Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

1. Depo

Ne vidim pretjeran problem u tome da se nekoliko vozova dnevno usmjerava iz depoa Zemun na pancevacku prugu ili da im se odredi depo u Pancevu. Pa zar grad od milion i kusur stanovnika treba da ima samo jedan depo i jednu prugu za medjugradski saobracaj!?

2. Visina perona

Sta je sa serijom 412/416 RVR? Otpisujemo ju? Jel to pravimo unifikacuju voznog parka i imacemo samo flirtove?
Drugo. Cak i da bacimo RVR-ove u staro gvozdje i kupimo jos flirtova (sto je glupost) ostaje opcija da se denivelise nekoliko perona. I tada, sta nam je isplativije. Preurediti nekoliko perona i dobiti mogucnost novih linija koje bolje pokrivaju grad ili praviti mostove preko autputa, prosirivati Deligradsku, nagoniti tramvaj i metro na Prokop i slicno.

Moj je zakljucak da se u Beogradu neadekvatno koriste postojeci resursi, tj da smo skloniji tome da ih unistavamo i pravimo nesto novo, nego da maksimalno iskoristimo i odrzavamo to sto imamo. Takvim ekonomisanjem nikad necemo imati zeljeznicu jer zeljeznica je skupa stvar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417992#p417992:277ajrj5 je napisao(la):
RioBL » 21 Нов 2016, 07:49[/url]":277ajrj5]1. Depo

Ne vidim pretjeran problem u tome da se nekoliko vozova dnevno usmjerava iz depoa Zemun na pancevacku prugu ili da im se odredi depo u Pancevu. Pa zar grad od milion i kusur stanovnika treba da ima samo jedan depo i jednu prugu za medjugradski saobracaj!?

други депо је планиран између Кнежевца и Ресника. и то је требао да се изгради још пре 6, 7 година

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417992#p417992:277ajrj5 je napisao(la):
RioBL » 21 Нов 2016, 07:49[/url]":277ajrj5]2. Visina perona

Sta je sa serijom 412/416 RVR? Otpisujemo ju? Jel to pravimo unifikacuju voznog parka i imacemo samo flirtove?
Drugo. Cak i da bacimo RVR-ove u staro gvozdje i kupimo jos flirtova (sto je glupost) ostaje opcija da se denivelise nekoliko perona. I tada, sta nam je isplativije. Preurediti nekoliko perona i dobiti mogucnost novih linija koje bolje pokrivaju grad ili praviti mostove preko autputa, prosirivati Deligradsku, nagoniti tramvaj i metro na Prokop i slicno.

РВР је готово избачен из саобраћаја на линијама од/до Београда. сигурно знам да оствари један полазак Београд-Врбница, а за остало нисам сигуран. вероватно саобраћа по унутрашњости. најбоље је да се среде перони, а то и није тако велики захват. а и Раковица, Земун и П. мост су зрели за темељну реконструкцију

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417992#p417992:277ajrj5 je napisao(la):
RioBL » 21 Нов 2016, 07:49[/url]":277ajrj5] Moj je zakljucak da se u Beogradu neadekvatno koriste postojeci resursi, tj da smo skloniji tome da ih unistavamo i pravimo nesto novo, nego da maksimalno iskoristimo i odrzavamo to sto imamo. Takvim ekonomisanjem nikad necemo imati zeljeznicu jer zeljeznica je skupa stvar.

шта да ти кажем, када одлуке доносе ограничени дебили
 
Cemu fobija id drvenih pragova vec smo davno razjasnili da nije na nekim mjestima ugraditi ih
 
slucajan uzorak: pre tri nedelje sam isao od bga do nsa putnickim polaskom (sa kartom za re, ali u stedler staju 2 bicikla ako se ne podmaze kondukter) sa glavne, u oba smera je isao rvr. nisam siguran odakle ti informacija, ali mi se cini da im je politika ostala ista: rvr na putnickim polascima, stedler samo na re
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418684#p418684:quq2npwj je napisao(la):
arapski investitor » Чет Нов 24, 2016 3:13 am[/url]":quq2npwj]nisam siguran odakle ti informacija, ali mi se cini da im je politika ostala ista: rvr na putnickim polascima, stedler samo na re
Flirtovi bi trebalo da preuzmu putničke vozove BG–NS tek kad stupi na snagu novi red vožnje, 11. decembra.
 
Ta gomila loksi bi mogla da se remontuje pogotovo manevarke ali za to nema interesa ili da srede i prodaju ako im vec netreba nesot kao sto je radio gredelj u hr
 
'вамо 661 стоји и труне, а 'вамо изнајмљујемо од ЖРС. о земљо Србијо
 
20161029_184400.jpg
 
ма јок

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419655#p419655:lohirqph je napisao(la):
direktor » 27 Нов 2016, 20:23[/url]":lohirqph]
20161104_162858.jpg

зато нам је и пропала железница. одржавање је изборни предмет
 
20161126_142412.jpg


da su saccuvali bar jedan stetocine bg obrenovac samo pod zicom
 
Danas (01.12.2016.) je zvanično počeo remont deonice Resnik - Valjevo.
 
Da, pogadjamo...kad se zavrsi remont BG voz ce samo do Resnika.
 
