Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Po meni dugoročno u Rumi treba napraviti novi izlaz iz stanice na zapadnoj strani, i zbog putnika i tereta. Rasputnica ispred bi bila neoptimalna zbog opsluge stanice i koncepta denivelacije brze pruge, ali jeftina.
A u Šapcu 5 minuta za obrt može da se preživi. Ta pruga je već sada na granici da prestigne autobuski saobraćaj, zavisi kako gde. Nakon modernizacije, biće značajno brža i tih 5 minuta neće praviti toliku razliku.
Ne postoji "koncept denivelacije" kao opšte pravilo, a sa tehno-ekonomske strane, ona nije ni bila opravdana na prilazu Inđiji iz Golubinaca. Za 5 teretnih i 5 putničkih vozova dnevno koji se uključuju na prugu koja, čak i sa najboljom železničkom politikom neće imati ni 50% korišćenja propusne moći u samoj Inđiji, optimalno je dijagonalno presecanje. Ka Šidu je realno očekivanje transportnog opterećenja još manje, pogotovu za putnički saobraćaj. Tih 200km/h je kao i ono ka Subotici za 200km/h bankrot-projekat, samo još gori. A ovako, 120km/h Stara Pazova-Šid, Rasputnica Kraljevci sa 3 skretnice 80-100km/h u skretanje, 100-120km/h sa elektrifikacijom do Karakaja puna kapa. Ako je do veze Južnog Srema i Šapca do Rume, još bolje Sremske Mitrovice koja je okružni centar, to se rešava sa 5-6 pametno raspoređenih lokalnih vozova baš Šabac - Sremska Mitrovica, a sve ostalo iz Šapca na Rasputnicu Kraljevci ka Beogradu i Novom Sadu. I umesto silovanja tih beloevropskih intervala od 30 ili 60 minuta, ovde neka i svakih dva sata bude voz Beograd-Šabac, ali bez stajanja u naseljima od Zemuna do Buđanovaca osim Stare Pazove, a neki i ekspres (međunarodni, Zvornički).
 
Napokon do svratim do mosta na Toplici. Dva stuba stuba gotova, treći se uveliko radi. Kasnije ću objaviti ostale slike sa trase koje sam uspeo da napravim.
IMG20240912130915.jpg
 
Наводно пожар у бежанијском тунелу. Саобраћај на деоници НБГ - Земун обустављен, новосадски и шидски возови не иду. Нема заменског превоза за сад. Надам се да је нешто ситно и да неће бити вишедневни прекид.
 
1. slika - Stara ž. stanica Čapljinac
2. slika - očišćen deo oko ž. stanice Čapljinac (srušena), stari čelični most i dalje tu.
Pogledajte prilog 188772Pogledajte prilog 188774
Novi most u Čapljincu (gornja slika iz februara ove godine):
IMG20240912123451.jpg

Pružni prelaz kod stanice i dalje ovakav:
IMG20240912123434.jpg

Pothodnik u stanici Belotinac:
IMG20240912122335.jpg

IMG20240912122405.jpg

Stubovi za zvučne barijere se postavljaju na celoj trasi od Međurova do Malošišta.
IMG20240912121056.jpg

Struja je puštena između Međurova i Belotinca, a stubovi su u nastavaku postavljeni do izlaza iz Malošišta. Na izlazu iz pomenutog sela je i dalje stara pruga i tako sve do ulaza u Doljevac. Čeka se završetak mosta na Moravi i Toplici, da bi se zajedno sa još jednim mostom ispred, izgradila nova pruga.
IMG20240912125455.jpg

Ka Doljevcu i Pukovcu nisam išao, ali verujem da je taj deo 95% gotov, izuzev stanice.
 

Prilozi

  • IMG20240912122335.jpg
    IMG20240912122335.jpg
    240,5 KB · Pregleda: 33


Koliko li će dobiti?
 


Koliko li će dobiti?

Pozdrav,

po 300k rsd kada se budu žalili na loš tretman u zatvoru i na rasnu netrpeljivost...
Ja bih na licu mesta streljao ali svakoga kome na pamet padne da uradi ovako nešto...i pustio bih 25kv kroz zaštitnu ogradu...

pozdrav,

Petar
 


Koliko li će dobiti?

Čekaj, nedeljama vozovi voze sporo zbog krađe kablova, ali ovo kaže 1. septembra. Znači u međuvremenu je bila još jedna krađa, a da ni prvu još nisu sanirali? Ovo je tragikomedija.
 
Čekaj, nedeljama vozovi voze sporo zbog krađe kablova, ali ovo kaže 1. septembra. Znači u međuvremenu je bila još jedna krađa, a da ni prvu još nisu sanirali? Ovo je tragikomedija.
Kako bila druga krađa? Ovo je u pitanju samo se nije popravilo do sada. Ćutanje u medijima je očigledno bio dogovor sa MUPom.
 
Meni nije jasno jel pruka pokrivena kamerama
I kako se ne ugrade neki alarmni sistemi senzori dodatno kad se već kradje dešavaju ako treba i reflektori na senzor samo da se spreči to
 
Биле су две крађе. Једна пре око месец дана и једна почетком септембра, а да ни прва још није била санирана.
 
Кад проблем праве људи који су изван оквира закона и скоро потпуно ван система решење може бити једино изван система.

Дакле, посета младих чланова БИА-е племеским вођама дивљих насеља из којих потичу крадљивци. Први пут разговор, други пут...
 
Drugi put mladi clanovi dobiju batine :LOL: Ako postoje ljudi koji su van okvira zakona i ljudi tj. pravna lica koja tipuju i otkupljuju kradenu robu onda gasi svetlo, razlaz, fajront
 
Кад проблем праве људи који су изван оквира закона и скоро потпуно ван система решење може бити једино изван система.

Дакле, посета младих чланова БИА-е племеским вођама дивљих насеља из којих потичу крадљивци. Први пут разговор, други пут...
Tako je upravo rešeno konstantno kamenovanje vozova na ulazu u Zemun Polje tamo 2010/2011 godine.
Svako veče smo imali barem po dva RVR-a sa nekoliko polomljenih stakala. Bukvalno svako veče, par meseci u kontinuitetu. E tada su organi reda ušli u naselje otišli kod "poglavice" i rekli ako ne smire klince i ne prestane kamenovanje vozova ima da rasele celo naselje (a.k.a Gazela).
I gle čuda, naprasno preko noći je kamenovanje prestalo.
Naravno dešavalo se i dalje sporadično da negde doleti kamen ali ne i kod bloka 1 stanice Zemun Polje.
 
Vrh