Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Sta se desava sa prugom bg zg lju? Nesto se i tu pricall da bi moglo da se desi nesto
 
Šta da se desi?
To još nije "rekonstruisano" pa je verovatnoća da se desi neka nesreća dosta manja.
 
Sta se desava sa prugom bg zg lju? Nesto se i tu pricall da bi moglo da se desi nesto
Десила се надстрешница па су скоро сви пројекти одложени или архивирани (новац отишао у Пионирски парк). Сетимо се електрификације и модернизације разних пруга од севера до југа. Пруга до Загреба једноставно нема смисла да се ради док Хрватска не крене у модернизацију. Наша пруга је за брзине до 100 км/х што је довољно за наредни период.
Што се тиче воза, слична прича. Кад се договоре ови са врха тад ће бити пуштен, до тад ништа
 
...ali drugi kolosek je 30km/h...

Od Sremske Mitrovice do Šida se više ne koristi desni kolosek već neko vreme. Od Rume do Sremske Mitrovice se koristi, brzina na njemu je 50 km/h.

Generalno gledano, ni koridor kroz Hrvatsku nije toliko strašan, ako se koristi južna pruga preko Siska. Od Siska do Novske se završava remont (ili je već završen), te je jedina deonica koja je ispod 100 km/h deonica Okučani - Slavonski Brod koja je 80 km/h. Ostatak je mešano, 100, 120, 140, 160 km/h, kako gde.
 
Od Sremske Mitrovice do Šida se više ne koristi desni kolosek već neko vreme. Od Rume do Sremske Mitrovice se koristi, brzina na njemu je 50 km/h.

Generalno gledano, ni koridor kroz Hrvatsku nije toliko strašan, ako se koristi južna pruga preko Siska. Od Siska do Novske se završava remont (ili je već završen), te je jedina deonica koja je ispod 100 km/h deonica Okučani - Slavonski Brod koja je 80 km/h. Ostatak je mešano, 100, 120, 140, 160 km/h, kako gde.

Pozdrav,

Ovo za 'mešane brzine' jednostavno nije tačno, informiši se temeljno pre iznošenja netačnih informacija,

pozdrav,

Petar
 
Pozdrav,

Ovo za 'mešane brzine' jednostavno nije tačno, informiši se temeljno pre iznošenja netačnih informacija,

pozdrav,

Petar

Jedino što nije tačno je Sl. Brod - Okučani. Spušteno je sa 80 na 60 km/h (imao sam staru informaciju). Od Sl. Broda do granice sa Srbijom je od 100 do 160 km/h. Od Okučana do Novske je 160 km/h. Od Novske do Zagreba je dosta loša situacija severnom prugom preko Banove Jaruge, a južnom je od Zagreba do Siska uglavnom 140 km/h. Od Siska do Novske je remont u toku ili je gotov, nisam siguran.
 
Voz kada ide preko Siska brže stigne nego preko Kutine i Dugog sela ili sam barem ja stekao takav utisak kada sam pratio Optimu jedanput kroz HR.
 
Voz kada ide preko Siska brže stigne nego preko Kutine i Dugog sela ili sam barem ja stekao takav utisak kada sam pratio Optimu jedanput kroz HR.

I to ne malo brže nego pola sata brže. Krenuli su da rade neku hitnu sanaciju pruge preko Kutine, pa su išli vozovi neko vreme preko Siska i stizali pre vremena u Zagreb. Ne znam zašto ne prebace barem brzake tuda.
 
Jedino što nije tačno je Sl. Brod - Okučani. Spušteno je sa 80 na 60 km/h (imao sam staru informaciju). Od Sl. Broda do granice sa Srbijom je od 100 do 160 km/h. Od Okučana do Novske je 160 km/h. Od Novske do Zagreba je dosta loša situacija severnom prugom preko Banove Jaruge, a južnom je od Zagreba do Siska uglavnom 140 km/h. Od Siska do Novske je remont u toku ili je gotov, nisam siguran.

Pozdrav,

Od Sl. do Vinkovaca je 80-100km/h, sa 9km na kojima se vozi 120km/h pred Vinkovce, od Vinkovaca do Tovarnika vozi se 140km/h i to na 2 kraće deonice. Okučani - Novska spušta se na 120km/h od novog reda vožnje. Severni krak ka Zg-u od Novske se radi i neće biti gotov do minimun 2028me, južni krak je urađen do Sunje /140 km/h na dve deonice od 25km mukupno, soatatk do Siska 100 km/h max, nefunkcionalan APB i TK/, deo od Sunje do Novske 60-80km/h max, sa laganom vožnjom od mosta u Jasenovcu do Novske /stanični razmak Sunja-Novska/. APB i TK ne funkcioniše svuda od Okučana do Sl.Broda.

pozdrav,

Petar
 
Okučani - Novska spušta se na 120km/h od novog reda vožnje.

Pa oni su teško zaglibili onda. Pruge im propadaju neverovatnom brzinom. Remont ove deonice je odrađen pre nekoliko godina, a već se spušta brzina. Čemu se onda nadati čak iako pruga bude u celosti urađena? Brzina bi na pruzi nakon kapitalnog remonta trebala 20-30 godina da se održava u projektovanom stanju, uz pravilno održavanje.
 
Vrh