Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

+1 mvbg1
Hvala na objasnjenju, video sam i ja taj plan TPS zemun ali bas davno.
Inace ne moze da se vidi slika u velikoj rezoluciji a bas me zanimalo da vidim ponovo sta su sve planirali.
 
Spatio,probaj sada da je vidis u vecoj rezoluciji. Sredio sam. :kk:
 
Super mvbg1, sad se sve lepo vidi.
Znaci koliko sam te razumeo i mogao da vidim na planu, ova hala sto je napravljena 90ih sa 2 koloseka ce biti hala za negu kola ali moguca je i njena prenamena.
Jel to znaci da mozda nece izgraditi onu veliku halu za negu kola koja ima 6 koloseka na planu?
Ako je to slucaj verovatno je to uradjeno zbog raspada SFRJ samim tim su i racunali na manji broj kola za odrzavanje.

Inace bas je ostalo puno da se izgradi, ovo je skoro u rangu sa Makisom po broju instalacija, koloseka i skretnickih lira.
Ozbiljna tehnicka stanica za nase prostore. :kk:
 
Super snimak. I meni pade na pamet u normalnim zemljama vreme na snimku bi bilo realno vreme vožnje. Ono što me na snimku šokira, na svim stanicama travuljina i travuljina.
 
miki_ns":3d34zd0v je napisao(la):
Ono što me na snimku šokira, na svim stanicama travuljina i travuljina.
Definitivno najviše upada u oči ta zapuštenost svih stanica, na kojima je vreme stalo pre više od 40 godina.
Sve sivo, rđavo, okrnjeno, prljavo, u fazi raspadanja :(
 
Svaka cast za snimke, pluscina. Jednog dana cemo doterati brzine do ove na snimku, a i trava ce biti podsisana, bez klonjenja duhom :D
 
Ma hoćemo, jedino što se meni čini da ovi naši misle da će sad da ulože u remont i gotovo, mogu posle toga da se hvale dva-tri mandata - kao doveli su pruge na nivo koji su hteli i kraj. Čini mi se da osim ove love iz kredita za sadašnje remonte, uopšte ne razumeju da železničku (a i svu drugu) infrastrukturu MORAJU SVAKE godine održavati, i da je to mnogo jeftinije nego dovesti sve do ove tačke, pa onda raditi rekonstrukciju skoro od nule.
 
Da li neko zna da li ima rano ujutru voz pre 7 sati za suboticu pošto na sajtu tj. na sajtu red vožnje piše da ima tek od 7 i nešto i da stiže oko 11:20 u suboticu
 
Prvi voz za Suboticu jeste ICS (EC) 344 "Avala" sa polaskom u 7:17, nema nista ranije nazalost.
 
Tehnicko- putnicka stanica Zemun, Flirtovi na vidiku, a pored njih i znacajno vidljivo uredjenje koloseka TPS-a, na kojima ce, nakon revitalizacije, biti parkirana vozila.
104175187533214947660098.jpg

110609127533214680993453.jpg

112656197533216180993306.jpg

113513557533217914326468.jpg

112364227533216847659909.jpg

112582537533217714326488.jpg

izvor:vozovi i železnička infrastruktura
 
Cuburac93":wqk3xgmw je napisao(la):
Da li neko zna da li ima rano ujutru voz pre 7 sati za suboticu pošto na sajtu tj. na sajtu red vožnje piše da ima tek od 7 i nešto i da stiže oko 11:20 u suboticu

Ako ti nije previse rano imas sledecu kombinaciju sa presedanjem u Novom Sadu.

3402 pol. 4:30 - dol. 6:20

4402 pol. 7:15 - dol. 9:45
 
šta će biti sa ovim plavim elektromotorcima? baš me zanima da li je moguće remontovati ih, ili će otići u staro gvožđe
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kt92-ZDm-HM[/youtube]
А ЖС две године не може један вагон да очисти..
 
spatiotecte":12ij2xym je napisao(la):
Gotovi su te stare elektromotorne garniture, ove idu u staro gvozdje.
Ne baš sve, ostale su dve ili tri za neku rezervu.. :)
Inače, do 15 juna moraju da se pripreme papiri za raspisivanje tendera za remont 5 garnitura za potrebe grada.
Tri su u Vršcu, gde čekaju odlazak na remont a još dve uzeće se od onih koje prve istrče kilometre do kraja godine.
 
Rile,pa da spomenemo onako uzgred koje su to garniture.
412-099/100,412-064/092,412-029/030(dislok. Vrsac) I prve dve koje su pred istrcavanjem kilometara recimo: 412-089/090 i 412-005/032
 
Nazalost,sve upucuje na to da je 097-080 otpisana od strane glavonja u ZS.Da zivimo u normalnoj drzavi,te glavonje bi odgovarale za to sto su svesno poslali garnituru na opravku,pritom znajuci da ce ona na kraju zavrsiti gotovo kompletna kao sekundarna siroviina u Zelvozu .
 
Zelvoz uskoro odlazi u stecaj.Sa garniture je pokradeno sve sto je bilo interesantno sekundarcima koji se bave bakrom i aluminijumom,do strucnijih lopova koji su pokrali kocionu i elektro opremu.Dislokacija garniture iz fabrike nije moguca,jer su bukvalno ostali samo sanduci vagona i obrtna postolja.
 
Strasno pa kog djavola su to dozvolili da se tako oglodje sramota
 
JS 026":2hv9l1pn je napisao(la):
Nazalost,sve upucuje na to da je 097-080 otpisana od strane glavonja u ZS.Da zivimo u normalnoj drzavi,te glavonje bi odgovarale za to sto su svesno poslali garnituru na opravku,pritom znajuci da ce ona na kraju zavrsiti gotovo kompletna kao sekundarna siroviina u Zelvozu .
Postoje čvrsta uverenja da će se i 023-024 i 080-097 polagano kompletirati i tokom sledeće godine uskočiti u saobraćaj kada garniture koje su sada na BG vozu počnu lagano da prelaze onu vremensku granicu revizije. Na taj način sprečiće se praznina u voznim sredstvima.
 
Ne znam ko daje takva uverenja i ko u to moze da veruje.Ista takva uverenje su stizala iz Zelvoza u vezi remonta 069-070,kao i 029-030 koja je 6 godina cekala remont.
 
milos.tro":1k0sczuk je napisao(la):
Tehnicko- putnicka stanica Zemun, Flirtovi na vidiku, a pored njih i znacajno vidljivo uredjenje koloseka TPS-a, na kojima ce, nakon revitalizacije, biti parkirana vozila.
112582537533217714326488.jpg

izvor:vozovi i železnička infrastruktura

Evo pravi srBski mentaitet...stvarno ne treba puno da se ovo sredi i lici na nesto...pola sata pokositi svu ovu travuljinu i vec bi izgledalo dupo bolje..pare u sustini nisu jedini problem :notok: :notok:
 
Vrh