Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pa kad nemaju vise ispravnih klasa i ovo sto im je
Za remont popalice im beskucnici i ostala st***
 
Koliko sam video, ništa epohalo. Potpuno rasulo sa Prokopom i glavnom, neće se znati koji voz odakle polazi i gde stiže.

Prijatno iznenađenje su dva nova para vozova Beograd Dunav – Zrenjanin i jedan par Pančevo – Zrenjanin. Razočarenje su vozovi Beograd Dunav – Vršac i Novi Sad – Bogojevo – Sombor, gde je broj polazaka isti ili tek veći za jedan. To su dobre pruge (većim delom se vozi 100 km/h) i vozovi su puni, a ima tako malo polazaka. Naravno, najveća glupost je Pančevo Vojlovica – Ovča. Kad je već DMV 711, mogao je da ide do stanice Beograd Dunav i time bi Pančevci imali pristojan broj polazaka i ne bi presedali usred njive.

Ako sam dobro izbrojao, od Beograda do Novog Sada biće jedan par više i to je verovatno maksimum koji trenutno omogućava jednokolosečna pruga. Lepo je što će sve biti Flirtovi (osim, naravno, međunarodnih vozova) i dobro je što je ukunut rang ICS jer Flirtovi realno ne pružaju komfor za IC voz. Ljudi više neće morati da razmišljaju da li da kupuju povratnu kartu ili ne zbog ICS voza. Nadam se da će polaske rasporediti ravnomerno da ne bi bilo rupa od dva sata i gomilanja tri voza u pola sata.

Za Niš se nisu pretrgli, svega dva para brzih (Filrtova) i dva para međunarodnih. Ne verujem da bi iko putovao 5,5 sati putničkim do Niša. Mogli su ubaciti još koji par Flirtova kad je već smanjen broj vozova do Skoplja i Sofije.

Barska pruga – horor, 8 sati od Beograda do granice sa Crnom Gorom.
 
Uvedeni su polasci Nis-Leskovac ( 4 para) i Nis-Presevo ( 3 para).Ovi vozovi su pokriveni sa DMV 711,EMV 412/416, i jedan par sa klasama.Za Valjevo jedan polazak sa Glavne, jedan sa Prokopa.
 
Malo o nekulturi putovanja vozom koja se spominje svako malo.

U četvrtak polazak za Novi Sad u 16:35 Flirt prepun, stajalo se od Novog Beograda do Novog Sada.
Isti dan, noćni polazak za Budimpeštu prepun stajalo se od Novog Sada do Budimpešte.
Juče voz iz Budimpešte u 12:05 pun još pri polasku, malo se ispraznio pre granice i u Subotici, ali se od Vrbasa opet stajalo, a od Novog Sada do Beograda nije moglo da se prođe hodnikom.

Naravno da je sve to posledica produženog vikenda i da vozovi uglavnom idu prazni, ali to je sasvim normalno svuda u svetu. Postoje dani kada ljudi više putuju i kada manje putuju.

Ne znam šta bi kod nas bilo da su vozovi brži i čistiji. Pucamo sebi u koleno prebacivanjem vozova na Prokop. Bez obzira na to moramo nabaviti nove vagone.
 
Inače, šta se događa sa najavljenim novim informacionim sistemom? Vidim da se radi nova SQL baza za tarifiranje, što će reći da se to odnosi i na izdavanje karata za kombinovanu vožnju.
 
Ako su radovi zavrseni vozovi za Vrsac i Zrenjanin idu njom. Jedino ako mislis kad ce vodja doci da je osvesta?
 
Misli na novi kolosek, koliko sam video treba od Stanice Krnjace pa do Pancevca da odrade prugu i odrade na tom potezu elektrifikaciju..
Valjda im je rok do kraja ovog meseca, sledi testiranje i to moze da se pusti.

@Kokos od kada ide to voz za Zrenjanin? To nesto novo?
Za Vrsac ide voz ali za Zrenjanjin to mi nije poznato, jedino preko Panceva.

