Imaju ICNG koji mogu 200, za njih je to dovoljno, jer nemaju interesovanja za dalje od Brisela.
Vozovi koji koriste HSL i saobraćaju pod brendom NS idu kao "IC Direct" i plaća se neka sitna doplata, jer postoje i klasični IC koji idu starom rutom.
Postoje više relacija IC Directa:
1) Amsterdam - Rotterdam
2) Amsterdam - Rotterdam - Breda
3) Amsterdam - Rotterdam - Breda - Antwerpen - Brisel (Ta linija se radi u kooperaciji sa Belgijskim železnicama)
4) Den Haag - Rotterdam - Eindhoven Centraal
(Uzeti u obzir da pojedini vozovi staju na još nekoliko stanica koje nisam naveo)
Do skora su se koristili stare ICR vagone sa po 2 Traxx lokomotive sa po obe strane, ali od ove godine se povlače i sada su rezerva, a Traxx lokomotive se vraćaju kompaniji koja ih je dala u najam.
Zanimljivo da je Arriva htela voz Groningen - Paris, ali nešto su malo splasnuli sa entuzijazmom..
Pored gore navedenih, HSL koristi još samo Eurostar za Pariz & London, tu potpada i bivši Thalys koji je spojen sa Eurostarom.