Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nove "Štadlerove" elektromotorne garniture do Šida i Užica
Četvrtak, 13. avgust 2015.
http://www.zeleznicesrbije.com/system/s ... 67456.html

“Železnice Srbije” su 13. avgusta, uključile u redovan saobraćaj nove “Štadlerove” elektromotorne garniture serije 413/414, na relaciji Beograd-Šid-Beograd. Nove garniture uvedene su umesto klasičnih garnitura i elektromotornih vozova serije 412/416.

Od subote, 15. avgusta, nova “Štadlerova” elektromotorna garnitura uvodi se u saobraćaj i na pruzi Beograd – Užice – Vrbnica - Beograd. Polazak voza iz Beograda za Užice je u 19.05 sati, a iz Užica za Vrbnicu u 02.30 sati. Povratak voza iz Vrbnice za Beograd je u 6.50 sati.

Podsećamo da su prvi “Štadlerovi” vozovi uvedeni u redovan saobraćaj na srpskim prugama 23. juna 2015. godine na relaciji od Beograda do Novog sada i Subotice, kao ICS vozovi i 14. jula na relaciji Beograd -Novi Sad – Beograd kao putnički vozovi.
 
Putnički voz 2210 Beograd- Šid u železničkoj stanici Batajnica.
118920237906097177038537.jpg

izvor:vozovi i železnička infrastruktura
 
118915247906617710319815.jpg

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DlQysEdtQDA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uSSW6FK401k[/youtube]
ХОЋУ ЈОШ ОВОГА!!!
 
Stadler Flirt prvi put na pruzi Beograd- Vrbnica, kao putnički voz 2141 (Beograd- Užice)!
118921437909396210041965.jpg

119046477909396543375266.jpg

izvor:vozovi i železnička infrastruktura
 
Eh sto bi zgrada Sajma bila dobra kao zeleznicka stanica, samo da je sine protjerati kroz nju :D
 
Мени је увек падала на памет нова станица код Сајма са куполом и луковима као хале Сајма, како би се уклопила у амбијент, а и Прокопу би нека купола лепше легла на плочи него некакве куле :)

A што се тиче ФЛИРТова, да је памети, па да се купе хибридни ФЛИРтови са електро и дизел погонима, па да се уведу директни возови од Београда до места на неелектрификованим пругама, а да се одустане од Метровагонмаша, као и да се набави борј дизел ФЛИРТова различитих дужина и још електричних ФЛИРТова, па да се избаце из употребе швеђанке, макосе, шинобуси, смањи број локомотива у путничком саобраћају, као и да се набаве Штадлерови ЕЦ250 за интерсити возове. Наравно да се и некако среди увођење Шинвоза или Желвоза у одржавање Штадлера, шта више можда да их они и купе.
 
...да почнемо од мењања сијалица и коришћења крпе и детерџента у станици Вуков споменик!
 
Ponovni pozdrav od mene posle malo duze pauze!

Ovde godine je bila, a i jos je u toku vrlo dobra sezona na pruzi Beograd- Bar. Nije bilo vecih problema u odvijanju sezone, osim sto vozovi 432 i 433 konstantno kasne po 90minuta (tu misteriju nisam uspeo da resim kako i gde nakupi toliko kasnjenja), dok "Panonija" iz Subotice za Bar nije ostvariala veca kasnjenja. Vozovi 430 i 431 su kasnili oko 1h15min, uglavnom zbog smanjenja brzine zbog visokih temperatura, prakse koja se praktikuje samo na nasim prugama. Evo nekih fotkica pomenutih vozova tokom saobracanja po mrezi Zeljeznicke infrastrukture Crne Gore (ZICG).

B 432 "Lovcen" , u Susnju 31.7.2015.


image hosting free

B 1137 "Panonija", u Sutomoru, 1.8.2015.


image hosting over 5mb

B 1136 u Susnju, pred ulazak u tunel broj 254, 1.8.2015.


upload gambar

B 1137 u Susnju, 5.8.2015.


image upload

B 433 "Lovcen" zakasnjen oko 2.5h. Susanj, 6.8.2015.


uploading images

B 1136 "Panonija" na Viaduktu Brca u Sutomoru. 8.8.2015.


upload image online

Pozdrav!
 
tragac":2fwmx0kl je napisao(la):
A gde su Crnogorcima oni klimatizovani vagoni?

Na vozovima 430 i 431. Sve svoje vagone su dali na medjunarodni saobracaj, tako da u lokalnom saobracaju saobracaju samo elektromotorne garniture. Ovo im je prilika, sto ugrabe od sezone, ugrabili su, posle je tamo tihi mir.
 
