Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Radovi lijepo napreduju! :)

Znate li, dal su nove šine UIC 60 ili S 49?
 
direktor":1qw2reu2 je napisao(la):
Zasto su stedili na sirini perona i nadstresnice u Krnjaca i sebes cemu to ima li kakvo logicno objasnjenje

(моје виђење)
Себеш има таман толико становника да сви могу да стану под ту надстрешицу без гурања, а отприлике исто толико људи користи и станицу Крњача јер је поприлично забачена. на том потезу је главно стајалиште Крњача мост, и ту би било најбоље када би поставили широк перон (а на сликама се види да ће бити), а надстрешица да буде целе дужине
 
Ја и даље не верујем да је ова фотографија из Србије!
150427-KRNJACAst-02.jpg
 
Нова пруга до Новог Сада има да буде још надреалнија 8)
 
Laki je iznad pomenuo ne bi bilo lose da nam ukratko objasnite razliku u standardu sina kada su vec pomenute.
 
Igor":1k243i0f je napisao(la):
Laki je iznad pomenuo ne bi bilo lose da nam ukratko objasnite razliku u standardu sina kada su vec pomenute.

Riječ je o različitim profilima šina. S 49 ima 49 kg čelika po metru dužnom, a UIC 60 ima 60 kg čelika po metru dužnom. UIC 60 je ima višlji "vrat" šine, a i glava je neznatno drugačija. Naravno, to što je teža znači da je sposobna podnijeti veća opterećenja i više se opire deformaciji, te je i dugotrajnija.

Nekad se u SFRJ dominantno koristio S 49 (a po prugama se nalaze i stariji tipovi još od prije), a novi standard za glavne pruge (UIC 60) je vjerojatno uveden negdje 80-ih.

Pitam zato jer mi se na fotografijama ove šine čine malo "preniskima" za UIC 60, ali moguće je da fotografija vara.
 
Hvala puno na odgovoru.

Imam jos jedno :)

Naime na Pancevcu su postavljene sine na drvene pragove prakticno celom duzinom drugog koloseka. Da li je praksa tj obaveza da se drveni pragovi koriste na mostovima zbog njihove verovatno manje tezine i mozda manjih vibracija sto je moja pretpostavka?
 
Igor":2lgbrylf je napisao(la):
Hvala puno na odgovoru.

Imam jos jedno :)

Naime na Pancevcu su postavljene sine na drvene pragove prakticno celom duzinom drugog koloseka. Da li je praksa tj obaveza da se drveni pragovi koriste na mostovima zbog njihove verovatno manje tezine i mozda manjih vibracija sto je moja pretpostavka?

Kod otvorene kolosiječne konstrukcije (kolosijek bez zastora) kakav se koristio prije na mostovima obavezni su drveni pragovi zbog njihove elastičnosti, jer se sve vibracije prenašaju direktno na čeličnu konstrukciju mosta.

Danas se na novim mostovima u pravilu izvodi kolosiječna konstrukcija sa zastorom (u koritu gdje se prvo nasipa tucanik), gdje se onda mogu koristiti i betonski pragovi (ali mora biti zadovoljen uslov dovoljnog sloja tucanika ispod betonskog praga). Takva konstrukcija je teža, ali vibracije su manje i lakše se održava (moguće održavanje isto kao i otvorene pruge, jer je kolosiječna rešetka odvojena od konstrukcije mosta).
 
Samo nisu rekli koje godine najvjerovatnije krajem maja
 
Ljudi iz stadlera kažu da je politička odluka da u drugoj polovini maja prvi vozovi krenu u saobraćaj.
Evo malo iz depoa, slikano juče

1.jpg


1a.jpg


1b.jpg


1c.jpg
 
Jel ovo u Zemunu depo i koliko ih ima do sada pristiglih doduse moguce da nisu svi u istom deopu
 
Igor":5te742pu je napisao(la):
Jel ovo u Zemunu depo i koliko ih ima do sada pristiglih doduse moguce da nisu svi u istom deopu

Svi su u depou Zemun.
Stiglo je 13 vozova.

Imali smo neke intervencije na njima (poslednja 4)
 
Kuku kakve intervencije a tek stigli ne smem ni da pitam :) Ako je antigrafit zastita onda ok
 
Igor":2tsjmz1x je napisao(la):
Kuku kakve intervencije a tek stigli ne smem ni da pitam :) Ako je antigrafit zastita onda ok

Nije to što misliš :D
Malo smo ih sredjivali jer su neke grane ostavile traga kada je voz ušao u Srbiju.
Nadam se da će održavanje pruga ubuduće povesti računa o tome.

A da li postiji antigrafitna zaštita, to još nismo utvrdili. Po tehničkoj dokumentaciji postoji, ja sumnjam, ali još nismo testirali, pa kada to odradimo javićemo rezultat.
 
Dizajn stanice u Srbiji 1934
url


Dizajn stanice u Srbiji 2015
150427-OVCAst-06.jpg


Napredujemo velikim koracima!
 
Pa vidi se 80 godina napretka sta ti nije jasno visina perona je uznapredovala i to je nesto a jest mi dizajn bio poznat od nekud .Inace bolje nego krnjaca
 
Vidiš da imamo tradiciju i kontinuitet.
 
Nisam obratio paznju ali kako se ovde resava odvodjenje vode sobzirom da je kontra pad.

Mislim da sam nasao odgovor:
Stanica Krnjaca uza varijanta nadstresnice ali ima crnu cev koja verovatno sluzi da odvede vodu. Moguce je da nisu stigli jos da montiraju odvod u Ovci.
150427-KRNJACAst-12.jpg
 
Има великог напретка. Данас имо много више шрафова и може се лакше демонтирати?!?! :?
Некада се све закивало да траје.
 
Vrh