Stupid Is As Stupid Does
Немачка је гора него аустријска железница, а аустријска иде полако ка немачкој.Ovo nije nemačka železnica, već austrijska.
Njemačka železnica di beste.
Ovo nije nemačka železnica, već austrijska.
Njemačka železnica di beste.
Voz se čeka ali voza nema
Pogledajte prilog 213147
Zbog nedavnih poplava, gde su dva glavna pravca iz/ka Beču bila poplavljena, onaj zapadni pravac je pretrpeo veće štete. Zbog svega toga, ÖBB najavljuje potpunu promenu reda vožnje na teritoriji cele Austrije, jer samo zbog ovoga postoje ogromni problemi na nivou cele železnice u državi. Tako da su kašnjenja već u procesu rešavanja (mada ih je ionako ranije bilo, ali ne u ovolikom obimu) i treba od 10. oktobra da bude novi red vožnje, jer od tog dana će biti moguće na "novoj" staroj trasi da se obavlja prevoz u dva koloseka.Ko kaze da samo kod nas kasne vozovi Wien HBF danasPogledajte prilog 213102
Nemačke železnice su postale jedno veliko pokretno kašnjenje. Odavno su se stvari promenile. Rusija je prošle godine postala zemlja sa najvećom tačnošću vozova na svetu, prestignuvši Japan.
Švajcarske Železnice su u prvoj polovini ove godine dostigle tačnost od 93,8% za Putnički transport. To je ujednom i najveća tačnost u istoriji zemlje.
Treba uzeti u obzir da Švajcarske železnice imaju i jednu od najfrekventnijih železnica na svetu.
Holanđani au tu iza sa 90% tačnosti.
Svi ostali u Evropi su mislim ispod 90%.
Ово је тачно. За ових 6 година, колико живим у Москви, није се десило да касни воз. Градска и приградска железница, МЦК, пруга до Питера, Трансибирска...Nemačke železnice su postale jedno veliko pokretno kašnjenje. Odavno su se stvari promenile. Rusija je prošle godine postala zemlja sa najvećom tačnošću vozova na svetu, prestignuvši Japan.
Hoće li most ići do kurirske ulice ili i preko nje da se izbegne pružni prelaz u nivou?Izgradnja mosta preko pruge Beograd-Novi Sad i Kurirske ulice na budućoj pruzi Zemunsko Polje-Aerodrom-Nacionalni stadion.
Stub 1 i trasa buduće pruge koja će se od pruge Beograd-Novi Sad odvajati 650 metara niže.
Pogledajte prilog 213326
Pogled na stubove 1 i 2 sa stubnog mesta 3. Završne pripreme za betoniranje ležišta na stubu 2.
Pogledajte prilog 213344
Pogled na stub 4 i stubove 9, 10, 11 i 12 u daljini, sa istog stubnog mesta.
Pogledajte prilog 213343