Hitachi
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 28.11.2020.
- Poruke
- 1.709
- Pohvaljen
- 5.870
Хвала ти. Чуди ме да ово није било у вестима.Noćas.
Хвала ти. Чуди ме да ово није било у вестима.Noćas.
O naravno da sam imao prilike da vučem Arbele.Ne znam da li si ikada vukao ta kola, ali prosto su katastrofa za vožnju i to sam ja video samo iz malog uzorka na vožnji na kratkoj relaciji kako se mv muče. Mislim razumem da su dvosovinska kola uvek zeznuta i lakša za VD, ali ovi Arbeli su next level. Pritom i karakteristike jako tanke, ali dobro, verovatno ne mogu tek tako lako nabaviti nešto drugo, jer je i infrastruktura za utvoar i istovar vrv prilagođena samo njima.
Na stranu sve to, ali žao mi kamiona, jedno od najkorisnijih vozila u IŽS-u, intervencije će sada biti dosta teže, treba uvek osigurati dodatno kompoziciju nevezano koja su kola u pitanju.
Kako se obezbedjuje toInače ova kola nemaju ručne/pritvrdne kočnice. Bilo pitanje vremena kada će se ovo desiti. Na svu sreću nema žrtava.
To je tačno. Mađari znaju takođe da imaju haos na prugama do neviđenih razmera.Imaju i oni problema sa krađom opreme, naročito u ruralnim predelima.
Svakako za početak ne bih rezervisao konekcije u Budimpešti i Beču sa kratkim vremenom presedanja, dok se ne pokaže kakva će biti punktualnost vozova iz Beograda.
Moram sam sebe da ispravim za izrečeno u vezi ručnih/pritvrdnih kočnica na Arbelima. Izgleda da su počeli da ih ugrađuju na njih u zadnjih desetak godina.Kako se obezbedjuje tood samopokretanja,samo klocna pod tocak?
Imali su, možda je prebačeno u Zemun.Ne verujem ni da imaju tehničke mogućnosti za pražnjenje vakuum toaleta tamo.
Да, та веза је изграђена све од Нови Сад путничке, преко стајалишта ТПС и Сајлова до Руменке. Завршен је и други мост преко канала Савино Село - Нови Сад преко тзв. теретних колосека. Да није то оизграђено не би ни био могућ саобраћај теретних возова из Нови Сад ранжирне.Ako misliš na novo stajalište pod imenom TPS Novi Sad blizu Sajlova, jedini peron se nalazi između dva koloseka koji vode za Bogojevo i Orlovat. Dva koloseka za Suboticu nemaju peron.
Ta dva koloseka sa peronom maju i izlaz ka stanici Rumenka (veza za Suboticu) koji je namenje za izlaz iz Novi Sad ranžirne ka Subotici, međutim ako ne grešim, neko je pisao da ta veza nije izgrađena. Da li je u međuvremenu ta veza izgrađena?
Није ваљда то једини камион за шине у ИЖС?? Мислио сам да их има макар 5 комада у Батајници.
Градоначелник рече да је алтернативно решење „у граду“, али ово уопште није у граду. Ово је тешка периферија. Приступ градским превозом је гори него у Петроварадину. Једино боље је колима из западних делова града (Детелинара, Ново насеље, Телеп итд.). Мада и ту зна да буде проблема јер се у шпицевима зачепи прилаз оближњем кружном току.Планира се да се путнички возови пуштају тим тзв. везним колосецима НС putnička - Сајлово - Руменка како би било могуће да опслуже стајалиште ТПС. Стајалиште је завршено, чека се да град уреди прилазне саобраћајнице и паркинге око њега, за шта постоји баш велики простор.
Pisali smo o tome pre 9 meseci https://forum.beobuild.rs/threads/Železnice-putnički-saobraćaj.5641/page-173#post-1401758 sad kazu da ni D krilo nije bezbedno. Da li lazu ili ne nije bitno, svakako i pored kao i sa druge dve strane moze da se uradi pristup lakse nego na nekom stajalistu na periferiji.
Да, овде си потпуно у праву. Ем је прошло скоро годину дана, ем људи свакодневно пролазе много ближе крилу Б које је склоно паду.Pa nek ga obezbede već jednom. Evo, godinu dana je prošlo. Kolski prolaz se nalazi 85 metara bočno od kraja glavnog hola. Ljudi svakodnevno prolaze višestruko bliže od 85 metara od mesta tragedije.
Но, поента је да предстоје грађевинске исправке на крилу А и Д да би она могла да се пусте у јавну употребу и да се то чека.
Још увек нису. Сам обим грађевинских исправки ми није познат сасвим познат.Да ли су ти радови већ договорени?