Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@direktor, gledao sam ja film, ima zanimljivih crnohumornih momenata, ali radnja je mogla biti ozbiljnija.

@Mair, mislim da preteruješ kad kažeš da nema kulture putovanja vozom. Postoje i sad relacije na kojima su vozovi puni, uz sređivanje pruga, reda vožnje i malo marketinga bilo bi to na nekom finom nivou. Recimo u Zemun svakog jutra u 6:20 stiže odlično popunjen Flirt iz Šida, naravno pretpostavljam da nisu svi putnici iz Šida.
 
једно јутро сам био на Главној око 7 и кусур, дошао из Новог Сада воз пун до последњег места, још су путници и стајали
 
Tema je modernizacija zeleznice a uskoro nam dolazi novi red voznje koga ce verovatno "modernizovati". Kakva su vasa ocekivanja posto ce on pokazati u kom pravcu ce se razvijati i gasiti pojedini pravci?
 
Nadam se novim polascima jer prvi put posle ko zna koliko ulazimo u sledeću godinu sa značajno više voznih sredstava. Sve one 711 koji su došli i tek će doći moraju negde da umetnu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415547#p415547:fqdey241 je napisao(la):
Igor » 09 Нов 2016, 00:09[/url]":fqdey241]Tema je modernizacija zeleznice a uskoro nam dolazi novi red voznje koga ce verovatno "modernizovati". Kakva su vasa ocekivanja posto ce on pokazati u kom pravcu ce se razvijati i gasiti pojedini pravci?

исто као и до сада, дакле нема очекивања :)
 
Од 372 понуђених, продато само шест: Вагоне неће чак ни за старо гвожђе

"Србија воз" није успео да се отараси рашодованих композиција које труну на пругама широм државе. Ускоро објављују нови оглас за продају

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%92%D0%B5
 
На средини слике се види шина прекривена земљом, а види се и траг точка у земљи. Али до исклизнућа није дошло, па може тако да остане и даље.
Станица Београд Дунав.

izvor.Gagijeva železnica
 
Trebalo bi da ponudimo Kosovu i Albaniji te stare garniture, modernije su od onog sto vec poseduju :) da ljudi osete luksuz na njihovoj pruzi
 
Da, NOHAB lokomotive koje su remontovali Hrvati pre par godina.

Šipci su se uglavnom pre remonta usrali da im ne konfiskujemo te lokse pa su ih trensportovali preko MKD i GRE pa brodom do HRV umesto preko naše mreže pruga...

Za vagone ne znam, ali su kupili polovne DB vagone sa klimom kao i nekoliko onih švedskih Fiat šinobusa (kao naš 710)
 
NOHAB су ваљда донирани или купљени од Норвежана, а доле су остали отуђени 3 локомотиве серије 661, једна 664, једна 645 и неколико 641 и 734.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P1FgxcZ4YmU[/youtube]
:bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416235#p416235:1fsk38pn je napisao(la):
tragac » Sub Nov 12, 2016 3:21 pm[/url]":1fsk38pn]Da, NOHAB lokomotive koje su remontovali Hrvati pre par godina.
Šipci su se uglavnom pre remonta usrali da im ne konfiskujemo te lokse pa su ih trensportovali preko MKD i GRE pa brodom do HRV umesto preko naše mreže pruga...

Remont NOHAB-a im je inače radio MIN Niš :mrgreen: Istina jos za vreme Koštunučine vlade...
One modernizacije što im je radio Gredelj na 661 loksama su išle okolo-naokolo, logično jer se vode kao naše pošto je ŽTP Beograd pripojio ŽTP Kosovo Polje. A ostale lokse koje su kupili od drugih a npr. radio Gredelj, su išle čak i preko nas - pokrivene ceradom! To nisu ni bile naše lokse, pa nema šta da ih plenimo...
 
Сад ми паде на памет, пошто се тренутно воде силни спорови преко оних преговора у Бриселу о разним темама, да ли се доводи у питање статус ЖС и Србија воза на КиМ?
 
Aли тренутно постоји воз на линији Краљево-Косовска Митровица са гарнитуром 711, тако да је та пруга један од последињ делова функционисања државе Србије на КиМ.
 
Nisam znao da je na ovom forumu zastupljena cenzura. Imacu na umu.

#razocaranje
 
http://www.sdcafe.rs/vesti/zapalili-se- ... -smederevu
Da dodam da su vagoni bili kompletni kada su stigli u Smederevo.U medjuvremenu,pokradeno je sve sto je vredelo na njima,elektro instalacija,elektro oprema,kociona oprema,delovi obrtnog postolja,vlacni i odbojni uredjaji,prozori,vrata,bukvalno sve.Unisteni su potpuno,iako su parkirani u neposrednoj blizini stanicne zgrade.Stepen neodgovornosti normalan covek ne moze razumeti,ako su po recima vatrogasca oni obavestili radnike ZS o pozaru i o potrebi uklanjanja cisterni iz zone pozara.
 
Moj post je bio odgovor na pitanje Dosljaka i ima veze sa zeleznicama, ali dobro. :)
 
Insajderska info, ako već nije bilo reči o tome (ljudi sa kontaktima u Železnicama mogu da potvrde, ne mogu da delim PDF):
-Prema novom redu vožnje, od decembra se dosta polazaka prebacuje na Prokop (koliko sam uspeo da izbrojim, više od pola vozova za Novi Sad, pojedini za Užice, Kraljevo, Lapovo, Valjevo i Niš). Za sada se ide na miks varijantu, odnosno, obe stanice će se koristiti, Glavna i dalje primetno više.
-Svi međunarodni za sada ostaju na Glavnoj.
-"Banatske" linije ostaju samo do Dunav stanice.
-"BG Voz" (naravno i nažalost) samo do Ovče.
 
Novost je i vozovi na linijama Uzice-Prijepolje Teretna, Uzice-Valjevo,iI Uzice -Vrbnica ( sve zajedno 5 pari vozova).Beograd - Pozarevac i Ovca - Vojlovica je pokriveno sa DMV 711.U citavoj Srbiji neracunajuci medjunarodne vozove,samo jedan par vozova ce biti pokriven sa klsamama(2 vagona), sve ostalo emv I dmv.
 
Vrh