Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

"Železnice" potpisale aneks ugovora o ruskom kreditu od 100 mil USD
Petak, 24. 04. 2015.|10:17 | Izvor: Beta

"Železnice Srbije" saopštile su danas da su sa "RŽD international" potpisale aneks ugovora o ruskom kreditu za modernizaciju srpskih železnica, kojim je predviđena nabavka 27 novih dizel motornih vozova i komponenti od ruskog proizvođača "Metrovagonmaša" u ukupnoj vrednosti od 100 mil USD.

Aneks su potpisali generalni direktori "Železnica Srbije" Miroslav Stojčić i "RŽD International" Sergej Pavlov.

Aneks će stupiti na snagu kada se dobiju saglasnosti Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Ministarstva finansija Srbije, kao i Ministarstva ekonomskog razvoja Rusije.

Osim toga, neophodno je i da "Železnice Srbije" dobiju bankarske garancije "RŽD International" i "Metrovagonmaša", kao i da uplate avans od 15% vrednosti aneksa.

- Očekujemo da će sve aktivnosti u vezi sa Aneksom 5 biti realizovane tokom maja, nakon čega će stupiti na snagu - izjavio je generalni direktor "Železnica Srbije" Miroslav Stojčić nakon potpisivanja aneksa, navodi se u saopštenju.

On je precizirao da je, prema odredbama tog aneksa, isporuka prva dva nova dizel motorna voza predviđena u roku od 456 dana, a poslednje, 27. garniture u roku od 846 dana od stupanja na snagu tog dokumenta.

Osim 27 novih dizel motornih vozova po ceni od 3,6 mil USD po garnituri, ugovorena je i nabavka rezervnih delova i komponenti u vrednosti od 2,6 mil USD, u skladu sa potrebama srpskih železnica i po cenama koje su prihvatljive za "Železnice Srbije".

Iz tog javnog preduzeća podsećaju da je to treći projekat iz ruskog kredita čija je realizacija započela u ovoj godini, nakon što su u prethodna dva meseca već započeli radovi na modernizaciji deonica pruge Ruma-Golubinci i Sopot Kosmajski-Kovačevac.

Izvor: eKapija
 
Konacno nisu uspjeli ispregovarati jos jedan steta bitno da se mrda .Valjda ce zrenjaninci sad dobiti vozove to ce biti 39 novih vozova plus par makosa i par svedja
 
Zna li neko zasto su se odlucili za dizel a ne elektricne lokomotive?
 
A sta je sa opcijom da se sredstva prvo uloze u elektrifikaciju pruga?
 
Nisu lokomotive vec dizel motorni vozovi .Za elektrifikaciju nema para a negdje nije ni isplativo
 
Prvo treba obnoviti pruge, da mogu vozovi normalno da voze, pa tek onda vršiti elektrifikaciju
 
Zar to nebi trebalo da bude vaznije od kupovine novih kompozicija?
 
Naravno, infrastruktura na prvom mestu. Da se ne desi kao sa železnicama Bosne i Hercegovine - kupili su Talgo vagone, a nisu imali pruge za njih. Sad ih iznajmljuju Turskoj.
 
Ne shvatam gdje vi zivte nebi imalo sta da vozi da nisu porucili nove sinobusi se raspadaju tj raspali se na zr potezu nema sta da vozi .Turci su odustsli od iznajmljivanja talgo vozova
 
7832_1428345133_zpsat9sarsu.jpg
 
ne mogu da im oprostim ovu odvratnu kolor semu na vozovima
sto se tice fotografije - sve pohvale (plusic)
 
Homer Jay":1vi9gmn5 je napisao(la):
"Železnice" potpisale aneks ugovora o ruskom kreditu od 100 mil USD
Petak, 24. 04. 2015.|10:17 | Izvor: Beta

"Železnice Srbije" saopštile su danas da su sa "RŽD international" potpisale aneks ugovora o ruskom kreditu za modernizaciju srpskih železnica, kojim je predviđena nabavka 27 novih dizel motornih vozova i komponenti od ruskog proizvođača "Metrovagonmaša" u ukupnoj vrednosti od 100 mil USD.

Aneks su potpisali generalni direktori "Železnica Srbije" Miroslav Stojčić i "RŽD International" Sergej Pavlov.

Aneks će stupiti na snagu kada se dobiju saglasnosti Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Ministarstva finansija Srbije, kao i Ministarstva ekonomskog razvoja Rusije.

Osim toga, neophodno je i da "Železnice Srbije" dobiju bankarske garancije "RŽD International" i "Metrovagonmaša", kao i da uplate avans od 15% vrednosti aneksa.

- Očekujemo da će sve aktivnosti u vezi sa Aneksom 5 biti realizovane tokom maja, nakon čega će stupiti na snagu - izjavio je generalni direktor "Železnica Srbije" Miroslav Stojčić nakon potpisivanja aneksa, navodi se u saopštenju.

On je precizirao da je, prema odredbama tog aneksa, isporuka prva dva nova dizel motorna voza predviđena u roku od 456 dana, a poslednje, 27. garniture u roku od 846 dana od stupanja na snagu tog dokumenta.

Osim 27 novih dizel motornih vozova po ceni od 3,6 mil USD po garnituri, ugovorena je i nabavka rezervnih delova i komponenti u vrednosti od 2,6 mil USD, u skladu sa potrebama srpskih železnica i po cenama koje su prihvatljive za "Železnice Srbije".

Iz tog javnog preduzeća podsećaju da je to treći projekat iz ruskog kredita čija je realizacija započela u ovoj godini, nakon što su u prethodna dva meseca već započeli radovi na modernizaciji deonica pruge Ruma-Golubinci i Sopot Kosmajski-Kovačevac.

