Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

BG voz na Novom zeleznickom mostu, u tri navrata :)

1.) prvi deo mosta, u pozadini se vidi sajam, Beogradjanka, Crkva sv. Marka, Skupstina...


screenshot program

2.)sredisnji deo mosta, lep pogled na reku Savu i jos dva Beogradska mosta :)


screencast

3.) poslednji deo, novobeogradska strana, a u daljini se vidi lepo Zeleni venac, i toplana na Dorcolu.


img host
 
рвр премоћно изгледа кад је на средини моста. Једноставно се одлично уклапа уз позадину (град) и сам мост! Фантастичан призор!
 
Мени је поглед са новог железничког моста један од најлепших пејзажа Београда :)
 
Mogli bi da ga ofarbaju za promjenu da ga rdja ne pojede
 
Evo opet dve slicice sa vrlo malo napretka za metar dana.

Pravac ka Mladenovcu gde su razrovarili i odneli ceo nasip ili kako se vec to zove
2ns5obt.jpg


Pravac ka BG-u na kome je sve isto kao i krajem aprila
2ithg8g.jpg
 
Ovo je potez izmedju stanica Vlasko polje i Sopot Kosmajski. Na potezu od stanice Kovacevac postavljanje koloseka je stiglo skoro do same stanice Mladenovac.
 
Mogli su malo da raskrce ovu dzunglu okolo inace da li je potreban drugi kolosjek na toj dionici
 
Па ту џунглу могу да раскрче на овај начин, а такође може да послужи и за одржавање пруга. Треба се само сетити :D

Шваjцарска железница унаjмила овце за одржавање пруга

Шваjцарски шински систем се ослања на стадо оваца како би одржао пруге чистим, jавља америчка телевизиjска мрежа Eн-Би-Си.
http://www.tanjug.rs/full-view1.aspx?izb=180520
 
Napredak radova na deonici Sopot Kosmajski - Kovačevac:

10548139_926542740722470_4316051115566596030_o.jpg


11270478_926542600722484_1389653890217884779_o.jpg


Radovi su skoro gotovi.
 
Гага":2jkd06ub je napisao(la):
Па ту џунглу могу да раскрче на овај начин, а такође може да послужи и за одржавање пруга. Треба се само сетити :D

Шваjцарска железница унаjмила овце за одржавање пруга

Шваjцарски шински систем се ослања на стадо оваца како би одржао пруге чистим, jавља америчка телевизиjска мрежа Eн-Би-Си.
http://www.tanjug.rs/full-view1.aspx?izb=180520

скоро сам усликао две овце на Т . Бунару и поставио слике на теми о Бгвозу овде и мислим да овај грин принцип није наишао на разумевање колега дискутаната :mrgreen:

viewtopic.php?f=18&t=110&p=328983#p328983
 
Inter modalni terminal u batajnici nesto se mrda povodom toga

20150526090334.jpg
 
orion":3gco5qb8 je napisao(la):
Гага":3gco5qb8 je napisao(la):
Па ту џунглу могу да раскрче на овај начин, а такође може да послужи и за одржавање пруга. Треба се само сетити :D

Шваjцарска железница унаjмила овце за одржавање пруга

Шваjцарски шински систем се ослања на стадо оваца како би одржао пруге чистим, jавља америчка телевизиjска мрежа Eн-Би-Си.
http://www.tanjug.rs/full-view1.aspx?izb=180520

скоро сам усликао две овце на Т . Бунару и поставио слике на теми о Бгвозу овде и мислим да овај грин принцип није наишао на разумевање колега дискутаната :mrgreen:

viewtopic.php?f=18&t=110&p=328983#p328983

Mislim da su ljudi jeftiniji za održavanje pruga :D

Fiat-Littorina-Eritrea-2004.jpg
 
Nevjerovatno koliko nam dobro ide idemo sve sporije sporije

Vozovi sporiji danas nego pre 39 godina
Bojana Anđelić | 28. 05. 2015. - 21:49h | Komentara: 10

Prvi voz koji je iz Beograda krenuo za Bar, pre tačno 39 godina, stigao je dva puta brže nego današnji vozovi.

619734_15_lb.jpg


Pri tom su putnici bili mnogo bezbedniji nego danas, kad im je zbog katastrofalnog stanja pruge često i glava u torbi.


