Zašto? Railways Explained su lokalni momci, normalno je da će da naprave video o pruzi BG-BUDЗначи ускоро да очекујемо појаву и на овом каналу https://www.youtube.com/@NotJustBikes/videos ?
Десила се надстрешница па су скоро сви пројекти одложени или архивирани (новац отишао у Пионирски парк). Сетимо се електрификације и модернизације разних пруга од севера до југа. Пруга до Загреба једноставно нема смисла да се ради док Хрватска не крене у модернизацију. Наша пруга је за брзине до 100 км/х што је довољно за наредни период.Sta se desava sa prugom bg zg lju? Nesto se i tu pricall da bi moglo da se desi nesto
...ali drugi kolosek je 30km/h...
Od Sremske Mitrovice do Šida se više ne koristi desni kolosek već neko vreme. Od Rume do Sremske Mitrovice se koristi, brzina na njemu je 50 km/h.
Generalno gledano, ni koridor kroz Hrvatsku nije toliko strašan, ako se koristi južna pruga preko Siska. Od Siska do Novske se završava remont (ili je već završen), te je jedina deonica koja je ispod 100 km/h deonica Okučani - Slavonski Brod koja je 80 km/h. Ostatak je mešano, 100, 120, 140, 160 km/h, kako gde.
Pozdrav,
Ovo za 'mešane brzine' jednostavno nije tačno, informiši se temeljno pre iznošenja netačnih informacija,
pozdrav,
Petar
Voz kada ide preko Siska brže stigne nego preko Kutine i Dugog sela ili sam barem ja stekao takav utisak kada sam pratio Optimu jedanput kroz HR.
Jedino što nije tačno je Sl. Brod - Okučani. Spušteno je sa 80 na 60 km/h (imao sam staru informaciju). Od Sl. Broda do granice sa Srbijom je od 100 do 160 km/h. Od Okučana do Novske je 160 km/h. Od Novske do Zagreba je dosta loša situacija severnom prugom preko Banove Jaruge, a južnom je od Zagreba do Siska uglavnom 140 km/h. Od Siska do Novske je remont u toku ili je gotov, nisam siguran.
Okučani - Novska spušta se na 120km/h od novog reda vožnje.