Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nebi izgledali lose sa bjelim vratima i krovom
Siva je otuzna odvratna najgora moguca
 
Онда би могли и локомотиве да префарбају исто у шему сличној ФЛИРТу, мада мислим да је црвена мало преагресивна за боја за саме вагоне. Можда би најефективније било да се ове две нијансе сиве око прозора замене са црвеном и плавом. Таман за нови имиџ Србија воза а у бојама националне заставе.
 
Друга фаза реконструкције два надвожњака преко Зрењанинског пута, која је започела тачно пре три месеца, завршена је у предвиђеном року. Друмски саобраћај на рампи петље од Београда ка Зрењанину и на рампи петље из смера Зрењанина ка Панчеву биће успостављен у поноћ 13 / 14. 08. 2016. године.
Радови на изградњи надвожњака подразумевају потпуну промену челичне конструкције моста, фундирање шипова и санирање носећих стубова. Поменути радови део су Анекса I основног Уговора из руског државног кредита. Анексом I обухваћена је реконструкција постојећег и изградња новог колосека са новом контактном мрежом и сигнализацијом, као и изградња нових станичних перона на деоници од Панчевачког моста до Панчево Главне, на прузи Београд Центар – Панчево Главна – Вршац – Државна граница са Румунијом. Извођач радова, чија је вредност 4,1 милиона долара, је руска компанија РЖД „Интернешнл“, са подизвођачима
На првом надвожњаку, ближем Панчевачком мосту, свих 11 предвиђених шипова је уграђено, постојећи стубови су ојачани, урађен је нов крајњи стуб и монтирана челична конструкција надвожњака. На другом надвожњаку, од предвижених 13 шипова, урађено је 11, а преостала два, радиће се у трећој фази. Изграђен је нов крајњи стуб и ојачана су два постојећа стуба, а монтирање челичне конструкције надвожњака, предвиђено је за трећу фазу.
О почетку треће фазе радова и евентуалној измени режима друмског саобраћаја, јавност ће бити благовремено обавештена.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
izvor:infrastruktura zeleznice Srbije
 
kao sto smo se mahom slozili da nista u ruskom DMVu ne ukazuje na 21. vek, tako nista na ovoj slici (sem pet ambalaze) ne ukazuje ni na 20.
 
Lep vozić. Nije mi baš jasno otkud ovaj članak u ovom formatu, sada, niti je počeo da vozi sad, niti je rekord postignut sada, ali je dobro da se ljudi informišu i da znaju koliko prevoz železnicom može biti dobar. Zanimljivo da se Rusi u slučaju ovog voza nisu "igrali" i pravili garniture tipa našeg DMV, već su lepo sklopili ugovor da Siemens svoju Velaro liniju vozova prepravi za Rusiju. Ugovor je odmah u startu uključivao i 30-godišnji servisni ugovor za Siemens. Dobili su punih 33 cm šire kompozicije od standardnih nemačkih ICE3 kompozicija, zahvaljujući većem slobodnom profilu na ruskim železnicama i ruskoj širini koloseka, i samim tim mnogo više komfora. Besmisleno je za sada vozove ovih brzina razmatrati kod nas, mada ako prođe prga BG-BUD ima smisla za nju (naravno standardna ICE verzija, ne ova za ruske gabarite).
 
Evo dokle se stiglo sa radovima juce:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5sRnwMqT9As[/youtube]

Pozdrav !
 
cybercom":m26cr5oz je napisao(la):
Evo dokle se stiglo sa radovima juce:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5sRnwMqT9As[/youtube]

Pozdrav !
Hvala :)
 
Da li su na niškoj pruzi u toku neki radovi? Ili postoji neko drugo objašnjenje za ovakav red vožnje? 3 polaska od 06:10 do 07:35, a onda 2 u razmaku od 12 minuta u 15:15 i 15:27, i još dva uveče. Vidim da je Sizif u raspravi o aerodromima napisao da do Niša ima 12 polazaka, ja izbrojah samo 7.

Ovo me je navelo da probam da prebrojim koliko Štedlera saobraća. Jel ima neko tačno informaciju na koje relacije su raspoređeni i kako? I zašto ih nema više na pruzi za Niš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401445#p401445:22czttdg je napisao(la):
Kokos » Fri Aug 19, 2016 10:23 am[/url]":22czttdg]Da li su na niškoj pruzi u toku neki radovi? Ili postoji neko drugo objašnjenje za ovakav red vožnje? 3 polaska od 06:10 do 07:35, a onda 2 u razmaku od 12 minuta u 15:15 i 15:27, i još dva uveče. Vidim da je Sizif u raspravi o aerodromima napisao da do Niša ima 12 polazaka, ja izbrojah samo 7.

Ovo me je navelo da probam da prebrojim koliko Štedlera saobraća. Jel ima neko tačno informaciju na koje relacije su raspoređeni i kako? I zašto ih nema više na pruzi za Niš.

Ne nema nikakvih radova nego je u pitanju preticanje vozova. Od Beograda prema Nisu 337 pretice 2903 tako isto 795 pretice 2905. Od Nisa prema Beogradu jedino 334 pretice 2900.
 
795 ne može nikako preticati 2905, jer polazi po redu vožnje pre njega.
 
Svejedno mi to nije objašnjenje, zašto nema više polazaka, ili makar da su i ovi bolje raspoređeni.

mvbg1, jel ti imaš informaciju na koje relacije su raspoređeni Štedleri? Ili makar da li svi saobraćaju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401506#p401506:2je099gk je napisao(la):
Kokos » 20 Aug 2016 08:49 am[/url]":2je099gk]

mvbg1, jel ti imaš informaciju na koje relacije su raspoređeni Štedleri? Ili makar da li svi saobraćaju?
Stadleri voze na prugama ka Novom Sadu i Subotici,Šidu,Nišu,Užicu i Prijepolju.
U saobracaju su sve garniture osim jedne koja je dobila ostećenja u depou prosle godine. Obično su u depou jedna ili dve na redovnim mesečnim pregledima.
Pa se može zaključiti da je eksploataciona iskorišćenost Švajcaraca na zavidnom nivou. Ja sam prezadovoljan dosadašnjim ponašanjem vozova u saobraćaju. Da je sreće i para pa da se nabavi još dvadesetak ovakvih garnitura i da budemo mirni naredne tri decenije.
 
441-707 na vozu B431 ,,Tara" Beograd - Bar sa ruskim(RŽD), češkim(ČD), crnogorskim (ŽpCG) i srpskim (ŽS) vagonima, prelazi vijadukt Ribnica I
29072964516_54697edd0b_b.jpg


ŽS 413/417-023/024 na vozu PT 2123 Beograd - Prijepolje teretna, sa novim logom SrbijaVoza :bash:
29124960425_f6ae406125_b.jpg


461-011 na vozu B430 ,,Tara" Bar - Beograd, sa komplet ŽpCG vagonima, prolazi Braneško polje
28408518331_3d1c3741a1_b.jpg


i za kraj:
28009256824_b6e1be24ff_b.jpg

Šveđanin 710-bogapitajkojibroj na putničkom vozu 2745 Zaječar - Niš
 
Od početka godine stiglo je barem 6 ili 7 Ruskinja a i dalje koriste 710 koji je manji i nema klimu. 710 bi već sad trebali da su rezerve ili da se koriste tamo gde nema mnogo putnika na najsporednijim pravcima, u Vojvodini prvenstveno.
 
Vrh