Meni je neverovatno kako, relativno dugo posle katastrofe, nekim ljudima iz struke i dalje nije jasan konstruktivni sistem nadstresnice na stanicnoj zgradi. Prvo su poceli sa teorijom kako se nadstresnica iskljucivo oslanja na "masivne" konzolne grede koje izlaze iz stubova, dok zatege imaju estetsku funkciju. Potom su krenuli sa kockama na krovu koje predstavljaju ankerisanje zatega.
Takodje, iako postoje pojedini novinari koji temeljno istrazuju ceo proces rekonstrukcije, vrlo je tuzno sto se nijedna televizija nije setila da odradi trodimenzionalni model nadstresnice koji bi daleko lakse objasnio prosecnom gradjaninu kako je stanicna zgrada/ nadstresnica funkcionisala u konstruktivnom smislu. Takodje, novinari ispravno zakljucuju/ prenose informaciju kako u projekat rekonstrukcije nisu bili ukljuceni inzenjeri sa licencama za konstrukcije, vec samo arhitekte, a onda odmah zatim zovu arhitekte da govore o detaljima katastrofe.
Na poslednjih par stranica vec su kacena gostovanja nekih arhitekata sa nepresusnim samopouzdanjem uprkos tome sto pored njih sedi nekoliko gradjevinskih inzenjera.
Naravno da su bili uključeni i konstruktivci ali novinari ne znaju kako se pakuju projektne knjige:
-Knjiga 0 - zove se i opšta sveska, daje popis svih projektnih knjiga i kratak opis šta se radi. To je ono što je javnosti dostupno.
-Knjiga 1 - arhitektura (tu je famozna knjiga 1/1.1)
-Knjiga 2 - građevina (tu je donji stroj, gornji stroj, konstrukcije... e tu je konstruktivac rekao svoje u knjizi 2/9.1.1)
-Knjiga 3 - hidrotehnika
-Knjiga 4 - energetika (tu je KM, EEP, napajanje...)
-Knjiga 5 - SS i TT
-Knjiga 6 - mašinske instalacije
-Knjiga 7 - tehnologija i organizacija građenja
-Knjiga 8 - saobraćaj i saobraćajna signalizacija
-Knjiga 9 - pejzažno uređenje
-Knjiga 10 - rušenje objekata.
I naravno silni elaborati
Tako da u knjizi 1 nema konsruktivaca, oni su u knjizi 2.
Sve ovo je ovo naravno opisano u Pravilniku o izradi tehničke dokumentacije