Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

то је Курир. као и ко досталих жутих новина, прво два пута треба проверити датум. а и садржају текста им никада не верујем
prepiska1.jpg
 
Ево једног готово болесног примера шинофобије из српског друштва:


Direktor niškog aerodroma: Produženje piste moguće tek za šest godina, kada se izmesti železnička pruga

Planirano produženje piste na aerodromu „Konstantin Veliki“ biće moguće tek kada se izmesti železnička pruga koja se nalazi nedaleko od niške vazdušne luke, izjavio je direktor niškog aerodroma, Vladica Đurđanović, gostujući na televiziji „Kopernikus“.

– Kada dođe do izmeštanja železničke pruge, a to se najavljuje za 2022. ako se ne varam, može doći do produžetka piste. Mi smo to u Planu detaljne regulacije definisali sa otprilike 300 metara što će omogućiti i da najveći avioni sleću na niški aerodrom – objasnio je Đurđanović.

Odgovarajući na pitanje da li postoji još zainteresovanih low-cost kompanija koje bi letele iz Niša, on je naveo da bi „Pegasus“ i „Easy Jet“ mogli da budu potencijalni konkurenti kompanijama „Wizz Air“ i „Rayanair“ na ovom aerodromu.

– Tačno se zna koliko u Evropi ima low-cost kompanija. Par njih koje bi možda bile zainteresovane su „Pegasus“ za letove ka Istambuli i „Easy Jet“ koja drži područje Engleske. Ali o tom potom. I ovo je za sada dovoljno za Niš i niški region jer ove dve kompanije („Wizz Air“ i „Rayanair“) nikada ne dolaze na aerodrom da otvare mali broj destinacija nego postepeno razrađuju saobraćaj – objasnio je Đurđanović.

On se osvrnuo i na popunjenost linija kompanije „Wizz Air“ iz Niša u proteklih godinu dana i mogućem povećanju linija ovog prevoznika.

– Godinu dana je normalan period za razradu linija. Ako ta linija za to vreme drži popunjenost putničkih kabina od 90%, kao što je u Nišu, oni će razmotriti i povećanje njihovog avio-saobraćaja sa tog aerodroma – naveo je Đurđanović.

Govoreći o mogućnostima niškog aerodoma za kargo saobraćaj, direktor „Konstantina Velikog“ najavio je da će u narednom periodu na niški aerodrom stići i „cargo loader“ naručen iz Italije.

Iz Niša trenutno postoje dve linije mađarskog „low-cost“ prevoznika – za Malme i za Bazel. Od 1. avgusta ova kompanija leteće i za Memingen i Ajndhoven, a od 20. avgusta i za Dortumund. Za 4. septembar najavljen je početak linije irske kompanije „Rayanair“ za Berlin, a zatim i za Vece kod Dizeldorfa za 30. oktobar, Bratislavu za 31. oktobar i Bergamo kod Milana za 1. novembar.


Линк: http://tangosix.rs/2016/24/06/direktor- ... st-godina/


Дакле, са аеродрома којем не треба дужа писта (2.500 метара је сасвим довољно Нишлијама, осим ако неће и они за Њујорк директно из чаршију), а железница може да им доведе силне путнике - траже укидање железнице зарад продужења писте!

Мајку вам сељачку, није за сваког ајродром!
 
мислим да се односи на пругу која води за Ниш Ранжирна, јер је она директно испред писте
 
Umjesto da je iskoristi za kargo a moze i da se zakopa u krjnem slucaju i na kraju koi ce mu sad duza pista
 
Потпуна глупост, сами себи ограничавају могућности које имају.
 
@мвбг1, предпостављам да ћеш ићи да гледаш филм "Дневник машиновође" кад буде премијера или у редовном приказивању:


Premijera filma "Dnevnik mašinovođe" reditelja Miloša Radovića će se održati 2. jula, na zatvaranju 9. Cinema City festivala. Lazar Ristovski se u ovom projektu pojavljuje ne samo kao jedan od glavnih glumaca, već i kao producent, a za "24 sata" otkriva na kojim sve nivoima će nas dirnuti ovaj film.
http://www.24sata.rs/lazar-ristovski-za ... nema/32527


DNEVNIK MASINOVODJE- OFFICIAL TRAILER
https://www.youtube.com/watch?v=dpZQXxGmwao


Случајно видео на јутјубу:
posao masinovodje tamna strana
https://www.youtube.com/watch?v=98iPQtSvZDI
 
Ovo deluje bas interesantno ;) Plus Lazar Ristovski je super glumac, obecava svakako :)
 
Video sam juce da su u Beocinskoj cementari jednu od njihovih lokomotiva doterali do fabricke kapije. Izgleda kao nova, stajanje joj nije naskodilo. Ona je prakticno tu zarobljena jer je 18km pruge do koridora u relativno uzasnom stanju.
Ako fabrika odluci da proda lokse jer zeleznice nisu zainteresovane za javno-privatno partnerstvo na koji nacin bi oni njih mogli da transpotruju odatle? Kamion (delovi), brod..?
 
Zavisi kao ih proda kao lokse ili kao gvozdje moze na kamion vucnim vozom da se natovari ako je na klo problema nema ,mada mozda je protjeraju prugom na rizik
A mozda se nagode sa ljenstinama u zs infrastrukturi
 
Prugom nece sigurno. Postoje sine na vecem delu, ali su se negde odvojile, a na mnogim mestima je rastinje preraslo u sumu.
Nisu te lokomotive za staro gvozdje, ali kada vam nesto stoji 9 godina i nema naznaka da ce da se koristi...
Cementara vec godinama nema svoj transport kamionima vec za nju to vrsi privatnik. Cak je i taj privatnik zainteresovan za obnovu pruge.
 