Дошљак":34gtc8y7 je napisao(la):
Мени је увек падала на памет нова станица код Сајма са куполом и луковима као хале Сајма, како би се уклопила у амбијент, а и Прокопу би нека купола лепше легла на плочи него некакве куле :)

A што се тиче ФЛИРТова, да је памети, па да се купе хибридни ФЛИРтови са електро и дизел погонима, па да се уведу директни возови од Београда до места на неелектрификованим пругама, а да се одустане од Метровагонмаша, као и да се набави борј дизел ФЛИРТова различитих дужина и још електричних ФЛИРТова, па да се избаце из употребе швеђанке, макосе, шинобуси, смањи број локомотива у путничком саобраћају, као и да се набаве Штадлерови ЕЦ250 за интерсити возове. Наравно да се и некако среди увођење Шинвоза или Желвоза у одржавање Штадлера, шта више можда да их они и купе.

Ja se još nisam vozio Flirt-om, ali moje dosadašnje iskustvo je da je putovanje duže od 2 sata bez kupea prilično loše iskustvo. U četvrtak sam putovao do Novog Sada putničkim vozom za Suboticu koji je bio maltene BG voz. I pri tom se od Zemuna do Novog sada putovalo 2 sata, zbog smanjenja brzina zbog vrućina, mogu misliti kako je bilo onima koji su putovali do Subotice. Verujem da je u Flirtu udobnije, ali kupe je kupe.

Tako da mislim da bi na relacijama BG - Niš, BG - Subotica i BG - Prijepolje bolje bilo da idu kompzicije sa vagonima. Možda grešim, možda je Flirt dovoljno udoban.

Isto tako mislim da kao što bi linija Galenika - Mirijevo bila glupost, tako nikako ne treba urkupnjavati železničke linije i kombinovati elektro i dizel varijante. Vrlo uspešno se preseda. Sa linija ka (iz) Beogradu(a) na ostale linije koje su samim tim i pouzdanije. Prošle nedelje sam promenio 3 voza bez minuta kašnjenja.

Mladjo, kakvo je naše stanje sa vagonima? U razgovoru sa jednim crnogorskim kondukterom kaže da se na većinu vozova BG - Bar šalju samo njihovi vagoni jer Srbija nema. Što je vrlo tužna činjenica ako je tačna.. Da li se planira neka nabavka ili obnova nekih starih? Odogovor se već sluti s obzirom na gašenje fabrike vagona u Kraljevu.
 
Наводно се ремонтује неколико вагона, 5 или 10, а планира се и набавка половних са запада, ваљда 20ак. За комбиновање електро-дизел, тј. спајање свих места које немају електрификовану пругу са Београдом сматрам да би најбоље било купити ФЛИРТ хибриде са оба погона, и електричним и дизел. Реално је планирати замену гарнитура 412, 710, 712 и 812, за следећих 15 година. По мени је ФЛИРТ велики корак за нашу железницу, и мислим да треба наставити у том правцу. Метровагонмаш 711 ми се свиђа, удобан је, али има много фалинки са моторм, хладњаком, нпр. врата у тоалету не могу да се закључају и сл.
 
Ако би Штадлер купио макар једног ремонтера/фабрику вагона/локомотива, и тако пребацило одржавање наших гарнитура на наше људе, ја бих био задовољан без обзира на цену.

А набавка Кончаревог ЕМВ би био исти авантуризам као набавка Метровагонмаша, леп воз, али непроверен.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UNNAyarudKc[/youtube]\
Mültecilerin kader yolculuğu
 
Дошљак":1awwp8yp je napisao(la):
А набавка Кончаревог ЕМВ би био исти авантуризам као набавка Метровагонмаша, леп воз, али непроверен.

Prototipi voze više od 5 godina bez problema, serijski je proizedeno već desetak. Hrvatske i srpske pruge su praktički iste, tako da je vlak upravo za njih i projektiran. Uostalom, mislim da ne bi bio problem dogovoriti slanje koje garniture kod vas na testiranje. Moglo bi se dogovoriti i partnerstvo da se neki djelovi proizvode u Srbiji.

Končareva šinska vozila su već dugo prisutna na srpskim prugama, isto kao i Gošini vagoni na hrvatskim. Samo šteta da Goša više ne radi vagone, Z vagoni su klasa.
 
Aко би се обновило неко партнерство онда подржавам предлог. Мада бих ја са хрватским фирмама пре видео нешто за дизел локомотиве, ЖС тренутно њих има најмање па се изнајмљују и од ЖРС. Беше Гредељ, ЂЂ или Кончар нуде модернизацију 661?
 
Дошљак":20ghll0b je napisao(la):
Aко би се обновило неко партнерство онда подржавам предлог. Мада бих ја са хрватским фирмама пре видео нешто за дизел локомотиве, ЖС тренутно њих има најмање па се изнајмљују и од ЖРС. Беше Гредељ, ЂЂ или Кончар нуде модернизацију 661?

Gredelj radi modernizacije dizel-lokomotiva, u zadnje vreme proizveo je i dosta novih sa obnovljenim motorima koji dolaze iz SAD.

Mi nemamo više seriju 661, ovdje se vidi ex. serija 663 modernizirana za strance i za HŽ: http://www.pohrani.com/f/u/Ha/UsP4AQH/tri-2063.jpg
 
Vrh