Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

TENT je kupio 2 lokse za 4 miliona eura od Zhuzhou-a, deo kineske CSR korporacije. Iste one od kojih je MZ kupio nove EMV. Odvojili su inace 6 miliona eura za taj posao, pa se sad hvale da su ustedeli 2 miliona! Inace samo da dodam da jedan TRAXX ili Vectron tesko mogu ispod 4 miliona eura da se uzmu...
Ovo je sajt maticne firme: http://www.crrcgc.cc/g1734.aspx
 
RTS, 29.03.2016.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... B0+10.html

Српски подизвођачи изводе радове на јужним деоницама Коридора 10

Руска компанија РЖД Интернешенел саопштила је да је потписала уговор о извођењу грађевинско-монтажних радова радова на јужним деоницама Коридора 10 са компанијама "МБА-Ратко Митровић Нискоградња"и "Енергопројект Нискоградња".

Та компанија наводи да наставља да ангажује српске компаније за извођење радова на реконструкцији железничке инфраструктуре у Србији.

У складу са потписаним споразумима, компаније-подизвођачи ће изводити радове на геодетском обележавању, грађевинско-монтажним радовима, уградњи одвода за воду, изградњи перона, прилазних путева, преносу и заштити каблова и објеката на јужним деоницама европског Коридора 10.

"МБА-Ратко Митровић Нискоградња" ће извести наведене радове на деоницама Винарци - Ђорђево (15 километара) и Бујановац - Букаревац (преко 13 километара), ;а "Енергопројект Нискоградња" ;на деоници Врањска Бања - Ристовац (преко 17 километара).

Почетак радова на прве две деонице планиран је за април 2016. године.
 
Ovo sto ce da rade remont dole ispod Nisa je skandal bolje je da urade remont pruge od Rume do Sida jer se tu vozi gore nego na pomenutim deonicama pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378618#p378618:1l04ipxj je napisao(la):
spatiotecte » Sre Mar 30, 2016 2:14 pm[/url]":1l04ipxj]Jel se zna sta vredi to zuzu pecivo u odnosu na Traxx ili Vectron-a?
Ne bi trebalo da budu lose lokse, jos i saradjuju sa Siemens-om... Iskreno ne znam, videcemo ali za Kinesku zeleznicu su do sad napravili zavidan broj loksi za 25 kV tako da... Jedino sto im je dizajn 0, al ajde ako se dobro pokazu oprosteno im je!

Kolega2357":1l04ipxj je napisao(la):
Ovo sto ce da rade remont dole ispod Nisa je skandal bolje je da urade remont pruge od Rume do Sida jer se tu vozi gore nego na pomenutim deonicama pruge.
Pa ne bas... Kod Rume imas drugi kolosek koji mozes da koristis, a dole moras svakako da radis remont posto se pruga raspala! Naravno remont od Rume je trebao biti nastavljen skroz do Sida, ali ne mozes reci da je ispod Nisa bolje stanje!
 
Pise i u knjizici reda voznje od prosle godine(nije ni zapocet bio remont) da je Sopot - Kovacevac 100/120 km/h, pa se i nakon remonta ne vozi toliko...
Ko zna koliko laganih ima, tako da moze da pise i 200 km/h ne znaci da je tu stvarno 200! Jesi se provozao nekad tuda? Jel propicio sa citavih 50 km/h? :lol:
A opet kazem, imas drugi kolosek Ruma - Sid, a i nije da ima nesto previse saobracaja na tom potezu, dok je ovo ispod Nisa ipak Koridor 10 gde ide vecina traznita! Pa ako i dalje smatras da nema potrebe za remontom, sta da ti kazem vise...
 
Нормално да треба на југу да се ради ремонт, па та пруга је у распаду тоталном!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378613#p378613:kndwqin1 je napisao(la):
Politikolog » Сре Мар 30, 2016 2:02 pm[/url]":kndwqin1]TENT je kupio 2 lokse za 4 miliona eura od Zhuzhou-a, deo kineske CSR korporacije. Iste one od kojih je MZ kupio nove EMV. Odvojili su inace 6 miliona eura za taj posao, pa se sad hvale da su ustedeli 2 miliona! Inace samo da dodam da jedan TRAXX ili Vectron tesko mogu ispod 4 miliona eura da se uzmu...
Ovo je sajt maticne firme: http://www.crrcgc.cc/g1734.aspx

Има ли слика тих нових локомотива за ТЕНТ?
 
Jos uvek se zvanicno ne zna koje lokse je TENT uzeo, ali ovo je najnovije sto su oni pravili za Kineske zeleznice:

HXD1C:
China_Railways_HXD1B_0404.jpg


i HXD1D:
1200px-HXD1D0001.JPG
 
Железнички транспорт ТЕНТ може да постане озбиљна конкуренција Србија Каргу у будућности.
 