Pa svi su zaiteresovani osim onih mamlaza u gumenjari koji bi prvi trebli biti da su normalini tvoj avatar bi im bio logo
 
Kojи тип су те локомотиве? Ако не ЖС, можда би Комбиновано превоз могао да их откупи?
 
Uspeo sam da uslikam manevarku iz autobusa (drugacije ne bih ni mogao jer je visoka ograda, a verovatno bi me i oterali jer je zabranjeno fotkanje) :p

Pogledajte prilog 1
 
Или ЈЖ 734 "Швабицу"..

Btw. браво за фотке.
 
Са свог студијског путовања у Шабац, утврдио сам систем по којем је направљен ред вожње Рума - Шабац:

Рума - Шабац: 5:00-5:38 Матична станица Рума, а можда чак неко и оде у школу и на посао преко сат времена раније.
Шабац - Рума: 5:50-6:25 Јутарња смена железничара у Руми, али корисно и онима који раде у Руми у другим секторима. Не одговара сасвим за смену, али има везу за Београд. Да иде 5 минута раније имао би везу и за Нови Сад.
Рума - Шабац: 7:00-7:35 Повратак железничара из ноћне. Нема везу ниодакле, стиже прекасно у Шабац за било коју смену било кога. Чак ни бирократе више не раде од 8, него од 7:30.
Шабац - Рума: 7:55-8:25 Нема везу ни за шта, али треба да се врати у матичну станицу и депо.
Рума - Шабац: 12:25-13:00 Добар је за одлазак ђака у поподневну смену у Шабац, али за мало. Просто, поласци за јутарњу смену су неповољни, и ту се прича са ђацима завршава. Ипак, ово је први јутарњи воз којим се из Београда може стићи у Шабац, дана 1.7.2016. нас укупно троје.
Шабац - Рума: 13:25-14:00 Опет нема никакву везу ни са чим, а прерано је за одлазак ђака из јутарње смене, али нису имали чиме нормалним ни да дођу у исту...
Рума - Шабац: 15:10-15:45 Повратак са посла из Руме железничара који раде једносмерни, али одговара и у односу на Јужнорумску индустрију. Има везу из Београда.
Шабац - Рума: 15:55-16:30 Има мазохиста у индустрији у Шапцу, који долазе на посао скоро сат ипо раније, а одлазе скоро сат времена касније, али су они ретки. Што каже наш вољени Премијер, немамо ми такав однос према раду. Има везу за Београд.
Рума - Шабац: 17:25-18:00 Последњи воз за Шабац који има везу из Београда. Додуше, чека се пола сата у Руми, али вреди чекати! Иначе, из Београда 2204 за Шид креће у 15:45. Ипак, много је важније да се воз постави у Шапцу како би довео ноћну смену железничара!
Шабац - Рума: 18:25-19:00 Врло важан воз, довози свих 10 железничара из овог правца, који ће у Руми радити ноћну! Иначе, последњи воз са везом за Београд, али вреди чекати 40 минута!
Рума - Шабац: 19:15-19:50 Дневна смена железничара не сме да чека. Иначе, овај полазак нема везе ни са чим другим.
Шабац - Рума: 20:10-20:48. Ђаци из поподневне смене, уколико су мазохисти, или немају за тротинет да би раније стигли кући, имају задовољство да користе овај полазак. Иначе, зна се да је Рума матична станица.

Иначе, везано за директан воз Београд - Шабац Стручне службе "Србија воза" су утврдиле:
- Да не постоје токови путника на правцу Београд Шабац. (Јесте то један од најоптерећенијих друмских коридора у Србији, али друм је друм, а пруга је пруга.)
- Да возно време Београд-Шабац мора да се продужи са 1 сат 37 минута на 2 сата (јер не сме да се користи траса брзог воза до Руме, већ искључиво путничког, а у Руми никако не сме да стоји краће од 15 минута. У супротном избиће, епидемија, колера, Трећи светски рат...)
- Да аутобуски превозници преко Обреновца то растојање прелазе за сат и 15 минута, јер је пут поправљен. (Како иначе, од центра Београда до западних предграђа Обреновца фабрички аутобуси ТЕНТ са једва пар стајања путују сат времена, од Обреновца до Шапца се налази супербзи аутопут, којим аутобуси са млазним погоном путују у просеку 200км/с. Макар је тако, ако бих веровао информацијама из Стручних служби. )
- Велики су трошкови ангажовања ДМВ-711, не могу оправдати увођење. (Конкретно, 300 евра један полазак у једном правцу. Са ценом карте од просечно 300 динара, требало би да буде 120 путника, који путују целом дужином линије. Више се исплати превозити по 10-20 железничара, раднике у Руми у једној смени, и по неког залуталог.)
- Цена карте од 600-700 динара за аутобус је ситница (у односу на оно колико ми немамо шта да дамо путнику, што њему треба.)

Наравно, ово је све карикирано, са мојим коментарима. Настављамо борбу са ветрењачама.
 
Изгледа су у Србија возу потпуни идијоти. Нема токова путника на релацији Шабац-Београд? Па за Шабац са БАСа има скоро 30 полазака дневно. Они живе у неком другом универзуму изгледа.
Ово продужење путовања на 2 сата је тотална глупост. Онда би се Лознице изгледа путовало 4-5 сати?
То да аутобус Београд-Обреновац-Шабац и јесте бржи од оног што иде аутопутем опет тих полазака има свега пар и то од Банбуса и Ласте.
 
Vrh