Ne postoji "koncept denivelacije" kao opšte pravilo, a sa tehno-ekonomske strane, ona nije ni bila opravdana na prilazu Inđiji iz Golubinaca. Za 5 teretnih i 5 putničkih vozova dnevno koji se uključuju na prugu koja, čak i sa najboljom železničkom politikom neće imati ni 50% korišćenja propusne moći u samoj Inđiji, optimalno je dijagonalno presecanje. Ka Šidu je realno očekivanje transportnog opterećenja još manje, pogotovu za putnički saobraćaj. Tih 200km/h je kao i ono ka Subotici za 200km/h bankrot-projekat, samo još gori. A ovako, 120km/h Stara Pazova-Šid, Rasputnica Kraljevci sa 3 skretnice 80-100km/h u skretanje, 100-120km/h sa elektrifikacijom do Karakaja puna kapa. Ako je do veze Južnog Srema i Šapca do Rume, još bolje Sremske Mitrovice koja je okružni centar, to se rešava sa 5-6 pametno raspoređenih lokalnih vozova baš Šabac - Sremska Mitrovica, a sve ostalo iz Šapca na Rasputnicu Kraljevci ka Beogradu i Novom Sadu. I umesto silovanja tih beloevropskih intervala od 30 ili 60 minuta, ovde neka i svakih dva sata bude voz Beograd-Šabac, ali bez stajanja u naseljima od Zemuna do Buđanovaca osim Stare Pazove, a neki i ekspres (međunarodni, Zvornički).Po meni dugoročno u Rumi treba napraviti novi izlaz iz stanice na zapadnoj strani, i zbog putnika i tereta. Rasputnica ispred bi bila neoptimalna zbog opsluge stanice i koncepta denivelacije brze pruge, ali jeftina.
A u Šapcu 5 minuta za obrt može da se preživi. Ta pruga je već sada na granici da prestigne autobuski saobraćaj, zavisi kako gde. Nakon modernizacije, biće značajno brža i tih 5 minuta neće praviti toliku razliku.
Novi most u Čapljincu (gornja slika iz februara ove godine):1. slika - Stara ž. stanica Čapljinac
2. slika - očišćen deo oko ž. stanice Čapljinac (srušena), stari čelični most i dalje tu.
Pogledajte prilog 188772Pogledajte prilog 188774
Zaboravih ovoI nadvožnjak na ulazu u naselje Deveti Maj, netaknuto
Pogledajte prilog 204622
Петоро ухапшених због крађе бакарних каблова на брзој прузи код Старе Пазове
Припадници Министарства унутрашњих послова у Сремској Митровици и Старој Пазови ухапсили су И. Г. (18), Д. К. (24), Д. М. (28), М. А. (32) и седамнаестогодишњег малолетника, због постојања основа сумње да су извршили кривична дела тешка крађа и угрожавање саобраћаја опасном радњом и опасним...www.rts.rs
Koliko li će dobiti?
Петоро ухапшених због крађе бакарних каблова на брзој прузи код Старе Пазове
Припадници Министарства унутрашњих послова у Сремској Митровици и Старој Пазови ухапсили су И. Г. (18), Д. К. (24), Д. М. (28), М. А. (32) и седамнаестогодишњег малолетника, због постојања основа сумње да су извршили кривична дела тешка крађа и угрожавање саобраћаја опасном радњом и опасним...www.rts.rs
Koliko li će dobiti?
Kako bila druga krađa? Ovo je u pitanju samo se nije popravilo do sada. Ćutanje u medijima je očigledno bio dogovor sa MUPom.Čekaj, nedeljama vozovi voze sporo zbog krađe kablova, ali ovo kaže 1. septembra. Znači u međuvremenu je bila još jedna krađa, a da ni prvu još nisu sanirali? Ovo je tragikomedija.
Tako sto vozovi kasne vec vise od mesec danaKako bila druga krađa? Ovo je u pitanju samo se nije popravilo do sada. Ćutanje u medijima je očigledno bio dogovor sa MUPom.
Биле су две крађе. Једна пре око месец дана и једна почетком септембра, а да ни прва још није била санирана.
Tako je upravo rešeno konstantno kamenovanje vozova na ulazu u Zemun Polje tamo 2010/2011 godine.Кад проблем праве људи који су изван оквира закона и скоро потпуно ван система решење може бити једино изван система.
Дакле, посета младих чланова БИА-е племеским вођама дивљих насеља из којих потичу крадљивци. Први пут разговор, други пут...
Vmax 20km/h. Tuga.Пруга Футог- Сајлово је у катастрофалном стању.