Brzina pruge neće biti na svim delovima deonice ista, već će varirati u zavisnosti od potreba i mogućnosti. Na deonici Prokop-Stara Pazova predviđena je prosečna brzina vozova od 130 km/h, gde je od Prokopa do stanice Novi Beograd planirana brzina od 100 km/h, a od stanice Novi Beograd do stanice Batajnica 120 km/h. Izlaskom iz Beograda povećava se razmak među stanicama, pa je od stanice Batajnica do stanice Nova Pazova projektna brzina 200 km/h na putničkim kolosecima i 120 km/h na kolosecima namenjenim za saobraćaj teretnih vozova, dok je na deonici Stara Pazova – Nova Pazova projektna brzina 200 km/h na centralnim (unutrašnja dva koloseka) i 160 km/h na spoljnim kolosecima. Na potezu pruge Beograd Centar-Stara Pazova nema izmena radijusa pruge, ali ove brzine ne trpe ni ukrštanja saobaraćaja, tako da se predviđa ukidanje svih putnih i pešačkih prelaza u nivou. Ukrštanja će biti rešena izgradnjom pet objekata denivelacije, a čitava dužina trase pruge biće obezbeđena ogradom kao na autoputu.

http://beobuild.rs/ugovorena-prva-deonica-brze-pruge-beograd--budimpešta-p2660.html

Ne znam kako objasniti bilo kome, ali za mene je ovo loša vest.
 
Izvor: Beobuild.rs

Ugovorena prva deonica brze pruge Beograd - Budimpešta
Most%20Zeleznickib.jpg


Strateško partnerstvo između Kine i Srbije dalo je do sada izuzetan podsticaj razvoju infrastrukture, pre svega kroz preferencijalne finansijske aranžmane. Osim projekata u privredi, energetici i putnoj infrastrukturi, Kina se od naredne godine aktivno uključuje i u rekonstrukciju železničke infrastrukture, a prvi ugovor o finansiranju potpisan je prošlog meseca u Rigi. Multilateralni dogovor između Kine, Srbije i Mađarske podrazumeva izgradnju brze pruge Beograd-Budimpešta, a radovi na ovom ogromnom projektu biće otvoreni sredinom naredne godine na deonici Beograd Centar-Stara Pazova. Rekonstrukcija kraka koridora 10 ka Budimpešti podrazumeva formiranje savremene dvokolosečne pruge "visokih performansi" za mešoviti (putnički i teretni) saobraćaj i brzinu do 200 km/h. Saobraćajni institut CIP završio je idejni projekat za deonicu Beograd-Stara Pazova, a mi vam predstavljamo neke od njegovih karakteristika.

Najveći deo deonice Prokop-Stara Pazova pripada beogradskom železničkom čvoru (do Batajnice) i predstavlja zajednički pravac za oba severna kraka koridora 10, ka Šidu i ka mađarskoj granici. Izdvajanje teretnog saobraćaja vrši se preko obilazne teretne pruge kod Batajnice, dok se kod Stare Pazove nalazi račvanje dve dvokolosečne pruge visokog ranga Beograd-Zagreb i Beograd-Budimpešta. Rekonstrukcija pruge za velike brzine podrazumeva brojne intervencije na trasi pruge, stanicama, ukrštanjima pruge sa drumskim saobraćajnicama, objektima na pruzi (mostovi, podvožnjaci, nadvožnjaci), kao i modernizaciju opreme i uređaja na pruzi. Radi se o skupom i obimnom tehnološkom skoku prvi put primenjenom u ovom delu Evrope.

Celu vest kao i prikaz trase mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/ugovorena-prva-deoni ... p2660.html
BGC-SPazova04.jpg

Celu vest kao i prikaz trase mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/ugovorena-prva-deoni ... p2660.html

Hvala Mladji (Mladenu Zarkovicu) za naslovnu fotografiju :gobb:
 
+1 Vrlo detaljan tekst, svaka cast Igore!
Znaci ipak nema 4 koloseka od stanice NBG do stanice Batajnica kao sto smo mislili u pocetku.
Druga stvar pominje se ugradnja 150 novih skretnica, to je ogroman broj, da li se tu radi o skretnicama koje se nalaze u TPS zemun posto vidim na planu da su ucrtani svi novi koloseci za zavrsetak TPS Zemun ali ona se ne spominje u tekstu?
I treca stvar, koliko mogu da primetim, osim pomeranja stajalista Tosin Bunar, nema nikakvih radova na pruzi od stanice Beograd Centar do stanice Batajnica posto brzine ostaju iste kao i do sad.
 
Lepo, al ne vidim neku svrhu da se radi najbolja deonica na tom potezu.... Ne kazem da ne treba da se radi, al bolje da su prvo uradili severnu deonicu - gde ima mnogo vise da se radi, a ovo ostavili za kraj!
 
Spatio,ako rade potpunu rekonstrukciju stanica od Novog Beograda do Stare Pazove ova cifra od 150 skretnica je ok. Pošto TPS ne spada u ovaj projekat već je zaseban,onda se ova brojka skretnica ne odnosi na njega.
A što se tiče brzine ona će se svakako povećati u odnosu na sadašnju gde je na potezu od Bgd Centra do Batajnice Vmax/80(a kroz Novi Bgd i Zemun ograničena sa 50km/h i kroz Z.Polje 70km/h)
 
Vrh