Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Удружење љубитеља железнице има намеру да од 25.3.2016. до 10.4.2016. скупи примедбе на ред вожње и испуњење реда вожње за целу Србију:

TEMA:
viewtopic.php?f=45&t=3571
 
Topčider, ispod Košutnjaka:

autor fotografije:Nenad Nedomački
 
qbl-129012.jpg


wat-129014.jpg


1gu-112621.jpg


fhj-127950.jpg


uno-125137.jpg


Gagi sa SSC
 
Zato što radovi nisu u potpunosti završeni. Kada se radovi na ovom projektu budu završili tada će i ovaj prelaz biti pušten u funkciju. Do tada će se svaki voz zaustavljati ispred njega.
 
Sve je izvesnije da saobracaj na remontovanoj pruzi V.Plana-M.Krsna krece 15. aprila.Sasvim slucajno pred izbore.:D
 
srpska predizborna paranoja

po toj logici izborna tisina bi morala da traje dva meseca i da se sve privredne aktivnosti zaustave. razumem ja onu "koga zmija ujede...", ali malo preterujeMO.
 
Nije paranoja,vec surova realnost...Rok za zavrsetak istice tek za par meseci,ali ce ipak uspeti da zavrse u rekordnom roku.:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378135#p378135:1b7fsnqd je napisao(la):
Kolega2357 » 27 Mar 2016 05:32 am[/url]":1b7fsnqd]Da li je novoj pruzi Pancevacki most Pancevo glavna obostrani saobracaj?
Да.

Боље је питање, какав саобраћај је ту уопште планиран?

Ако је до индустријске зоне Панчево и луке, то је до 10-так пари теретних возова дневно, и то у бољим годинама.

Ако је до теретног и путничког саобраћаја ка Банату и Румунији, на пругама за Зрењанин и Вршац је осакаћен капацитет укидањем радних места отправника и скретничара без модернизације сигнализације и без увођења телекоманде.

Ако је до градско-приградске железнице, без великог броја возова који из Панчево Војловице иду директно у Карађорђев парк и Вуков споменик, прича је бесмислена краткорочно и дугорочно. Са обзиром на лош положај новог стајалишта Крњача мост за Крњачу и Овчу прича је бесмислена краткорочно, а са обзиром на одсуство урбанистичких планова са планом насеља усмереног на брз, поуздан, масован превоз, прича је бесмислена и дугорочно.

Инфраструктура без плана употребе је исто што и тапшање једном руком.
 
Потходник у стајалишту Панчевачки мост, пре два месеца и пре два дана.
Није свеједно.
Pogledajte prilog 1
izvor:Gagijeva železnica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378142#p378142:2kurb38f je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sun Mar 27, 2016 11:05 am[/url]":2kurb38f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378135#p378135:2kurb38f je napisao(la):
Kolega2357 » 27 Mar 2016 05:32 am[/url]":2kurb38f]Da li je novoj pruzi Pancevacki most Pancevo glavna obostrani saobracaj?
Да.

Боље је питање, какав саобраћај је ту уопште планиран?

Ако је до индустријске зоне Панчево и луке, то је до 10-так пари теретних возова дневно, и то у бољим годинама.

Ако је до теретног и путничког саобраћаја ка Банату и Румунији, на пругама за Зрењанин и Вршац је осакаћен капацитет укидањем радних места отправника и скретничара без модернизације сигнализације и без увођења телекоманде.

Ако је до градско-приградске железнице, без великог броја возова који из Панчево Војловице иду директно у Карађорђев парк и Вуков споменик, прича је бесмислена краткорочно и дугорочно. Са обзиром на лош положај новог стајалишта Крњача мост за Крњачу и Овчу прича је бесмислена краткорочно, а са обзиром на одсуство урбанистичких планова са планом насеља усмереног на брз, поуздан, масован превоз, прича је бесмислена и дугорочно.

