Да ли неко зна зашто пруга код Банатског Новог Села прави онакву девијацију у сред равнице, без икаквих природних препрека? Барем ја нисам могао по мапи никад да угледам неку препреку, па ме занима да ли неко историјски зна разлог.
Na pravoj liniji od železničke stanice se nalazi groblje, verovatno je tu bilo i pre izgradnje ove pruge pa nisu mogli da trasom prođu kroz njega. A moguće da se zaobilazi i neki manji brežuljak, Banatsko Novo Selo se nalazi na obroncima Deliblatske Peščare koja je posle Vršačkih Planina najneravniji deo Banata u Srbiji.Да ли неко зна зашто пруга код Банатског Новог Села прави онакву девијацију у сред равнице, без икаквих природних препрека? Барем ја нисам могао по мапи никад да угледам неку препреку, па ме занима да ли неко историјски зна разлог.
Pogledajte prilog 257406Pogledajte prilog 257407
Може, али питање је да ли је. Кад се 33 метра савладава за 3,8км то је оквирно 8,7 ‰ а кад се савладава за 4,5км то је оквирно 7,3 ‰. И јесте то разлика од 1,4 промила и то није мало, али опет је све то испод 10 промила, у зони релативно прихватљивог. Имамо друге тачке где је и више, па није пеглано, нпр. 10 ‰ код Алибунара.Самим тим што се висинска разлика од 33 метра преовлађује за 4,5 км уместо за 3,8 км говори да је нагиб мањи на црвеној него на жутој траси. Ови брежуљци на подужном профилу су испеглани у реалности. Максимални нагиб железничке пруге је 25 промила и користи се само кад другачије није изводљиво или је прескупо (барска пруга нпр.).
У овом случају потреба за мањим нагибом апсолутно може бити разлог кривудања трасе.
Na osnovu Google earth ima itekako bregova. Možda je samo naselje ravno ali pruga u nepuna 3km savladava visinsku razliku od približno 27 metara.Банатско ново село је равно ко тепсија, нема ту никаквијех брегова.
Банатско ново село је равно ко тепсија, нема ту никаквијех брегова.
Izvini, ali netačno. Evropska komisija je objavila dva dokumenta koja se tiču tog plana, i čak ima i nekih dobrih vesti koje se vide u tom plane. Na primer:
Можда може у некој далекој будућности 160 до Ваљева новом трасом. Даље тешко, једино да се гради потпуно нова пруга за 160 преко Чачка.@V-sky još jedna mapa koja će se ostvariti meseca Limburga. Znaš li koliko sam ovakvih planova video u poslednjih 25 godina? Minimum 25, dakle jedan po godini. I znaš koliko se njih ostvarilo? Nijedan.
Beograd - Bar 160 km/h? Komedija![]()
Можда може у некој далекој будућности 160 до Ваљева новом трасом. Даље тешко, једино да се гради потпуно нова пруга за 160 преко Чачка.
Ali kad kažeš da je to 10 nacionalnih stadion, odjednom to ne zvuči toliko punoI do Valjeva bi morala nova trasa od Resnika do Stepojevca sigurno, a dalje korekcije postojeće. Dalje od Valjeva do Podgorice bi morala nova trasa koja bi bila 90% u tunelima i na mostovima. Jedno 10-20 milijardi evropskih šuški odokativno. To bi bila najneopravdanija investicija u istoriji svih investicija u univerzumu.