AV mora da to otvori, ako se ne pojavi javnost Srbije nece znati da postoji pruga Pancevo-Beograd.
Stari most preko Tamisa nije cak ni prefarban da bi se videla razlika, novo - staro, dobro je zbog slikanja.
 
navikao sam da se otvaraju polufabrikati, nisam znao da postoji opcija da nesto radi kako treba a da cak nije ni svecano otvoreno :) hvala na odgovoru
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417871#p417871:hschwy39 je napisao(la):
Nikola NS » 20 Nov 2016, 14:18[/url]":hschwy39]Verovali ili ne, novi red vožnje je već objavljen na http://srbvoz.rs/redvoznje.html. Samo izaberite 11.12.2016. ili neki sledeći dan. Prethodnih godina je red vožnje objavljivan nekoliko minuta pre stupanja na snagu tako da je ovo stvarno pozitivno iznenađenje.


EDIT: Hteo sam da poruku napišem u temu Modernizacija železnica pa bih molio moderatore da je prebace tamo. Mada, nije ni ovde off-topic.

Očekivao sam i gore, ali nije strašno, što se tiče saobraćaja iz Beograda. Osim gubitka noćnog voza za Sofiju, što jeste užas i direktnih kola za Moskvu, nema nekih većih koraka unazad. Noćni voz za Budimpeštu od sad ide do Praga, što je fino. Jel se seća neko cene karata za Prag? U redu vožnje nema ni vozova za Solun i Skopje, nadam se da je to zbog radova na pruzi Niš-Preševo.

Beograd - Niš, 7 polazaka, 5 sa glavne, 1 sa Prokopa, 1 iz Zemuna preko Prokopa. I to dosta bolje raspoređenih nego do sad.
Beograd - Novi Sad, 13 polazaka sa glavne + 6 sa Prokopa. Od toga 5 do Subotice.
Barskom prugom sa Prokopa: 1 do Valjeva, 2 do Užica od toga jedan kreće iz Zemuna.
Sa glavne: 2 do Bara, 5 do Užica, 1 do Valjeva.
I ka zapadu, sa glavne: 2 međunarodna, 2 do Šida, 1 do Rume; sa Prokopa 4 polaska do Šida.


I jedan polazak sa glavne, za koji mi se čini da je greška pri unosu:

Pogledajte prilog 1

I jedan vrlo čudan polazak


 
Ja bih dodao nekoliko zapažanja vezanih za prugu Beograd – Novi Sad.

Apsolutni hit u novom redu vožnje je voz 745 koji od Novog Sada do Prokopa putuje tačno 110 minuta i stoji 6 minuta u Petrovaradinu, 7 minuta u Čortanovcima i 9 minuta u Inđiji. Jasno mi je da je sve to zbog ukrštanja, ali zašto se onda taj voz ne tarifira kao putnički? Svakako će na svim polascima biti Flirtovi. Pritom, putnički vozovi stižu do glavne (a svi znamo koliko vozovima treba da uđu u glavnu) za 111, 96, 92 i 106 minuta, a imaju više bavljenja (Zemun, Tošin bunar itd.). Da ne spominjem ostale brze vozove (tj. RE), i one do Prokopa i one do glavne.

Druga čudna stvar je ukrštanje vozova 641 i 344 u Inđiji pustari. Voz 641 (bivši ICS 541) čeka 6 minuta. Zar to nije moglo da se reši drugačije? Znam da je dosad 344 čekao 541, ali mi nije poznato koliko.

Treća zamerka je na neravnomerno raspoređivanje vozova u kasnim popodnevnim i večernjim satima (posle 17 sati), to se odnosi i na polaske iz Beograda i iz Novog Sada.

Možda ove zamerke deluju suludo kada vidimo redove vožnji na drugim prugama, ali ovo je ipak relacija sa mnogo putnika gde bi se odmah sa boljim redom vožnje mogao preuzeti značajan broj putnika od konkurencije (autobuskih prevoznika).

