Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Неисправна рампа на релативно скоро реконструисаној прузи
 
Мени делује да је арматура из затега фиксирана у бетон крова, а да су челична ужад била у котви. На фотографији отвореног крова, у зони сидрења, по дебљини бих рекао да је то спољна арматура из бетона затега.

Не знам да ли су продужили рок за мост али је првобитни био крај фебруара 2025. године.
I meni tako deluje. Ali kako je fiksiran centralni deo, to nigde nema bar na ovim objavljenim dokumentima.
 
Неисправна рампа на релативно скоро реконструисаној прузи
На ПП у Штитару неко је успео обе рампе да скине. Журило му се, је**га.
 
Ja sam ubeđen da je Veselin savestan odgovoran javni službenik, a ne neko SNS neodgovorno bahato smeće.


153060025_103335725140712_7925076419203135754_n.jpg



 
Imam jedno pitanje za građevinske inženjere - konstruktivce.
Na osnovu ovih oštećenja na slici da li biste mogli da zaključite da postoji problem sa čeličnim užadima odnosno armaturnim šipkama unutar samih zatega? Kako biste postupili u situaciji da ste vi na mestu izvođača gde projektom nisu bili predviđeni nikakvi radovi u ovoj zoni, naravno pri tom ne znajući da će doći do događaja od 1. novembra.

1735198093755.png
 
Da je svaki zaposleni na železnici upola kao Veselin to bi bila najbolja železnica u Evropi. Jadno je kako blate takvog čoveka.
Stara tehnokratska železnička garda. On nije građevinac, pogotovu nema veze sa vezom sa visokogradnjom (zgrade), dok o građevinsrstvu u smislu niskogradnje ima samo osnovna znanja vezana za most između inženjerskih struka. Kao takav, on logično ne može da ima odgovornost za građevinsko stanje. Dok za prugu eventualno i može da smanji brzinu ili obustavi saobraćaj na osnovu uočenih problema na infrastrukturi, za stanje zgrade može samo u pasulj da gleda, kao i svaki običan građanin.

Žao mi je što u ono malo hrabrih da budu opozicija pod gospodin Hilovim dahijama, najviše se ističu drski i prepotentni poput gospođe.
 
Stara tehnokratska železnička garda. On nije građevinac, pogotovu nema veze sa vezom sa visokogradnjom (zgrade), dok o građevinsrstvu u smislu niskogradnje ima samo osnovna znanja vezana za most između inženjerskih struka. Kao takav, on logično ne može da ima odgovornost za građevinsko stanje. Dok za prugu eventualno i može da smanji brzinu ili obustavi saobraćaj na osnovu uočenih problema na infrastrukturi, za stanje zgrade može samo u pasulj da gleda, kao i svaki običan građanin.

Žao mi je što u ono malo hrabrih da budu opozicija pod gospodin Hilovim dahijama, najviše se ističu drski i prepotentni poput gospođe.
Dobro si ovo rekao, šta više u njegovoj nadležnosti nije ni smanjenje brzine ili obustava saobraćaja usled problema na infrastrukturi, tako nešto iniciraju inženjeri iz građevinske ili elektrotehničke delatnosti.
 
Интересује ме који се то пружни прелази укидају? Иначе, прочитао сам цео текст и није наведено, нажалост.
 
Na ovom linku, zadnja stavka je pruga Stalać - Kraljevo. Novinari su mogli da nam olakšaju posao, ali dobro.
Skini "Tekst i Nacrt", uđi u Nacrt i na 41. strani će biti tabela o rešenju ukrštanja drumskog i železničkog puta.




Još korisnih linkova za dalje upoznavanje sa projektom:


 
Da je svaki zaposleni na železnici upola kao Veselin to bi bila najbolja železnica u Evropi. Jadno je kako blate takvog čoveka.
Слажем се са овим. Симовића знам као изузетно вредну и посвећену особу и ово ми не личи на њега.
 
Lično sam upoznao čoveka, i moram da primetim da je čovek dao srce i ceo svoj život u novosadsku stanicu. Nažalost, čovek je bio nekoliko meseci pred penziju kad se sve ovo izdešavalo. Žao mi je što će mu kraj radnog veka proteći ovako, umesto sa potpuno obnovljenom prugom Beograd-Subotica i velikim brojem putnika u novosadskoj stanici
 
Dobro si ovo rekao, šta više u njegovoj nadležnosti nije ni smanjenje brzine ili obustava saobraćaja usled problema na infrastrukturi, tako nešto iniciraju inženjeri iz građevinske ili elektrotehničke delatnosti.
Postoji sistem pravila po kojima saobraćajno osoblje može da odlučuje o smanjenju brzine i obustavi saobraćaja u slučaju problema sa infrstrukturom. Bilo ko, pa čak i obični građani mogu da skrenu pažnju na problem, a da na osnovu dobijene informacije saobraćajno osoblje utiče na smanjenje brzine (nalozi) i obustavu saobraćaja. Recimo, uočeno naprsnuće šine, daje se ograničenje brzine 10km/h, nakon postavljanja ambulantne spojnice 40km/h, a puna brzina tek nakon varenja šine.

U slučaju padanja maltera ili fasade sa objekta visokogradnje, u Srbiji ne postoji sistem održavanja objekata visokogradnje, sve se radi stihijski. Voleo bih da među vama privilegovanima, koji ste nakon završene železničke škole imali mogućnost da radite na železnici, neko izvuče neki građevinski pravilnik o objektima visokogradnje, ako uopšte postoje. U konkretno Belorusiji, preko infostana se plaća kapitalni remont zgrada, i postoje ciklusi i planovi remonta, sa finansijskom održivošću. Ne samo stanice, nego i bolnice, škole imaju svoje cikluse remonta i kontrole građevinskog stanja. Freedom Rights Watch je zgrožen, ali jbg diktatura. Nema te slobode nesavršene demokratije kao u Srbiji, sa kojom je presrećan.
 
Postoji sistem pravila po kojima saobraćajno osoblje može da odlučuje o smanjenju brzine i obustavi saobraćaja u slučaju problema sa infrstrukturom. Bilo ko, pa čak i obični građani mogu da skrenu pažnju na problem, a da na osnovu dobijene informacije saobraćajno osoblje utiče na smanjenje brzine (nalozi) i obustavu saobraćaja. Recimo, uočeno naprsnuće šine, daje se ograničenje brzine 10km/h, nakon postavljanja ambulantne spojnice 40km/h, a puna brzina tek nakon varenja šine.

U slučaju padanja maltera ili fasade sa objekta visokogradnje, u Srbiji ne postoji sistem održavanja objekata visokogradnje, sve se radi stihijski. Voleo bih da među vama privilegovanima, koji ste nakon završene železničke škole imali mogućnost da radite na železnici, neko izvuče neki građevinski pravilnik o objektima visokogradnje, ako uopšte postoje. U konkretno Belorusiji, preko infostana se plaća kapitalni remont zgrada, i postoje ciklusi i planovi remonta, sa finansijskom održivošću. Ne samo stanice, nego i bolnice, škole imaju svoje cikluse remonta i kontrole građevinskog stanja. Freedom Rights Watch je zgrožen, ali jbg diktatura. Nema te slobode nesavršene demokratije kao u Srbiji, sa kojom je presrećan.
Železnički pravilnik ne postoji, pisao sam o tome ovde:


Da paradoks bude veći, država je donela pravilnik za održavanje stambenih objekata, međutim ne postoji pravilnik o održavanju javnih objekata.
 
Vrh