spatiotecte":1bs770qk je napisao(la):ok hvala na pojasnjenju mvbg1.
Znaci trenutno rade projekte da spuste sve perone u stanici Zemun?
Да ли је урађена спољна каблажа за десети колосек? Ако јесте, у релејној просторији и на столу све се завршава за један дан. Ако није, то је посао од више месеци (у нашим условима).Rile":1qvsgy64 je napisao(la):Evo kako to izgleda na centralnom uređaju stanice Zemun kojim rukuje otpravnik vozova. Kroz deseti kolosek, iz smera Batajnice prema N. Beogradu prolaziće samo oni (Štadler) vozovi koji budu imali bavljenje u stanici Zemun. Isto važi i za suprotni smer i prvi kolosek. Na desetom koloseku postoji problem što taj kolosek nije opremljen izlaznim signalom što može baš da usporava saobraćaj. Nadam se da će se i to rešiti...
Nema potrebe direktore, počelo se sa pranjem i to ne samo garnitura od BG voza već i onih ostalih. Danas su oprane dve... Inače, higijena i uopšte nega kola, definisana je pravilnikom 258.direktor":2fx3c2id je napisao(la):Rile pa gdje si ti trebamt te molim te reci mi koji pravilnici definisu cistocu vozova to si negdje ranije postavio nemogu da nadjem .Da ih malo nagazim za bg voz ajd iskopaj to hvala unapred
Koliko ja znam i koliko imam iskustva od toga nema ništa niti se spominje. Ako se deseti kolosek ne opremi izlaznim signalom vozovi će na njega ulaziti brzinom do 10 km/h a izlaziti iz stanice sa uručenim nalogom i brzinom do 30 km/h. To bi bilo privremeno rešenje a kod nas poneka privremena rešenja traju i 30 godina.Čika Brana":2fx3c2id je napisao(la):Да ли је урађена спољна каблажа за десети колосек? Ако јесте, у релејној просторији и на столу све се завршава за један дан. Ако није, то је посао од више месеци (у нашим условима).Rile":2fx3c2id je napisao(la):Evo kako to izgleda na centralnom uređaju stanice Zemun kojim rukuje otpravnik vozova. Kroz deseti kolosek, iz smera Batajnice prema N. Beogradu prolaziće samo oni (Štadler) vozovi koji budu imali bavljenje u stanici Zemun. Isto važi i za suprotni smer i prvi kolosek. Na desetom koloseku postoji problem što taj kolosek nije opremljen izlaznim signalom što može baš da usporava saobraćaj. Nadam se da će se i to rešiti...
Železnice Srbije nabavile dvanaest višenamenskih bagera za održavanje pruga, mehanizacija već na terenu
Četvrtak, 14. maj 2015.
“Železnice Srbije” nabavile su dvanaest dvoputih bagera za rad na šinama italijanske firme „VAIA CAR“, a u okviru realizacije projekta za nabavku nove mehanizacije za održavanje pruga, koji se finansira sredstvima zajma Evropske banke za obnovu i razvoj. Nova mehanizacija vredna je oko tri miliona evra.
Svih dvanaest dvoputih bagera dobiće organizacione celine za održavanje pruga na teritoriji „Železnica Srbije“.
Nova mehanizacija najpre je upućena na kvalitativni prijem u Batajnici, od čega ih je osam već raspoređeno po železničkim čvorovima širom Srbije. Narednih dana očekuje se preuzimanje i preostala četiri bagera, koja su trenutno na testiranju.
Prema stručnim ocenama nadležnih u „Železnicama Srbije“, dvoputi bageri su se odlično pokazali na terenu.
Nova pružna mehanizacija obezbeđena je sredstvima iz četvrtog kredita Evropske banke za obnovu i razvoj ukupno vrednog 100 miliona evra, u kojem je za nabavku pružne mehanizacije izdvojeno pet miliona evra. Pored nabavke 12 dvoputih bagera za rad na šinama i drumu, ovim kreditom obuhvaćena je još i nabavka jedne kombinovane mašine za zemljane radove, tri železničko-drumska vozila sa priključcima za rad na koloseku, dve mašine za pojedinačnu zamenu pragova i više komponenti lake mehanizacije za održavanje koloseka.
Извор:http://www.zeleznicesrbije.com/16. maj - "Železnice Srbije" organizuju veliku prolećnu akciju čišćenja i uređenja železničkog prostora i imovine na teritoriji cele Srbije
Petak, 15. maj 2015.
„Železnice Srbije“ u subotu 16. maja 2015 godine, u periodu od 9 do 14 časova, organizuju veliku prolećnu akciju čišćenja i uređenja železničkog prostora i imovine na teritoriji cele Srbije.
U akciji prolećnog čišćenja dobrovoljno će učestvovati preko 5.600 zaposlenih u srpskim železnicama, kao i zaposleni u zavisnim preduzećima i preduzećima čiji je osnivač Vlada Republike Srbije, a obavljaju svoje poslove za „Železnice Srbije“.
Pored velikog broja zaposlenih koji su se odazvali pozivu za učešće u akciji, sa njima će na terenu biti i predstavnici poslovodstva „Železnica Srbije“ na čelu sa generalnim direktorom Miroslavom Stojčićem koji će pored koordinacije radova na terenu, aktivno učestvovati u uređenju železničkog prostora.
Generalni direktor srpskih železnica će tokom trajanja akcije obići železničke čvorove Kraljevo i Kosovo Polje, gde će, rame uz rame sa zaposlenima, učestvovati u akciji uređenja železničkog prostora i imovine. Dvojica izvršnih direktora Nenad Kecman i Rajko Ković, kao i celokupno rukovodstvo kompanije, takođe će obići železničke čvorove širom Srbije i aktivno učestvovati u akciji.
Akcija će biti sprovedena u koordinaciji sa nadležnim komunalnim preduzećima po opštinama širom Srbije, koje će železničarima pomoći time što će obezbediti neophodnu logističku podršku u okviru svojih nadležnosti (odvoženje i odlaganje prikupljenog otpada, pomoć u obezbeđenju priručnog alata i sredstava za odlaganje prikupljenog materijala i drugo).
Sav prikupljeni materijal biće sortiran prema vrsti otpada, i u dogovoru sa predstavnicima nadležnih komunalnih opštinskih službi biće odvožen i odlagan na, za to, unapred predviđene lokacije. Sav ostali materijal koji pripada železnici, a sada predstavlja otpad, radnici će prikupiti i ta sredstva će biti otpisana i kasnije prodata na licitacijama kao staro gvožđe.
Ovom akcijom „Železnice Srbije“ AD žele da pošalju jasnu poruku da svi zajedno moramo početi da vodimo mnogo više računa o životnoj sredini kako bi smo je sačuvali za buduće generacije, i da je bitno probuditi svest o tome da se smeće mora odlagati na mesta koja su za to namenjena.
Дошљак":2yyta4oy je napisao(la):Једино ми је жао што 14. октобар Крушевац није направио ове двопуте багере.
RioBL":1z2y9t8r je napisao(la):Дошљак":1z2y9t8r je napisao(la):Једино ми је жао што 14. октобар Крушевац није направио ове двопуте багере.
Pa naravno. Nece Evropska Banka dati kredit za obnovu domace industrije vec ce dati za kupovinu bagera iz EU. Doduse, ne znam u kavom je stanju ta fabrika iz Krusevca ali to je neka generalna politika EU.
Al, ajd. Dobro je vidjeti novu opremu na nasim prugama, makar i na ovaj nacin.