Pohvalio bih što vozovi 344 i 342 konačno staju na Novom Beogradu u smeru ka Beču i Budimpešti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417887#p417887:1xmdfu2h je napisao(la):
Kokos » 20 Нов 2016, 15:57[/url]":1xmdfu2h]Beograd - Niš, 7 polazaka, 5 sa glavne, 1 sa Prokopa, 1 iz Zemuna preko Prokopa. I to dosta bolje raspoređenih nego do sad.
Barskom prugom sa Prokopa: 1 do Valjeva, 2 do Užica od toga jedan kreće iz Zemuna.

(да извадим најбитније делове)

који су то дебили. они су могли комотно све те возове са Прокопа да пребаце да крену из Земуна
 
E, onda bi putnici ulazili u voz na stanici NBG i osta Prokop bez putnika. Kako onda da opravdaju investicije u Prokop i oko njega!?
 
Није ни НБГ близу већем делу града Рио. Биће путника на прокопу само да га повежу са делом.града којем фали железничка станица, а то је цео Беорад источно од Аутокоманде.
 
Samo.
Pa sto ne puste voz za Nis iz Ovce? Voz bi stajao na stanicama Pancevo Most, Vukov Spomenik, Karadjordjev Park. Sve tri te stanice mogu kupiti putnike sa prostora istocno od autokomande a imaju bolje veze sa gradom nego Prokop. Imaju gotove bus, trolejbus, tramvaj linije bukvalno do pod peron. Nista ne treba graditi. Samo pustiti voz.

Pa, neuporedivo veci i bolji zahvat istosnog dijela grada imaju te 3 stanice nego Prokop. Prokop ima jedino prednost u zahvatu Dedinja i Senjaka
 
Треба воз да дође прво из Земуна до Овче. Поласци из Земуна су најпрактичнија ствар због депоа.
 
A to je izgleda mnogo tesko...
Osim toga, ne govorim ja o 200 vozova dnevno iz Ovce vec o jednom jedinom.

Imamo sad novoizgradjenu i remontovanu prugu prema Pancevu. Stanica u Ovci je prosirena.... Na potezu od Ovce do dedinjskog tunela imamo 3-4 stanice prakticno naslonjene na centar i bukvalno na putu linija gradskog saobracaja koje povezuju veliki dio grada sa centrom...



Sve sto treba je da se dovede voz pod noge putnicima.

Osim toga, ne mora iz Ovce...moze i iz Panceva. Mogu li se tamo negdje parkirati vozovi preko noci?
 
Све се то може извести на неки начин (по мом мишљењу воз Панчево-Београд-Нови Сад би била најбоља опција), али то треба да схвати, прежваће и свари тврдокорна бирократија која је у нашој земљи главна препрека за већину новитета.
 
Панчево-Београд-Нови Сад је налогичнија и најпрофитабилнија линија у Србији

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417929#p417929:21zpx6gt je napisao(la):
RioBL » 20 Нов 2016, 19:16[/url]":21zpx6gt]Pa sto ne puste voz za Nis iz Ovce? Voz bi stajao na stanicama Pancevo Most, Vukov Spomenik, Karadjordjev Park.

из два разлога: у Овчи нема депо (исти је у Земуну) и П. мост и В. споменик имају високе пероне, и ту 413 (који је преузео готово комплетан домаћи електрифицирани саобрћај) не може да стане и отвори врата, јер су (идиоти) ту направили високе пероне (950 мм на В. споменику и 1.100 мм П. мост :shok: :rant: )
 
Jednom sam video da je flirt stao na 8. kolosek u Zemunu umesto na 10. Bas sam obratio paznju, nije bilo problema sa otvaranjem vrata, jedino se putnici prilikom izlaska "penju" na peron. Ali kakve se sve egzibicije izvode po Srbiji, to je najmanji problem.
 
Vrh