Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Да ли негде има да се види план пруге ка аеродрому?
Колико видим, прави се двоколосечни надвожњак за пругу код Земун поља па ме занима каква ће бити веза са постојећом пругом у зони станице Земун поље.
pruga-aerodrom-expo-stadion-mapa2.jpg
Ево плана пруге до реке Саве. Преко реке Саве и Колубаре ће иће такође паралелно са саобраћајним мостом ауто-пута, а даље кроз Обреновац до железничке станице не знам како ће ићи, нисам успео да пронађем на просторном плану Обреновца. А и не знам где је железничка станица у Обреновцу.

Из просторног плана општине Сурчин

Просторни план, шира ситуација
просторни план_шира ситуација.JPG


Увећао сам шири план по деловима, после обилазнице пруга од Јакова иде паралелно са ауто-путем "Милош Велики" до реке Саве.
железничка пруга земун-сурчин1.JPG
железничка пруга земун-сурчин2.JPG
железничка пруга земун-сурчин3.JPG
железничка пруга земун-сурчин4.JPG


Железничке станице до Обреновца
пруга до обреновца_станице.JPG
 
Које је процењено време путовања од Обреновца до НБГ?
 
Leteći Sarajlija je pre 85 godina išao 45 minuta od Glavne do Obrenovca.
To je prosek od preko 40km/h što je odlično za tako uzan kolosek.
Na metarskom se vozi i do 160km/h
 
А дебили. Овај народ је толико прсо да му смета железна кочија, а ови из екостраже деле ово из неког страха да ће им опасти број пратилаца ако не поделе и најглупљи протест који им је послат у дм.
Како моја кева подржава ацу србина 1/1, тако и ови подржавају овај скуп дебила... трагедија.

едит: ако из овог протеста изађе некои надвожњак/подвожњак биће супер, a ако се ств измести пруга да би ту била једна већа улица онда ништа
 
Зар не би било логично да овде воз не иде у истој равни са путем ако већ постоји могућност?
 
Зар не би било логично да овде воз не иде у истој равни са путем ако већ постоји могућност?

To je jedini pružni prelaz u nivou u Jagodini i prilikom planirane modernizacije pruge gradiće se podvožnjak ili nadvožnjak.
 
Mislim da nisu maliciozni, samo su debili.

Evo, skoro neko kačio deo intervjua Mansurbeka Sultanova (RŽD predstavnika u Srbiji) na srpskom u kome je u nekom trenutku rekao "čudo-mudo", jer je verovatno to čuo iz nekog slenga i odmah idu klipovi sa komentarom "gde su našli ovog šiptara ćacija", zbog naglaska koji liči na albanski i neprimerenog izraza. Lik je iz Uzbek, govori 7 jezika, završio 3 fakulteta, pritom je srpski progovorio jako brzo, a nije morao...
 
Evo, skoro neko kačio deo intervjua Mansurbeka Sultanova (RŽD predstavnika u Srbiji) na srpskom u kome je u nekom trenutku rekao "čudo-mudo", jer je verovatno to čuo iz nekog slenga i odmah idu klipovi sa komentarom "gde su našli ovog šiptara ćacija", zbog naglaska koji liči na albanski i neprimerenog izraza. Lik je iz Uzbek, govori 7 jezika, završio 3 fakulteta, pritom je srpski progovorio jako brzo, a nije morao...
Mansburek,šiptar ćaci?
🤨😯🤣🤣🤣🤣
Mogu samo da se sagnu po jogurt liku.
 
Тај господин је буквално најспособнији стручњак који се дотакао наше саобраћајне инфраструтуре у последњих 80 година.

Ако сам добро разумео у Јагодини се не укида ни један прелаз већ се постојећи денивелишу? И ови дивљаци се буне онда зашто?
 
Сви постојећи су већ денивелисани, осим овог једног. У плану је да се једини преостали путни прелаз у нивоу замени са пешачким потходником, а да се моторни саобраћај пребаци на постојеће надвожњаке. То је и суштина проблема, што се друмски прелаз мења пешачким потходником а то се људима не свиђа. Пројектантни су изабрали ово решење због просторних ограничења односно да се избегне рушење објеката.

По мени постоји врло лако решење - срушити куће и направити подвожњак. Хтели сте, ето вам. Само не дирајте трасу пруге и не мешајте те две теме.
 
Данас су саобраћала мерна кола Север1435 до Суботице. Вршена су мерења на прузи Стара Пазова - Нови Сад - Суботица - државна граница и назад на захтев извођача радова.
 
Žvaljavi je danas opet najavio da će pruga biti puštena do Subotice u rad, ovog puta, u prvoj polovini jula. Jedino nikako da kaže šta bi od ŽS Novi Sad.
 
Сви постојећи су већ денивелисани, осим овог једног. У плану је да се једини преостали путни прелаз у нивоу замени са пешачким потходником, а да се моторни саобраћај пребаци на постојеће надвожњаке. То је и суштина проблема, што се друмски прелаз мења пешачким потходником а то се људима не свиђа. Пројектантни су изабрали ово решење због просторних ограничења односно да се избегне рушење објеката.

По мени постоји врло лако решење - срушити куће и направити подвожњак. Хтели сте, ето вам. Само не дирајте трасу пруге и не мешајте те две теме.
Аха, значи балкански албано-бугарашки аутомобилизам у сукобу са једном цивилизацијском тековином каква је железница.

Ту нема компромиса. Само силом наметнути цивилизацијску норму код оних који јој се опиру.
 
Gde je ovo tačno (slabo poznajem Jagodinu), prema mapi deluje kao da je na putu koji ide za Ribare?
Ako je tu, ipak bih rekao da prosto zatvaranje nije adekvatno rešenje, barem bi trebalo malo bolje povezati "obilaznicu", ovako se državni put pretvara u slepu ulicu.
 
Gde je ovo tačno (slabo poznajem Jagodinu), prema mapi deluje kao da je na putu koji ide za Ribare?
Ako je tu, ipak bih rekao da prosto zatvaranje nije adekvatno rešenje, barem bi trebalo malo bolje povezati "obilaznicu", ovako se državni put pretvara u slepu ulicu.
Blok 1 stanice Jagodina.
1000003181.jpg
 
Додуше у тој улици је један споменик културе
 
Da, to sam i pomislio.
Ne znam, meni ne deluje OK ovde preseći put.
Pa tako je od 1884. kada je pruga presekla taj put. Na brzoj pruzi se ukidaju svi PP, pa tako i taj. Lično smatram sve PP koji u zonama bloka neke stanice treba ukinuti.
Igrom slučaja, dosta puta sam išao iz Jagodine baš za to Ribare i dalje, ali sam tek sad pre mesec dana prvi put prešao preko tog pp. Postoje dva nadvožnjaka i prelazak preko tog pp jedino ima smisla ako ideš iz centra grada ka Ribaru ili ka toj poslovnoj zoni, jer ima vrlo malo ljudi koji tu žive.
Mada, prolazeći vozom, uvek je bilo ljudi koji čekaju, valjda im lakše.

Ali mi je totalno neverovatno kako sve ovo prolazi bez neke jasne reakcije vlasti ili Infre. Ove iz grada verovatno baš zabole za železnicu, imaju preča posla, da vagaju ko će preuzeti Jagodinu, nakon odlaska Palme.

Treba im izaći u susret i dati im podvožnjak tu. Sve ostalo je mašta.
 
Vrh