Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

И даље каче ове табле из 70их. Има ли оних из 90их можда где?
 
Ko kaze da samo kod nas kasne vozovi:) Wien HBF danas
WhatsApp Image 2024-09-28 at 22.27.34.jpeg
 
Ko kaze da samo kod nas kasne vozovi:) Wien HBF danasPogledajte prilog 213102
Zbog nedavnih poplava, gde su dva glavna pravca iz/ka Beču bila poplavljena, onaj zapadni pravac je pretrpeo veće štete. Zbog svega toga, ÖBB najavljuje potpunu promenu reda vožnje na teritoriji cele Austrije, jer samo zbog ovoga postoje ogromni problemi na nivou cele železnice u državi. Tako da su kašnjenja već u procesu rešavanja (mada ih je ionako ranije bilo, ali ne u ovolikom obimu) i treba od 10. oktobra da bude novi red vožnje, jer od tog dana će biti moguće na "novoj" staroj trasi da se obavlja prevoz u dva koloseka.
 
Nemačke železnice su postale jedno veliko pokretno kašnjenje. Odavno su se stvari promenile. Rusija je prošle godine postala zemlja sa najvećom tačnošću vozova na svetu, prestignuvši Japan.

Švajcarske Železnice su u prvoj polovini ove godine dostigle tačnost od 93,8% za Putnički transport. To je ujednom i najveća tačnost u istoriji zemlje.
Treba uzeti u obzir da Švajcarske železnice imaju i jednu od najfrekventnijih železnica na svetu.
Holanđani au tu iza sa 90% tačnosti.

Svi ostali u Evropi su mislim ispod 90%.
 
Švajcarske Železnice su u prvoj polovini ove godine dostigle tačnost od 93,8% za Putnički transport. To je ujednom i najveća tačnost u istoriji zemlje.
Treba uzeti u obzir da Švajcarske železnice imaju i jednu od najfrekventnijih železnica na svetu.
Holanđani au tu iza sa 90% tačnosti.

Svi ostali u Evropi su mislim ispod 90%.

Rusija je poslednjih godina od 98% do 99%, u zavisnosti od godine. No, kod njih se red vožnje konstruiše na potpuno drugačiji način od zapadne Evrope. Ostavlja se jako puno rezerve u redu vožnje zarad ispravljanja kašnjenja u slučaju potrebe.
 
Nemačke železnice su postale jedno veliko pokretno kašnjenje. Odavno su se stvari promenile. Rusija je prošle godine postala zemlja sa najvećom tačnošću vozova na svetu, prestignuvši Japan.
Ово је тачно. За ових 6 година, колико живим у Москви, није се десило да касни воз. Градска и приградска железница, МЦК, пруга до Питера, Трансибирска...
 
Kako uskoro krecu u renoviranje BG - Nis, verujem da ce u jednom trenutku da dodje na red i Markovac - Svilajnac - Despotovac
(mada je Svilajnac - Despotovac renoviran pre koju godinu, ali ako se ne varam ostao je na 20km/h)
Veza ova dva grada sa Beogradom bice obezbedjena, sa presedanjem u Markovcu.
Medjutim, oni kao i ostatak Pomoravlje znacajno gravitiraju Kragujevcu. Ovo resenje obezbedjuje vezu s Kragujevcom - ali s 2 presedanja.
Ideja je prosta: Lapovo - Svilajnac, sa mogucim stajalistem u Crkvencu, za neku pristojnu, manju brzinu. Trasa bi bila otprilike 10km; trenutna pruga do Markovca je ~8km
Ovo je predlozio i @dexi, ali je on to predlozio zajedno s vezom Despotovac - Bor. Ja mislim da i bez te veze vredi da se poveze Svilajnac do nove pruge preko Lapova, da direktna putnicka veza sa Kragujevcom opravdava to
Ja sam laik, pa se izvinjavam ako zborim nesto nerealno, ali mi se cini da nije tako. Ne govorimo o nekim smekerskim brzinama, a teren je povoljan (jedino sto bi bio potreban novi most preko Morave)
 
У теорији директни возови Деспотовац - Крагујевац могући су и без изградње нове пруге с тим што би у Марковцу мењао смер.
Колико знам нови друмски мост уместо друмско-железничког преко Велике Мораве између Свилајнца и Марковца требао је већ бити изграђен а пруга до Марковца ремонтована.
Такви су планови и обећања.
 
Poslednja izmena:
Izgradnja mosta preko pruge Beograd-Novi Sad i Kurirske ulice na budućoj pruzi Zemunsko Polje-Aerodrom-Nacionalni stadion.
Stub 1 i trasa buduće pruge koja će se od pruge Beograd-Novi Sad odvajati 650 metara niže.
1000035931.jpg

Pogled na stubove 1 i 2 sa stubnog mesta 3. Završne pripreme za betoniranje ležišta na stubu 2.
1000035930.jpg

Pogled na stub 4 i stubove 9, 10, 11 i 12 u daljini, sa istog stubnog mesta.
1000035928.jpg
 
Izgradnja mosta preko pruge Beograd-Novi Sad i Kurirske ulice na budućoj pruzi Zemunsko Polje-Aerodrom-Nacionalni stadion.
Stub 1 i trasa buduće pruge koja će se od pruge Beograd-Novi Sad odvajati 650 metara niže.
Pogledajte prilog 213326
Pogled na stubove 1 i 2 sa stubnog mesta 3. Završne pripreme za betoniranje ležišta na stubu 2.
Pogledajte prilog 213344
Pogled na stub 4 i stubove 9, 10, 11 i 12 u daljini, sa istog stubnog mesta.
Pogledajte prilog 213343
Hoće li most ići do kurirske ulice ili i preko nje da se izbegne pružni prelaz u nivou?
 
Vrh