Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Napisao sam članak za Južne vesti.


Jedna od posledica nedostatka jasne politike regionalnog prevoza već vek je da su mnoga mesta do 50 kilometara od Niša izgubila čak i preko 50% stanovnika za poslednjih 50 godina.
Drago mi je sto idalje pises za nase medije
Lepo je videti ovako detaljan, kvalitetan clanak za razliku od obicnog medijskog rasula
 
Главна железничка станица у Берлин није у центар.
 
Главна железничка станица у Берлин није у центар.
U političkom centru jeste. Berlin je ogroman grad da jednom stanicom nema šanse da pokriješ ceo centar. Sa druge strane imaš Friedrichstrase i Alexanderplatz stanice koje se nalaze u centru. Jednostavno nekad nemaš prostor za više.
 
Napisao sam članak za Južne vesti.


Jedna od posledica nedostatka jasne politike regionalnog prevoza već vek je da su mnoga mesta do 50 kilometara od Niša izgubila čak i preko 50% stanovnika za poslednjih 50 godina.
Одлично је написано, и као по обичају, СНС-ови лакеји по наређењу долазе да ти попују. Ово је жалосно.
 
Fotografije iz Ćuprije:
(neverovatno kako bedno izgleda "rekonstruisana" stanica)


Ovo je drugi ozbiljan VD u 5 dana. Imali smo naletanje BG voza i sada ovo.
Bogu hvala, pa nema ni povređenih, ali su oba događaja u suštini ponovljeni događaji.
Naletanje smo imali već dva puta, a imali smo i padanje ubrzo nakon (ne)rekonstrukcije.

Molim vas sve da više pažnje posvetimo ovim događajima, da takve stvari ne postanu uobičajene.
 
Штета што у том силном разбацивању са парама напредњаци нису се сетили да купе себи барем једну карту да посете Лондон да виде шта значи кад је метропола цела прекривена пругом и колико је витална та пруга за свакодневни живот свих грађана не само Лондона већ целог дела јужне Енглеске.

1733239320307.png


извор: https://www.theguardian.com/cities/...far-distance-workers-commute-uk-cities-mapped
 
Nažalost, Srbijavoz je odbio da uvede autobuski saobraćaj do stanice. IŽS & MGSI čute oko rešenja za stanicu.
Sada opština Bor želi da uvede 1 do 2 linije do Teretne, ali to zahteva proces koji traje određeno vreme.

U međuvremenu, Srbijavoz je odlučio da ukine podnevni voz Zaječar Negotin i Obratno od novg reda vožnje i time dovede Zaječarski čvor do najmanje polazaka u svojoj istoriji, samo 6 dnevno (odnosno 2 ka sva 3 pravca).
Upravo je Istočna Srbija jedini deo Srbije kome je ukinuto nešto, jedino su Somborci dobili skraćrne vozove do Karavukova.

Zbog konstanih kvarova na garniturama iz Želvoza vozovi se povremeno otkazuju, jer samo 3 Hravtske garniture rade, što je najgore svaki građanin Srbije je platio 500,000 € za remont i dobio je još garniture nego pre remonta.

Da se malo podsetimo ovih bajki za malu decu, kada smo već ovde:


Inače, u Zaječaru je iovako opšte rasulo, Nišlije sada drže sve vozove ka Nišu, nove mv / kdk se ne primaju što možda nešto govori.

Pitanje je trenutka kada će putnički saobraćaj biti ukinut ka Prahovu i Majdanpeku.
Baš dugo pratim železnicu u Istočnoj Srbiji, bilo je svakakvih trenutaka, ali ovo je nešto novo. Ne vidim situaciju za izlaz.
 
Evo sa kolikom ozbiljnošću se pravi red vožnje, još u nacrtu je neko napravio grešku sa voznim vremenom, no umesto da se ispravi samo je prepisano nonšalantno. I ispada da kada voz ide severnije putuje 6 minuta duže no kada ide južnije...

Screenshot_20241203_214657_Gallery.jpg

Screenshot_20241203_214813_Gallery.jpg


Inače, da vas ne zbuni, sastajanja sa teretnim vozovima koja su upisana u Trnavac (ove silne brojke) nemaju veze sa produženim vremenom putovanja.
 
Kako će sada raditi delovi objekta stanice gde je sva tehnička oprema neophodna za upravljanje brzom prugom, telekomanda i sl, ako objekat nije bezbedan? Da li se vozovi mogu baviti u stanici ako taj centar ne radi?
 
Vrh