Postoji sistem pravila po kojima saobraćajno osoblje može da odlučuje o smanjenju brzine i obustavi saobraćaja u slučaju problema sa infrstrukturom. Bilo ko, pa čak i obični građani mogu da skrenu pažnju na problem, a da na osnovu dobijene informacije saobraćajno osoblje utiče na smanjenje brzine (nalozi) i obustavu saobraćaja. Recimo, uočeno naprsnuće šine, daje se ograničenje brzine 10km/h, nakon postavljanja ambulantne spojnice 40km/h, a puna brzina tek nakon varenja šine.
U slučaju padanja maltera ili fasade sa objekta visokogradnje, u Srbiji ne postoji sistem održavanja objekata visokogradnje, sve se radi stihijski. Voleo bih da među vama privilegovanima, koji ste nakon završene železničke škole imali mogućnost da radite na železnici, neko izvuče neki građevinski pravilnik o objektima visokogradnje, ako uopšte postoje. U konkretno Belorusiji, preko infostana se plaća kapitalni remont zgrada, i postoje ciklusi i planovi remonta, sa finansijskom održivošću. Ne samo stanice, nego i bolnice, škole imaju svoje cikluse remonta i kontrole građevinskog stanja. Freedom Rights Watch je zgrožen, ali jbg diktatura. Nema te slobode nesavršene demokratije kao u Srbiji, sa kojom je presrećan.