Izvor: eKapija

Jel planiraju iste vozove ili neke drugacije od ovih crvenih?
 
Momak procitaj tekst prije nego sto pitas i nema potrebe za tolikim citiranjem teksta , drugo svi vozovi su crveni i dizel i elektro
 
direktor":3n8xwvhq je napisao(la):
Ne shvatam gdje vi zivte nebi imalo sta da vozi da nisu porucili nove sinobusi se raspadaju tj raspali se na zr potezu nema sta da vozi .Turci su odustsli od iznajmljivanja talgo vozova
OK, trenutno ne živim u Srbiji, izgubio sam kontakte. Reci mi, koje su to pruge gde vozovi mogu normalno da postignu svoje brzine? Ne mislim na neke ekspresno velike brzine, a da ne mile, mislim na brzine od 70-100 km/h. Znam da se pruga Beograd-Novi Sad-Subotica stalno krpa i nikako da je poprave za normalne brzine.
 
Postoji karta brzina na forumu probacu da je nadjem ,mozda neko postvi prije mene skor je bila u nekoj temi. Sto se radova tice radi se bg pancevo , kod cuprije se pegla krivna i sredjuje pruga ,krece da se sredjuje pruga ka ns . Voz je konkurentan na pravcu bg vrsac
 
Deo uskotračne pruge od Vardišta do Višegrada uskoro će biti obnovljen. Projekat vredan 1,5 miliona KM. Povezivanje sa Mokrom Gorom




Uskotračna pruga ka Višegradu
Srodne vesti

Putin "preporučio" službenicima: Letujte na Krimu, ne na Jadranu

Kraljev štab postao hit

Čarobne lepote srpskih bisera

Bronza za ”Flaj flaj”

U Pirotu uskoro prva ”Jagnjijada”

Na inicijativu "Železnica RS" u Višegradu je održan sastanak sa predstavnicima ove opštine na kojem je bilo reči o revitalizaciji uskotračne turističke pruge od Vardišta do Višegrada, a zatim i njenog povezivanja sa Mokrom Gorom u Srbiji.


Prema rečima Nedeljka Trninića, ministra saobraćaja i veza u Vladi RS, ovaj projekat obnove pruge u dužini od 18 kilometara, vredan je 1,5 miliona maraka.

- Neophodno je u što skorijem roku obnoviti prugu, pragove koji su truli, infrastrukturu, kao i zgrade na železničkim stanicama. Mi ćemo razgovarati i sa predstavnicima Železnica Srbije, kako bi se u najkraćem roku ovaj projekat završio - istakao je Predrag Gluhaković, ministar trgovine i turizma Srpske.

Obnova ovog dela pruge na relaciji Mokra Gora - Višegrad, dodao je Gluhaković, samo će dodatno ekonomski ojačati ovaj deo Republike Srpske.

- Prema informacijama koje smo dobili od turističkih radnika iz Srbije, do Mokre Gore je došlo oko 250.000 turista. Na nama je sada da realizacijom ovog projekta zajedno sa Vladom Srbije te ljude dovedemo i u Višegrad - rekao je Gluhaković, napominjući i značaj takozvanog Zlatnog prstena, kružne turističke ture od Bajine Bašte do Višegrada preko Mokre Gore do Tare i Zlatibora, koji je započet još 2008. godine i koji malo koja zemlja u Evropi ima.

- Projekat obnove pruge kandidovaćemo i Železnicama Srbije, kako bismo omogućili turistima da vozeći se starim "ćirom" uživaju u istom arhitektonski uređenom prostoru. Nadam se da ćemo u skorijem roku staviti u funkciju i čuveni Zlatni prsten, što je od velikog značaja, kako za Višegrad, tako i za celu Republiku Srpsku - dodao je Gluhaković.



UREĐENjE STANIČNIH ZGRADA

PROJEKTOM je predviđeno da se urede stanične zgrade u Višegradu, Dobrunu i na samoj granici između Srbije i Republike Srpske u Vardištu, zamene truli pragovi i obnovi infrastruktura. Železnice Republike Srpske do sada su u projekat obnove uskotračne pruge uložile oko 13 miliona maraka.

http://www.novosti.rs/vesti/turizam.90. ... a-uzivanje
 
Izvor: Beobuild.rs

Napreduje pruga Beograd - Pančevo
150427-KRNJACAst-13b.jpg


Rekonstrukcija pruge Beograd-Pančevo jako dobro napreduje, a pojedine pozicije na projektu idu i ispred zacrtanih rokova. Rekonstrukcija ove pruge dugačke malo preko 15 kilometara podrazumeva izgradnju novog koloseka, rekonstrukciju starog, kao i obnovu kontaktne mreže i rekonstrukciju svih stanica i stajališta na trasi.

Celu vest kao i veliku foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/745.html

Most preko Tamisa
150427-TAMIS-03.jpg

150427-TAMIS-16.jpg


Stanica Ovca
150427-OVCAst-06.jpg

150427-OVCAst-12.jpg


Stajaliste Sebes
150427-SEBESst-04.jpg


Stanica Krnjaca
150427-KRNJACAst-05.jpg

150427-KRNJACAst-09.jpg


Stajaliste Krnjaca most
150427-KRNJACAms-08.jpg


Celu vest kao i veliku foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/745.html
 
Zasto su stedili na sirini perona i nadstresnice u Krnjaca i sebes cemu to ima li kakvo logicno objasnjenje
 
+1 za sjajnu fotoreportazu. Ovo sam bas nestrpljivo cekao da vidim kako je napredovalo sa radovima.
 
Vrh