Инфраструктура без плана употребе је исто што и тапшање једном руком.
Ovo za Krnjaca most se slazem stajaliste ima losu lokaciju. E sada dobra bi bila ideja da i od Panceva glavne do Vojlovice uradi drugi kolosek i tu da bude obostrani saobracaj. Sto se tice samog gradsko prigragskog saobracaja tu bi trebale da se urade 3 linije. 1. Batajnica - Pancevo Vojvlovica 2. Batajnica - Resnik 3. Resnik - Pancevo Vojlvica. Da bi bilo ovako sa 3 linije trebalo bi srediti prugu od rasputnice G do Resnik za bar 100 km/h, ugraditi ukrsnu skretnicu na ulazu u Rakovicu iz pravca rasputnice G da ne bi Rakovica bila usko grlo kao sto je u ovom trenutku. U Rakovici bi trebali izgraditi prvi kolosek jer nikada nije izgradjen i mali peron koji bi bio izmedju prvoh i drugog koloseka. Resnik ima jednokolosecnu vezu iz pravca Rakovice a na izazu prema Nisu i Baru ima ukrsnu skretnicu, sto bi bilo korisno da ima jos jednu ukrsnu skretnicu. Za telekomandu sam cuo da ce biti u Prokopu koje ce biti do granice sa Rumunijom, mada je bolje pitanje naci ljude koji nece biti drski i bezobrazni kao pojedinci u Makisu.
 
Kako su je nagrdili sa natpisima i logom to je za plakanje plus se drze boja ligoa bez obzira gdje se postavlja strasno
 
Ovo bi bile odlične vesti, da nije predizborna kampanja:


Autoputem do Čačka dogodine, stiže i Koridor Istok

Beograd -- U Istočnoj Srbiji će se graditi takozvani Koridor Istok u dužini od 140 kilometara, najavila je ministarka Zorana Mihajlović.

Mihajlović je na štandu SNS u Negotinu rekla da će se raditi i na obnovi puta od Zaječara do Negotina i da će na teritoriji Negotina prošle i ove godine biti uloženo 280 miliona dinara u putnu infrastrukturu.

“Nešto o čemu se priča već 20 godina jeste tzv. Koridor Istok, u dužini od 140 kilometara. Radićemo projektno-tehničku dokumentaciju i studiju izvođivosti u narednih nekoliko mesci i videti koliko je potrebno investirati da bi taj koridor bio završen, ali moramo da krenemo”, rekla je Mihajlović.

Ona je podsetila da se Koridor 10 završava krajem ove godine i da će auto-putem od Beograda do Čačka na Koridoru 11 moći da se ide već sledeće godine.

“Tako ćemo isto da krenemo i sa izgradnjom Koridora Istok”, kazala je Mihajlović.

Taj koridor treba da poveže Koridor 4 u Bugarskoj i Koridor 10 u Srbiji.

Reč je o multimodalnom saobraćajnom koridoru koji uporedo obuhvata drumski, železnički i rečni saobraćaj.

U okviru drumskog je predviđena gradnja 140 kilometara autoputa koji bi se nadovezao na postojeći Koridor 10 preko Požarevca, Majdanpeka i Negotina i izlazio bi na srpsko-bugarsko-rumunsku tromeđu.

Što tiče železnice, predviđena je izgradnja oko 20 kilometara pruge između Negotina i Vidina.

Izvor: b92.net

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1113512
 
Bila bi to fina veza negotin vidin ali nema od tog nista nisu oni sposobni da uzmu pare od eu za prekogranicnu saradnju
 
Годинама већ кулирају Мађаре за Суботица - Сегедин, ал ај да им верујемо да ће са Бугарима да залегну.

Веза Видин - Неготин би у потпуности оживела железницу у Источној Србији, о чему УЉЖ труби као локомотива већ дуже време, а однедавно на томе сарађује и са Клубом љубитеља тимочких пруга; штавише, садашње слепо црево железничке мреже Србије би добило транзитни карактер.
Следећи логичан корак био би градња моста на Дунаву код Смедерева и стварање Источне магистрале (веза Бугарске и Мађарске кроз Тимочку крајину и Банат).
 
Trubite braco! Ovo treba da se izgura, 20 km pruge je ipak u nasem dometu.
 
Oni nisu u stanju u zrenjaninu i u bg postaviti 1700 metara pruge ili most izmedju vecaja i novog becaja i gomilu sitnih veza koje bi donosile pare .
Vidjecemo kako ce iskoristiti djelove mosta i gdje ce ga postaviti kad zavrse novog zezelja
 
Lokomotiva 661-162 je uzasna sa ovim natpisima i promasenim logoom :?
 
Znači preko surdulica i aerodroma

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Bolje bi bilo da karlo ode i odrzi cucku prezentaciju tramvaja bg obrenovac
Kakve nove lokomotive pominje za tent
 
Vrh