Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Hoće li most ići do kurirske ulice ili i preko nje da se izbegne pružni prelaz u nivou?
Preko Kurirske ulice prelaz neće biti u nivou, već će pruga ići preko mosta.
Gledajući od nulte stacionaže (ŽS Zemunsko Polje) ka Aerodromu, desni kolosek će mostom ići preko pruge BG-NS i Kurirske ulice, dok će levi kolosek mostom ići samo preko Kurirske ulice, a zatim kroz njivu ka ŽS Zemunsko Polje.
 
Gde bi mogao pronaci informacije u planovim za zeleznice stanice Sopot Kosmajski (Djurinci) i Mladenovac u pogledu remonta pruge? Da li ce regio vozovi stajati i u Sopotu ili samo u Mlednovcu?
 
то још не постоји, јер ни они не знају. по логици ствари, требало би да стају. али сви знамо да логика престаје на границама Србије
 
Odlicne vesti za infrastrukturu Kragujevca, nadam se da cemo u buducnosti da vidimo siru mrezu
Na pomenutoj trasi planirana je izgradnja jedne stanice i tri stajališta. Prvo železničko stajalište će biti u Cvetojevcu, drugo u Novom Milanovcu, treće u naselju Resnik, a poslednje, odnosno železnička stanica, u Sobovici nedaleko od Industrijske zone Majnd park
lokalna samouprava 2021. godine usvojila plan detaljne regulacije za celu trasu nove železničke pruge koja će se koristiti kako za industrijski, tako i za putnički saobraćaj
 
Desktop Screenshot 2024.10.01 - 12.32.19.85.jpg

Prljavo mi je bilo staklo pa je mutno malo:)
 
Gde bi mogao pronaci informacije u planovim za zeleznice stanice Sopot Kosmajski (Djurinci) i Mladenovac u pogledu remonta pruge? Da li ce regio vozovi stajati i u Sopotu ili samo u Mlednovcu?
Regio voz će stajati u Sopotu. Za sad još uvek neznamo kako će to sve izgledati. Naj verovatnije će biti nova stanica na novoj lokaciji.
Screenshot_20220906-212313_Drive.jpg


Već nekoliko godina pratim sve informacije vezano za ovo pošto mi baba živi u Sopotu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220906-212313_Drive.jpg
    Screenshot_20220906-212313_Drive.jpg
    79,2 KB · Pregleda: 48
од Београда до Ниша ће сигурно ићи само интер-сити и регио експрес. сумњам да ће пуштати споријег регија на ту пругу, већ ће исти бити између битних чворишта
 
Regio voz će stajati u Sopotu. Za sad još uvek neznamo kako će to sve izgledati. Naj verovatnije će biti nova stanica na novoj lokaciji.
Pogledajte prilog 213468

Već nekoliko godina pratim sve informacije vezano za ovo pošto mi baba živi u Sopotu.
Cek bre, de Cuprija i Gilje?
Inace ne bi bilo lose da taj internešnal staje i u Lapovo zbog Kragujevca
 
од Београда до Ниша ће сигурно ићи само интер-сити и регио експрес. сумњам да ће пуштати споријег регија на ту пругу, већ ће исти бити између битних чворишта
Мислим да је негде речено да ће спори регио ићи на траси Јагодина - Ниш и Београд - Сталаћ.
 
U kakvom je stanju pruga od Beograda do Male Krsne i Požarevca? Do koje godine su putnički vozovi išli na ovom pravcu?
 
U kakvom je stanju pruga od Beograda do Male Krsne i Požarevca?

до Мале Крсне је кобајаги ремонтована, а како је ремонтована, боље и да није. од Крсне до Пожаревца је ок, има редован саобраћај

Do koje godine su putnički vozovi išli na ovom pravcu?

уф, ја се тога не сећам
 
уф, ја се тога не сећам

Bio je legendardni "Vrčin express" u vreme direktora Dragoljuba Simonovića (iz Vrčina) na relaciji Beograd - Požarevac 6 puta dnevno. Van njegovog doba išao je 2 puta dnevno BG-PO sve do zatvora zbog remonta koji je trajao hebene tri godine. Nakon toga, iako je podignuta brzina, vozovi nisu vraćeni. Modus operandi na prugama u Srbiji manje više...
 
