Karlo del Ponte
Advanced
Удружење љубитеља железнице има намеру да од 25.3.2016. до 10.4.2016. скупи примедбе на ред вожње и испуњење реда вожње за целу Србију:
TEMA:
viewtopic.php?f=45&t=3571
TEMA:
viewtopic.php?f=45&t=3571
Да.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378135#p378135:1b7fsnqd je napisao(la):Kolega2357 » 27 Mar 2016 05:32 am[/url]":1b7fsnqd]Da li je novoj pruzi Pancevacki most Pancevo glavna obostrani saobracaj?
Ovo za Krnjaca most se slazem stajaliste ima losu lokaciju. E sada dobra bi bila ideja da i od Panceva glavne do Vojlovice uradi drugi kolosek i tu da bude obostrani saobracaj. Sto se tice samog gradsko prigragskog saobracaja tu bi trebale da se urade 3 linije. 1. Batajnica - Pancevo Vojvlovica 2. Batajnica - Resnik 3. Resnik - Pancevo Vojlvica. Da bi bilo ovako sa 3 linije trebalo bi srediti prugu od rasputnice G do Resnik za bar 100 km/h, ugraditi ukrsnu skretnicu na ulazu u Rakovicu iz pravca rasputnice G da ne bi Rakovica bila usko grlo kao sto je u ovom trenutku. U Rakovici bi trebali izgraditi prvi kolosek jer nikada nije izgradjen i mali peron koji bi bio izmedju prvoh i drugog koloseka. Resnik ima jednokolosecnu vezu iz pravca Rakovice a na izazu prema Nisu i Baru ima ukrsnu skretnicu, sto bi bilo korisno da ima jos jednu ukrsnu skretnicu. Za telekomandu sam cuo da ce biti u Prokopu koje ce biti do granice sa Rumunijom, mada je bolje pitanje naci ljude koji nece biti drski i bezobrazni kao pojedinci u Makisu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378142#p378142:2kurb38f je napisao(la):Karlo del Ponte » Sun Mar 27, 2016 11:05 am[/url]":2kurb38f]Да.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378135#p378135:2kurb38f je napisao(la):Kolega2357 » 27 Mar 2016 05:32 am[/url]":2kurb38f]Da li je novoj pruzi Pancevacki most Pancevo glavna obostrani saobracaj?
Боље је питање, какав саобраћај је ту уопште планиран?
Ако је до индустријске зоне Панчево и луке, то је до 10-так пари теретних возова дневно, и то у бољим годинама.
Ако је до теретног и путничког саобраћаја ка Банату и Румунији, на пругама за Зрењанин и Вршац је осакаћен капацитет укидањем радних места отправника и скретничара без модернизације сигнализације и без увођења телекоманде.
Ако је до градско-приградске железнице, без великог броја возова који из Панчево Војловице иду директно у Карађорђев парк и Вуков споменик, прича је бесмислена краткорочно и дугорочно. Са обзиром на лош положај новог стајалишта Крњача мост за Крњачу и Овчу прича је бесмислена краткорочно, а са обзиром на одсуство урбанистичких планова са планом насеља усмереног на брз, поуздан, масован превоз, прича је бесмислена и дугорочно.
Инфраструктура без плана употребе је исто што и тапшање једном руком.
Beograd -- U Istočnoj Srbiji će se graditi takozvani Koridor Istok u dužini od 140 kilometara, najavila je ministarka Zorana Mihajlović.
Mihajlović je na štandu SNS u Negotinu rekla da će se raditi i na obnovi puta od Zaječara do Negotina i da će na teritoriji Negotina prošle i ove godine biti uloženo 280 miliona dinara u putnu infrastrukturu.
“Nešto o čemu se priča već 20 godina jeste tzv. Koridor Istok, u dužini od 140 kilometara. Radićemo projektno-tehničku dokumentaciju i studiju izvođivosti u narednih nekoliko mesci i videti koliko je potrebno investirati da bi taj koridor bio završen, ali moramo da krenemo”, rekla je Mihajlović.
Ona je podsetila da se Koridor 10 završava krajem ove godine i da će auto-putem od Beograda do Čačka na Koridoru 11 moći da se ide već sledeće godine.
“Tako ćemo isto da krenemo i sa izgradnjom Koridora Istok”, kazala je Mihajlović.
Taj koridor treba da poveže Koridor 4 u Bugarskoj i Koridor 10 u Srbiji.
Reč je o multimodalnom saobraćajnom koridoru koji uporedo obuhvata drumski, železnički i rečni saobraćaj.
U okviru drumskog je predviđena gradnja 140 kilometara autoputa koji bi se nadovezao na postojeći Koridor 10 preko Požarevca, Majdanpeka i Negotina i izlazio bi na srpsko-bugarsko-rumunsku tromeđu.
Što tiče železnice, predviđena je izgradnja oko 20 kilometara pruge između Negotina i Vidina.