A sta je reci da kupuju lokse ove postojece dotrajale spremne za otpad ili ima se moze se sta imaju u parku voznom
 
Колико ја знам, ТЕНТ има две дизелке 661, и по десетак 441 и 443 електро локомотива и чини ми се да су у бољем стању од истих у ЖС.
 
ова HXD1D уопште не изгледа лоше. а шта кажете да ове вагоне наручи ЖС?

88f80c7bc4488f0709edcf629072abb9.jpg


01de848f9440ea0cd282d337c08953d6.jpg


ba66f395b6ffa49f194a35c3b8a81f6a.jpg


5ab5830a4b40fe96c651dad952d5b159.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378759#p378759:100peb0e je napisao(la):
Дошљак » Thu Mar 31, 2016 12:28 am[/url]":100peb0e]Колико ја знам, ТЕНТ има две дизелке 661, и по десетак 441 и 443 електро локомотива и чини ми се да су у бољем стању од истих у ЖС.
Naravno da su u boljem stanju,jer TENT ima svoju radionicu,strucni kadar i pre svega redovno odrzavanje.Jednostavno,imaju sve ono sto ne postoji u ZS.
 
Baš se pitam šta bi se desilo kad bi Zakon TENT-u omogućio osnivanje kompanije za putnički željeznički saobraćaj i zakup neke od linija putničkog saobraćaja. Možda bi konkurencija na prugama potaknula i razvoj željezničkog saobraćaja u Srbiji.

EDIT:
sa web stranice TENT-a...

...Jedina je firma u Srbiji sa svim sertifikatima i licencama u skladu sa Zakonom o železnici, što omogućava, po potrebi, proširivanje osnovne delatnosti.
:roll:
 
Nema šanse da TENT krene u avanturu zvanu prevoz putnika. Ne zato što ne može,već zato što nema nikakvih ekonomskih razloga za to. Moguće je da u skorijoj budućnosti oni sami krenu da prevlače tzv.maršute izmedju Vreoca i Markovca a koje sad za njih radi Srbija kargo. Čak se smem usuditi da pomislim da će baš ove dve nove lokomotive koristiti za vuču vozova na mreži pruga koje su pod ingerencijom Infrastrukture železnice Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378753#p378753:2ckkoz6p je napisao(la):
direktor » Čet Mar 31, 2016 12:56 am[/url]":2ckkoz6p]A sta je reci da kupuju lokse ove postojece dotrajale spremne za otpad ili ima se moze se sta imaju u parku voznom
Pa ove lokomotive koje su imali su prozivedene 1970 sa 20 godina trajnosti, pa ti izračunaj koliko su prešle tu granicu
 
Разговарао сам са једним искусним грађевинским инжењером везано за оно подлокавање насипа код Косјерића, за које се планира застој саобраћаја на Барској магистрали од преко месец дана. Проблем се решава побијањем шипова, и формирањем каменог набачаја, што је могуће санирати у року од 48 сати са радом у три смене.

За Термоелектрану Никола Тесла се довлачи угаљ из рудника код Јошаничке бање, ради мешања са лигнитом. Сада, тај транспорт мора да иде 200 километара дужом трасом.

Разлог зашто су железнице ТЕНТ систем са затвореном, финасијском и кадровском, а последично и техничком конструкцијом, је зато што је пад Милошевића 2000-те штрајком електропривреде уплашио политичаре од покушаја гурања партократије у технократију. Сва средства железница ТЕНТ су намењена директно и искључиво електропривреди. Развлачење средстава је недопустиво, јер угаљ има апсолутни приоритет. Од стабилности снабдевања електроенергијом, зависи политичка стабилност (читај опстанак на власти).

На железницама је потпуно супротна ситуација, и држава која је ТЕНТ-у мајка, железницама је маћеха, па није ни чудо да је пасторак деликвент. Али, не заборавите стару пословицу, железница је огледало државе.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377878#p377878:20allqmz je napisao(la):
Karlo del Ponte » 25 Mar 2016 01:20 pm[/url]":20allqmz]Удружење љубитеља железнице има намеру да од 25.3.2016. до 10.4.2016. скупи примедбе на ред вожње и испуњење реда вожње за целу Србију:

TEMA:
viewtopic.php?f=45&t=3571
Изгледа да форумашима углавном нису интересантне конструктивне иницијативе.
 
Počela letnja sezona voza "Nostalgija"
Beta | 01. april 2016. 23:33 | Komentara: 0

Infrastruktura železnice Srbije saopštila je da je u petak počela letnja sezona saobraćaja muzejsko-turističkog voza "Nostalgija" na Šarganskoj osmici


sarganskar_620x0.jpg


Infrastruktura železnice Srbije saopštila je da je u petak počela letnja sezona saobraćaja muzejsko-turističkog voza "Nostalgija" na Šarganskoj osmici.