Bio je legendardni "Vrčin express" u vreme direktora Dragoljuba Simonovića (iz Vrčina) na relaciji Beograd - Požarevac 6 puta dnevno. Van njegovog doba išao je 2 puta dnevno BG-PO sve do zatvora zbog remonta koji je trajao hebene tri godine. Nakon toga, iako je podignuta brzina, vozovi nisu vraćeni. Modus operandi na prugama u Srbiji manje više...
Nije putnički saobraćaj sve, tih 2 polaska bi bilo prazno. Jednostavno nije to kvalitet usluge koja će pruvući ljude. Zato teret ide i neće biti moguće pustiti putnički saobraćaj zbog tereta sve do završetka BG-NI
 
Nije putnički saobraćaj sve, tih 2 polaska bi bilo prazno. Jednostavno nije to kvalitet usluge koja će pruvući ljude. Zato teret ide i neće biti moguće pustiti putnički saobraćaj zbog tereta sve do završetka BG-NI

Наравно да је празно било, било је и празно кад је било 6 полазака. И наравно да не треба да иде ништа. Не треба да иде ништа ни Београд - Ниш док не модернизују пругу.

Друга ствар. Могуће је пустити путнички саобраћај, кад би средили сигнализацију и кад би био неко крштен ко зна да конструише ред вожње и управља пругом. Колико прође возова на сат том пругом?
 
Most na budućoj pruzi Zemunsko Polje-Aerodrom-Nacionalni stadion.
Stubovi 12, 11, 10 i 9. Juče je završena skela duž celog raspona 10-11. Pripreljena je podloga za postavljanje skele duž raspona 9-10. Njeno postavljanje se očekuje naredne nedelje.
1000036014.jpg

Na stubovima 13 i 15 izbetonirani su temelji. Na stubu 13 se počelo sa pripremom za betoniranje samog stuba. Na slici se može videti i armatura koja se sprema za stub 14. Očekuje se da vrlo brzo i na tom stubu bude izbetoniran temelj.
1000036015.jpg

Iskop stuba 14, stub 15, šipovi stuba 16 (preko stubova 16 i 17 će ići oba koloseka) i pogled na trasu buduće pruge.
1000036016.jpg
 
Medjutim, oni kao i ostatak Pomoravlje znacajno gravitiraju Kragujevcu.
Pomoravski gradovi se međusobno privlače, a van najviše ka Beogradu i dosta manje Nišu.
To gravitiranje ka Kragujevacu je dosta slabije, jedino zbog KC koji poslednjih godina guraju da bude regionalni.
Ne kažem da ga nema, ali je dovoljno pogledati red vožnje autobusa ili pratiti registracije.
A svejedno i da ima, Despotovac je lepa varoš ali vrlo mala.
Železnica u Srbiji je u takvom stanju da treba da se koncetriše na linije gde ima ljudi.
 
Друга ствар. Могуће је пустити путнички саобраћај, кад би средили сигнализацију и кад би био неко крштен ко зна да конструише ред вожње и управља пругом. Колико прође возова на сат том пругом?
Ја сам на основу онога што ми је Јеланча послао рачунао колико би ишао до Умчара, не даље. Прокоп - Умчари би ишао округло сат времена са стајањима на свим стајалиштима, до Пожаревца би било још неких пола сата.
П. С. Није баш пола сата, јер после Мале Крсне иде бицикло брже него воз.
 
Poslednja izmena:
Ja bih rizikovao.
4 para REX vozova Zemun - Novi Beograd - Prokop - Rakovica - Mala Krsna - Požarevac i obratno.
Praktično bi preskočio većinu stanica tako da bi ušteda vremena bila velika.

No, potrebna je još jedna slagalica u toj puzzli, remontovana Mala Krsna - Požarevac, tu bi ubili još barem 10 minuta i imali praktično brzinu autobusa, možda čak i bržu za koji minut. (Ne mogu sada sa tačnim podacima da izračunam u glavi).
 
Ja bih rizikovao.
4 para REX vozova Zemun - Novi Beograd - Prokop - Rakovica - Mala Krsna - Požarevac i obratno.
Praktično bi preskočio većinu stanica tako da bi ušteda vremena bila velika.

No, potrebna je još jedna slagalica u toj puzzli, remontovana Mala Krsna - Požarevac, tu bi ubili još barem 10 minuta i imali praktično brzinu autobusa, možda čak i bržu za koji minut. (Ne mogu sada sa tačnim podacima da izračunam u glavi).
Сад израчунах, Земун - Пожаревац би са ремонтом Мала Крсна - Пожаревац ишао сат и 43 минута, што је екстра са свим стајањима. Експрес би још више убио аутобусе.
 
Vrh