Pre četiri decenije od Beograda do Bara se putovalo vozom samo šest sati. Danas u najboljem slučaju 11 sati. Neslavni rekord je putovanje od 32 sata. Pruga je bila projektovana za brizine od 80 do 120 kilometara na sat, a sad mašinovođe ne smeju u najvećem delu pruge da voze preko 50 na sat. Na čak 21 deonici uvedene su “lagane” vožnje, od 10 do 30 kilometara na sat.


- Kad uđete u lokomotivu, prekrstite se tri puta, pa krenete na put! Truli su pragovi, dotrajala pruga, signalizacija ne radi kako treba... Pre dve nedelje je brzi međunarodni voz četiri sata bio zaglavljen u zlatiborskom tunelu dugom šest kilometara. Putnicima su deljeni voda i sendviči, a kondukteri su se sakrili kod mašinovođa da ih putnici ne linčuju - priča za “Blic” jedan od mašinovođa koji često vozi na ovoj relaciji. Seća se i dana kada je to putovanje izgledalo potpuno drugačije.


- Uredni i čisti vagoni, brzi vozovi i dobra usluga. Tako je nekada izgledala barska pruga. Danas se sve raspada, a putnici nam odlaze - kaže mašinovođa.
Četvrt veka se gradila barska pruga koja je bila jedna od saobraćajno i graditeljski najkompleksnijih u Evropi. Novom železničkom magistralom prvi je “Plavim vozom” prošao Josip Broz Tito 28. maja 1976. godine, a dva dana kasnije je uspostavljen redovni železnički saobraćaj.


Nesreća kod Bioča
Železnička nesreća 10 kilometara od Podgorice dogodila se 23. januara 2006, kada je poginulo 47, a povređeno više od 200 lica. Nesreća se dogodila kada je lokalni putnički voz koji je saobraćao između Bijelog Polja i Podgorice iskliznuo iz šina u mestu Bioče nedaleko od Podgorice.



Ruski kredit
Modernizacija pruge Beograd – Bar kroz Srbiju jedan je od pet projekata finansiranih iz ruskog kredita od 800 miliona dolara. Iz tog kredita će se rekonstruisati 200 kilometara barske pruge kroz Srbiju. Trebalo je da se radi početkom 2015, ali su rokovi pomereni za godinu dana.

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/5628 ... -39-godina
 
Шваjцарска железница унаjмила овце за одржавање пруга

Srbija ima daleko veci potencijal

1977016-beograd-protest.jpg
 
:D
Dobro si primjetio Zidar ali samo da dodam....ovce koje odrzavaju srpske zeleznice nije samo grupa stranackih simpatizera sa slike vec svi koji zive i placaju porez u Srbiji. I tako ce biti dok god se sredstva neracionalno/nenamjenski trose (rasipaju).
 
Stadler Flirt ce se prema najavama iz "Zeleznica Srbije" na nasim prugama u redovnom saobracaju, naci polovinom Juna meseca. Do tada, na snimku u prilogu mozete videti "moc" ovog voza, kao i vrlo primetno osvezenje koje ce ovaj voz dati nasoj zeleznici.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bA74R5P89cA[/youtube]
izvor :vozovi i železnička infrastruktura
 
zna li neko zašto je novi kolosek golubinci-ruma niži od starog? osim na pružnom prelazu gde postoji povišenje na stari nivo!?!?!
 
Gargoyle":11j7d1nx je napisao(la):
zna li neko zašto je novi kolosek golubinci-ruma niži od starog? osim na pružnom prelazu gde postoji povišenje na stari nivo!?!?!

Trenutno je nizi jer tek treba da se radi zavrsno nasipanje tucanika i masinska regulacija.
 
Gargoyle":2gc67prz je napisao(la):
a šine diže ponovo?
Kao sto napisa Pantograf u postu iznad,nema ponovnog skidanja koloseka vec se u toj situaciji koristi tzv.PODBIJACICA.
Na ovom snimku se lepo vidi kako ona sama podize kolosek pre nego sto krene da podbija tucanik ispod pragova.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nLR1qCDEM6I[/youtube]
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ae2lDFkURAQ[/youtube]
 
Vrh