Voz će saobraćati svakodnevno na relaciji Mokra Gora-Šargan Vitasi-Mokra Gora sa dva redovna i dva fakultativna polaska.


Redovni polasci su u 10.30 i 13.30, a fakultativni se uvode po potrebi u zavisnosti od interesovanja u 8.00 i u 16.10.


Saopšteno je da su cene iste kao i prošle sezone, tako da karta za odrasle košta 600 dinara, a za decu od šest do 14 godina 300 dinara.


Za Mokru Goru, kako navode, posebno su zainteresovani gosti iz Kine, Japana, Koreje, ali i iz cele Evrope, a broj posetilaca se svake godine povećava, tako da su kapaciteti u aprilu,maju i u prvoj polovini juna popunjeni.


Zimska sezona voza "Nostalgija" najavljena je za period od 24. decembra od 16. februara 2017. godine, kada će ovaj voz saobraćati na relaciji Mokra Gora-Jatare-Mokra Gora, sa polaskom iz stanice Mokra Gora u 11.45.

http://www.novosti.rs/vesti/turizam.90. ... Nostalgija
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378637#p378637:37yjqn4w je napisao(la):
Kolega2357 » 30 Mar 2016 03:09 pm[/url]":37yjqn4w]Ispod Nisa se bar vozi 50 na sat a od Rume do Sida 30 (do Sremske Mitrovice sa 50 km/h)
Oд Руме до Шида је довољно на постојећи аутоматски пружни блок на левом колосеку опремити одговарајућим сигналима за обострани саобраћај, додати потребне колосечне везе на прилазима станица, ремонтовати путно-пружне прелазе.

Додатно, предузети у сарадњи са МУП-ом мере да се ухвате и за пример казне крадљивци бализа, због којих је спуштена брзина. На тај начин се штеди сат времена ка Шиду, и око 10 минута од Шида.

Са обзиром на садашњи обим транспорта, ту други колосек није потребан, може да се нађе да се пусти теретни воз док га сустиже путнички. Ограничене инвестиционе могућности усмеравати у друге регионе.
 
Samo na deonici koju često koristim od Rakovice/Resnika do Lazarevca ima7-8 neispravnih putnih prelaza. Popravkom istih, bez intervencije na pruzi i kontaktnoj mreži uštedelo bi se 10 minuta na toj deonici na kojoj vozovi ranga lokalnog idu 80 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379254#p379254:3sowh244 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sun Apr 03, 2016 12:48 pm[/url]":3sowh244]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378637#p378637:3sowh244 je napisao(la):
Kolega2357 » 30 Mar 2016 03:09 pm[/url]":3sowh244]Ispod Nisa se bar vozi 50 na sat a od Rume do Sida 30 (do Sremske Mitrovice sa 50 km/h)
Oд Руме до Шида је довољно на постојећи аутоматски пружни блок на левом колосеку опремити одговарајућим сигналима за обострани саобраћај, додати потребне колосечне везе на прилазима станица, ремонтовати путно-пружне прелазе.

Додатно, предузети у сарадњи са МУП-ом мере да се ухвате и за пример казне крадљивци бализа, због којих је спуштена брзина. На тај начин се штеди сат времена ка Шиду, и око 10 минута од Шида.

Са обзиром на садашњи обим транспорта, ту други колосек није потребан, може да се нађе да се пусти теретни воз док га сустиже путнички. Ограничене инвестиционе могућности усмеравати у друге регионе.

Slazem se sa ovim da se na postojeci APB trebaju postaviti signali za obostrani saobracaj, da li to znaci da se dodatni kablovi moraju postavljati za obostrani saobracaj? Ako bi se uvodio obostrani saobracaj do Sida kako bi onda Telekomanda funkcionisala jer nema komande za obostrani saobracaj? Remont pruge je trebao da se radi skroz do Sida.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379267#p379267:ro56wtut je napisao(la):
tragac » 03 Apr 2016 01:35 pm[/url]":ro56wtut]Samo na deonici koju često koristim od Rakovice/Resnika do Lazarevca ima7-8 neispravnih putnih prelaza. Popravkom istih, bez intervencije na pruzi i kontaktnoj mreži uštedelo bi se 10 minuta na toj deonici na kojoj vozovi ranga lokalnog idu 80 minuta.
Проблем је што се на деловима пруге који су "само што нису кренули радови" потпуно обустави било какво одржавање. Секција ЗОП Ваљево Лајковац држи око 50 километара пруге са 6-7 пружних радника. Чак и у случају располагања са довољно исправне механизације, потребно је бар 17 пружних радника на тој деоници. Вероватно ни резервне делове не добијају, из горе поменутог разлога.
 
Vrh