима, којима допуштамо да нама управљају! Спреми милион долара.
 
I zvanično

Pocev od 01. februara 2017. godine voz broj 491 ne saobraca na relaciji Niš-Dimitrovgrad, a saobraca na relaciji Beograd-Niš i Dimitrovgrad-Sofija, dok voz broj 490 ne saobraca na relaciji Dimitrovgrad-Niš, a saobraca na relaciji Sofija-Dimitrovgrad i Niš-Beograd;

http://srbvoz.rs/redvoznje.html


Svaka čast....
 
Ципрас: Градићемо железнички коридор од Солуна до Београда
БЕОГРАД, 31. јануара 2017. (Бета) - Премијер Грчке Алексис Ципрас рекао је данас да је с премијером Србије Александром Вучићем почео разговор о изградњи железничког коридора од Солуна до Београда.

Ципрас је на српско-грчком пословном форуму у Београду казао да је договорено да се формира савет који ће се бавити сарадњом Србије и Грчке, а чије се прво заседање очекује на пролеће у Солуну.
 
A makedonce oce li neko zvati pitati ili ce to srb i grk da se granice ponovo
 
Vrh