Ja sam veliki pobornik ovakvih voznih sredstva: jeftina su, kapaciteta kao autobus, mogu da se spajaju po potrebi...
Po meni bi kod nas bili idealni da se manja mesta povežu sa većim gradićem, čak i dva gradića međusobno koja imaju između veliku gustinu a stanovništo gravitira između.
Npr pravac Čačak - Kraljevo - Kruševac sa krakom ka Kragujevcu i celim potezom od Smederava do Niša. Naravno i cela Vojvodina.
Tu bi moglo desetak lokalnih linija do i od nekog grada koja bi špartala na svakih 0,5-1h.
Ima kratku relaciju (između 30 i 60 km), i jedno vozilo sa jednim mašinovođom može da odradi više tura tokom dana.
Komforniji i jeftiniji od lokalnog autobusa, trenutno negde brže a negde sporije (zavisi od stanja pruge), malo marketinga, smislen red vožnje, i eto brzog povrata novca uloženog u kupovinu vozila. I posle samo profit.
Verujem da bi i sa trenutnim stanjem pruge između Kraljeva i Kruševca bio bar na pozitivnoj nuli što se tiče isplativosti.
Po meni bi kod nas bili idealni da se manja mesta povežu sa većim gradićem, čak i dva gradića međusobno koja imaju između veliku gustinu a stanovništo gravitira između.
Npr pravac Čačak - Kraljevo - Kruševac sa krakom ka Kragujevcu i celim potezom od Smederava do Niša. Naravno i cela Vojvodina.
Tu bi moglo desetak lokalnih linija do i od nekog grada koja bi špartala na svakih 0,5-1h.
Ima kratku relaciju (između 30 i 60 km), i jedno vozilo sa jednim mašinovođom može da odradi više tura tokom dana.
Komforniji i jeftiniji od lokalnog autobusa, trenutno negde brže a negde sporije (zavisi od stanja pruge), malo marketinga, smislen red vožnje, i eto brzog povrata novca uloženog u kupovinu vozila. I posle samo profit.
Verujem da bi i sa trenutnim stanjem pruge između Kraljeva i Kruševca bio bar na pozitivnoj nuli što se tiče isplativosti.