Austin Milbarge
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.04.2024.
- Poruke
- 482
- Pohvaljen
- 1.491
Ko je pominjao neke žute ugovore gde se sve vidi?
Након овог фијаска Вучић мора кривично да одговара и да моментално поднесе оставку.
Samo mi reci po kom čl. Krivičnog zakonika da odgovara i sutra ujutru podnosim krivičnu prijavu.Након овог фијаска Вучић мора кривично да одговара и да моментално поднесе оставку.
Nek nadje neki advokat clan tacno, ali sam potpuno siguran da predsednik po ustavu i zakonu nema prava da naredjuje tuzilastvu da objavljuje dokumenta iz istrage koja je u toku, kao i da tim papirima mase po tv-u (cak i da su prazni registratori ipak)Samo mi reci po kom čl. Krivičnog zakonika da odgovara i sutra ujutru podnosim krivičnu prijavu.
Нисам правник али прилично сам сигуран да у овом очигледном манипулисању, кривотворењу и скривању доказног материјала има елемената кривичног дела.Samo mi reci po kom čl. Krivičnog zakonika da odgovara i sutra ujutru podnosim krivičnu prijavu.
Vidi se da nisi pravnik. Prvo moraš da se odlučiš da li je u pitanju skrivanje dokaznog materijala ili obmana javnosti.Нисам правник али прилично сам сигуран да у овом очигледном манипулисању, кривотворењу и скривању доказног материјала има елемената кривичног дела.
Он је свакако обмануо јавност на дан несреће да надстрешница није реконструисана а потом је прекорачио своја овлашћења када је признао да сатима прегледа документацију. Такође, јасно је и да врши притисак на тужилаштво које није реаговало све до блокаде суда.
Teško da sa 100% sigurnošću uopšte može da se utvrdi šta se sve detaljno desilo. Ipak sigurno je da kocke na krovu nisu bile kotve i da je do pada došlo zbog korozije i otkazivanja žica na spoju sa krovom. Zatege koje je trebalo zameniti pre 20 god, a svakako prilikom rekonstrukcije.bukvalno više ne smem ništa da kažem dok ne vidim analize i detaljnije podatke (previše je bilo lutanja i pretpostavki, što je, doduše i razumljivo).
msm, i sam bih napravio modele ali prosto mi nije dostupna gabaritna grometrija i fizičko-mehaničke karakteristike elemenata konstrukcije a bez toga je to neozbiljna rabota.
inače, ostajem pri tvrdnji da je ona formulacija u izveštaju koju sam apostrofirao, u najmanju ruku nespretno sročena.
Evo recimo bio sam u Italiji pre mesec dana i zbog lokacije smestaja svaki dan isao vozom da nesto obidjem. U vozu kad je jutarnji i popodnevni spic osim konduktera ima i jedna osoba zaduzena za higijenu, da ne kazem po srpski tetkica. Skuplja smece, nosi sprej neki i krpicu da obrise ako je neko negde nesto prolio, obidje wc na vozu i sl. I seta tokom voznje kroz ceo voz. Pri tome u pitanju je obican regio voz, nikakvi brzi vozovi, prve klase i slicno. Samo je svest i sistem na nekom drugom nivou.par zapažanja s Prokopa:
- sistem dolaska/polaska vozova na monitorima ne prati stvarno stanje na peronima - niti u pogledu stvarnog vremena dolaska, niti mesta dolaska, što dovodi putnike u konfuziju i opasnost, zbog pretrčavanja koloseka
- higijena vozova je veoma loša - vozovi prljavi i neuredni i spolja i iznutra
- održavanje stanice je veoma loše - peroni, pothodnici, toaleti - higijena katastrofa
Kako se zatege i njihova sidrišta menjaju?Zatege koje je trebalo zameniti pre 20 god, a svakako prilikom rekonstrukcije.
Ne znam da li postoji neki zvanični postupak niti sam građevinac (ubeđen sam da se i aktivni građevinci retko sreću sa zategama u praksi osim ako nisu u mostogradnji tako da bih se savetovao sa nekim iz te branše)Kako se zatege i njihova sidrišta menjaju?
Mislim da se u izveštaju navodi da je 40% posto žica bilo van funkcije što znači da su ili pukle pre pada ili skroz istrulile te nisu nosile nikakvo opterećenje.Takođe, floskula "zatege su propale 40%" je nejasna i ostavlja prostor za razne interpretacije – da li se odnosi na 40% smanjenje poprečnog preseka, prečnika ili na ukupni broj zatega koje su oštećene.